![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik een 3gr in de week, dat is inclusief weekend [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 06-06-2006 11:51] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
@MM, ik heb een paar jaar lang net zo veel als jij gerookt zo te zien.. Dat ging bijna echt fout, kijk maar eens in het hyperventilatie-topic bijvoorbeeld. Duurt trouwens wel even voordat je verschil merkt, bij mij duurde het zeker een maand voordat ik verbetering bemerkte.. Stukken minder duf, veel meer zin om dingen te doen, verhoogd concentratievermogen etc.. Volhouden dus, het is het waard! ![]() ![]() |
|
quote: je rookt toch nog steeds? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: "weer" is het goede woord. Ik ben ong. 2 jaar gestopt geweest met blowen en daarna kon ik het nog een tijd NIET verdragen. Tegenwoordig wel, dus rook ik af en toe weer wat.. Geen 5 blowtjes op een avond meer, en al zeker niet meer elke dag. ![]() |
|
quote: Dat is ook een reden waarom ik maar eens moest stoppen, dat soort ongein ben ik dus ook bang voor... En wederom financien, ik heb een huis en mijn studerende vriendin woont bij me in, dus denk maar nma hoeveel geld dr over blijft, dan kan ik dat geld wat in de maand opdamp beter aan iets nuttigs besteden ofzo... edithoer: @snaack: anders lullen we dr vrijdag wel over door, ik ben de bassist bij dat gedoe van Paul.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 06-06-2006 11:59] ![]() |
|
goed bezig dan ![]() ik rook zo'n 4 joints op een avond ('s avonds laat als ik niets meer te doen heb that is) en in het weekend juist amper. En soms stop ik een periode. Eigenlijk totaal geen moeite mee. Ook wel es 1,5 jaar gekapt van de 1 op andere dag. Of soms een paar weken niet blowen. Wel veel meer energie en bijna hyper soms hehe. En goed voor't gitaarspelen. ![]() |
|
Ja ik rook ook geen 5 per dag, 1 bij de koffie vaak savonds thats it of ik moet weekend hebben dan rook ik smiddags ook nog wel 1-. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Dan donder je er best wat in, wil je aan dat gemiddelde komen. Ik doe er niet zoveel in, ik merk nauwelijks het verschil namelijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Tsja, ik kwam dus thuis uit mn werk en daar ging de eerste, lekker relaxed tijdens het koken... En de ene avond ging het goed op 2, de andere avond had ik er weer 5 of 6 in mn nek hangen, daar wil ik gewoon vanaf, moet niet zon probleem zijn, plus dat ik de laatste tijd ook steeds paniekeriger werd, dat je op de bank zit en allerlei wazige gedachtes krijgt, vond ik ook niet zon fijn idee... En idd, het scheelt veel met gitaarspelen(scheelt dat ik tijdens het spelen of voor ik moet spelen, en dan vooral oefenen al niet meer rookte of bijna niet, heb mn aandacht dan veels te goed nodig, en dan mis ik het ook niet..) ![]() |
|
quote: Suck my piss ![]() |
|
quote: Haha, bijna eng hoe dat lijkt op mijn situatie destijds ![]() Precies hetzelfde namelijk, koopwoning + studerende inwonende vriendin.. quote: Ahh, heeft hij toch nog een bassist gefixt, cool! Tot vrijdag dan ![]() ![]() |
|
off topic: hoe laat ben jij vrijdag in Eindhoven? Ik heb een eigen repetitieruimte, misschien kunnen we nog ff een paar keer oefenen ofzo... /offtopic ![]() |
|
@ me anders ff op MSN.. n_beemster At hotmeel! ![]() |
|
dat zou relaxt zijn ![]() _____ot____ DRUGS! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-06-2006 12:19] ![]() |
|
http://www.drugs-forum.co.uk/forum/showthread.php?t=14671 hmm ik had toch gedacht dat je iets minder ingredienten nodig had ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Heel gesprek gehad met m'n moeder over blowen e.d., en dat ze weleens (Jaar of 10 terug) een jointje had gerookt met mijn oudste zus. Zegt ze ineens..."Volgens mij heb ik dat wiet nog wel..." Dus zij op zoek un jawohl! Zag er nog prima uit, dus eerst een kneiter van gedraait (mama dan. Haha!) Echt uuuuuberbizar. Dus dat wordt antiek wiet roken als we terug zijn van de Amsterdam Klezmer Band. Ge-wel-dig. "Kommop mam, ik steek m aan!" "NEE NEE! Ik moet nog rijden. Als we terug zijn. Oke?" Prima. Ben benieuwd. De THC zie je gewoon zitten. Hahaha. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 09-06-2006 19:01] Disko Disko Partizani ![]() |
|
10 jaar oud? Of dat nog goed is... ![]() |
|
Hahaha, vast wel. Komen we wel achter. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
beetje geurloos lijkt me, maar werd je er nog knetter van ? . ![]() |
|
VANAVOND, slimkees. ![]() Ben errug benieuwd. Disko Disko Partizani ![]() |
|
veel succes dan hehe! ik gaat er zo ook maar eentje rollen, biertje derbij en de vrijag kan beginnen ![]() . ![]() |
|
![]() |
|
Òver 2 dagen al een jaar niet meer geblowd. ![]() ![]() |
|
Goed bezig. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |