![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gister Morning Glory thee gedronken. Daarna als een zombie door het bos gelopen. Van die thee wordt je echt zo lam. Het maakt ook alles ineens "chill". ![]() .. ![]() |
|
http://youtube.com/watch?v=1bv38UHL86Q&mode=related&search [edit1]ok frank kekeke ![]() [edit2]edit rules[edit2] [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-11-2006 17:48] Suck my piss ![]() |
|
Ik kreeg gister ook een plan. Er zijn van die navulbare koffiepads.. als je daar nou es iets anders dan koffie in stopt, en er dan een kopje van zet met de senseo... benieuwd of dat goed werkt :D [edit]en nu f0r skully's filmpje [edit2]hahaha gaaf filmpje [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-11-2006 14:47] ![]() |
|
Ik heb zo'n houder ![]() |
|
En ik kom 9-12 langs... hmmmm.... ![]() ![]() |
|
Dat moet trekken en daar krijgt het zo niet de kans voor, lijkt me. Plus dat het me beter lijkt om gewoon van het restafval thee te trekken, je bakt toch ook geen wentelteefjes van een nieuw brood? Verder een creatief idee hoor FRNK. ![]() ![]() |
|
LOL @ wentelteefjesvergelijking en thanks he ![]() ik dacht misschien door de hoge druk waarmee het water er doorheen gejaagd wordt een optie.. hmm.. ![]() |
|
wat voor drugs wil je daarvoor gebruiken? weed lost nog steeds niet op, tenminste de belangrijkste stoffen niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
oja weed ja hm *smookt maar gewoon een snaak* ![]() ![]() |
|
Bewustzijns verandering. Recent onderzoek lijkt erop te wijzen dat een natuurlijke psychedelische stof in het menselijk lichaam de sleutel is tot paranormale begaafdheid. Trevor MacInnes zat rustig in zijn appartement in New York toen hij merkte dat hij naar een andere dimensie werd getransporteerd. "Ik liep naar iets dat leek op het landingsplatform van een ruimteschip. Ik voelde minstens twee entiteiten, aan iedere kant één, die me naar het platform toe leidden. Plotseling werd ik me bewust van nog veel meer wezens binnen in het ruimtestation. Ze liepen op twee benen en waren ongeveer even groot als mensen." "Eerst dacht ik dat het robots waren- androïde schepsels- omdat ze leken op een kruising van poppen voor botsproeven en de troepen van het Empire uit Star Wars. Maar het waren levende wezens, geen robots. Ze deden een of ander technisch routine-klusje en letten niet op mij." "Ook voelde ik de aanwezigheid om me heen van iets ongelooflijk krachtigs. Het was niet angstaanjagend, maar het stelde me ook niet gerust. Het was er gewoon. En toen begon een hele troep kleine, kabouterachtige wezentjes te spelen met voorwerpen die leken op een combinatie van kristallen en machines...." ![]() |
|
Te gek, wat heeft ie gehad, dat wil ik ook proberen!! Ik weet niet wat mn vriendin van de week gemaakt had, een soort chocolade koeken, waar niets inzat, maar om de een of andere onduidelijke reden zat ik toch vrij hard op de bank te gaan... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
DMT. Wel verder lezen poeperd. ![]() ![]() |
|
Ah, dat had ik nog niet gezien ![]() ![]() |
|
Deze week LSD in mijn bezit gekregen, waarschijnlijk komende week twee dagen vrijhouden om me er volledig aan te wijden ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
een tip, je hebt wel iets meer dan twee dagen nodig om je geest weer een beetje in balans te krijgen, ik zou in ieder geval geen dringende afspraken of werk de dagen na de trip ingepland hebben als ik jou was. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Misschien wacht ik er wel even mee tot in de kerstvakantie. Dat je er nog vrij lang mee bezig bent weet ik wel van andere drugservaringen, maar in principe kun je twee dagen na een trip wel weer gewoon werken/studeren hoor, zij het desnoods op een lager pitje. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
hehe met oud en nieuw!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
En dan vuurwerk kijken. ![]() Idee! [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 06-12-2006 15:34] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Dat lijkt me echt een nachtmerrie.. Ik zou me met al die vuurwerkbommen in oorlogsgebied wanen met alle nare visuele gevolgen van dien. (en ik plant nu zaadjes waardoor jullie daar aan gaan denken als jullie trippend op LSD het nieuwe jaar in besluiten te gaan ![]() ![]() |
|
Doet me denken aan Apocalypse Now. Die kerel die dan trippend in die bunker zit ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Iedereen kan drugs gebruiken, dus ook acteurs. Nog zo'n voorbeeld is easy rider, check teh making of. edit;omdat skullfuck het vertelde moet je het gewoon doen. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 06-12-2006 20:53] Suck my piss ![]() |
|
Mijn buurvrouw slikt 's ochtends drugs om haar huishuidelijke klusjes af te kunnen krijgen. En inderdaad, Easy Rider. ![]() |
|
Yeah, sing the song, Bro' If the sun refuse to shine, I don't mind, I don't mind, If the mountains fell in the sea, let it be, it ain't me. Alright, 'cos I got my own world to look through, And I ain't gonna copy you. Now if 6 turned out to be 9, I don't mind, I don't mind, Alright, if all the hippies cut off all their hair, I don't care, I don't care. Dig, 'cos I got my own world to live through And I ain't gonna copy you. White collared conservative flashing down the street, Pointing their plastic finger at me. They're hoping soon my kind will drop and die, But I'm gonna wave my freak flag high, high. Wave on, wave on Fall mountains, just don't fall on me Go ahead on Mr. Business man, you can't dress like me. Sing on Brother, play on drummer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |