|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hihi. Mail me maar ff, spectre. |
|
mwa ik geloof niet dat het gezonde groente is maar de kans op kanker lijkt me dus aanzienlijk kleiner dan bij tabak. het was niet echt een heel grootschalig onderzoek maar klein zeker niet. maarja ik rook met tabak dus ik ga toch voor de longkankah ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar waar blijft dan het verhaal dat er chemicalien worden gebruikt ten behoeve van een goede teelt? Insecticides etc. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: idd +groeimiddelen. Je zou er bij wijze van spreken overheen kunnen pissen, mensen kopen het toch wel. Suck my piss |
|
Ik had laatst een gram wat echt rookte alsof het schimmelkaas was.. weggegeven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: hahaha het kan schimmelen, no shit! Suck my piss |
|
quote: ik denk dat pissen nog wel het minst schadelijk is sommigen doen er ook een soort haarlak op om het te verzwaren ofzo. lijkt me ook niet erg gezond. maarja eigen biologische kweek is natuurlijk veel beter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
legaliseren, dan heb je dat soort praktijken niet meer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: LOL! en dat van de haarlak heb ik midden jaren 90 wel gehad. Die dealer was z'n klanten daarna kwijt. AKA, het kwam naar buiten, mensen wisten het. Ik ben trouwens helemaal gekapt. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-06-2006 14:01] Suck my piss |
|
heh ik weet het van een gast die het al een tijdje doet. Zal wel iets smakelijker zijn dan. idd legaliseren is daarom veel beter. maarja het rare is dat die mediweed kwekers niet konden concurreren met de illegale. zal wel door de enorme beveiliging geweest zijn. bij ons in der buurt was er 1 met allemaal camera's en herdershonden. edit: niet meer het gewenste effect? of ben je erachter dat je haarlak ook in bussen kan kopen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-06-2006 14:06] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Klopt. Rastafari's roken enkel joints met wiet. Als het gecombineerd wordt met shag, wordt het tot drugs gerekend, omdat je het dan gebruikt om stoned te worden. Van pure joints word je 'high', en dan gaan ze op in de muziek, het geloof en slaan ze aan het filosoferen. Rookt wel kut trouwens, puur. Disko Disko Partizani |
|
quote: Ik dacht net al, *zou hij gestopt zijn?* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hmm dat klopt niet helemaal, ik rook sinds kort weer meer tabak en lichtere weed omdat ik high wil worden en niet stoned het ligt ook heel erg aan de weed, in weed zelf zit namelijk ook nog wat nicotine. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee lol, gewoon een verslaving erkennen, en er wat aan gedaan. Suck my piss |
|
quote: Klopt hoor. Heeeel soms dat ik een keer high wordt. Of dat nou van een pure joint is, of van een mix. Maar het is wel chill ja. Disko Disko Partizani |
|
ik wordt der altijd lam van, tintelen en gelijk op de grond pleuren niet relaxed trouwens nog een korstmos aan een franse zeikerd verkocht voor 100 frank. die gast dacht dat iedere nederlander een dealer was en bleef iedere dag maar zeuren of ik wat kon regelen. dus mooi de laatste nacht van de vakantie hem goed ziek gemaakt, de irritante mongool Je moeder. |
|
Vast al gepost, maar goed: Op 3fm lieten ze deze week een stukje horen uit 'Spuiten en slikken', de laatste aflevering, waarin de presentatoren onder invloed waren. Erg grappig om te beluisteren! Helaas niet kunnen zien! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Het was ook grappig om te zien! Het deed me een beetje denken aan de Dopeshow van Giel Beelen, toen hij nog rock'n'roll was. |
|
|
|
quote: Haha, dat moet ik ook nog eens proberen. Gras verkopen aan skaters voor 5 euro per gram ofzo... :') |
|
quote: Hehe, bekend ja! Was al eens in Parijs op Pere Lachaise ofzo, stond een shaggie te draaien, meteen 5 fransen op je nek of ze niet wat van je kunnen kopen.. Errr.. Tuurlijk! Draai wel een extra groot shaggie voor je hoor.. Voor toendertijd omgerekend 10 gulden geloof ik.. En dan ook nog terugkomen om te vertellen dat het goed spul was, whahaha... Was een winstgevend pakje shag Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
hehe als ze er maar in geloven. Was ook een keer zo'n test dat ze mensen drankjes zonder alcohol schonken, maar ze konden geen van allen meer recht lopen omdat ze niet wisten dat er niets in zat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehehe, dat komt me bekend voor. Ooit in een tent in noorwegen een lang sjekkie met zware shag gedeeld met Noren. Naar de klote dat ze erna waren. |
|
quote: Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |