![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bitchfight! ![]() |
|
quote: Nee, tis meer een romance. ![]() |
|
bizar, vooral als je degene in kwestie kent... was laatst op bezoek met de klas bij het "slaaphuis" ( slaaphuis voor zwervers ) en daar liep een oud schoolgenootje van me, uitgemergeld en lijkbleek.. best raar. misschien een vreemde vraag maar hebben mensen hier ervaring met speed ( of speedgebruiker )? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
heb het zelf ook wel eens gebruikt maar ik ben benieuwd naar de gevolgen... is het echt zo dat je er afgestompt en emotieloos van wordt? ![]() |
|
![]() Doe niet zo bot joh ![]() ![]() |
|
Ja. ![]() |
|
mwoa wat 'helderder' en energieker enzo maar deed verder niet veel met me. Deed het destijds in combi met xtc. Werkte dan wat langer. Maar speed alleen von'k niet boeiend. Maar een jaartje aan gedaan hoor, dat soort zooi. 'k Wil dr ook niks meer mee te maken hebben hehe.. ![]() |
|
oke...m'n ex vriend zit er stevig aan en maak me vette zorgen.... het blijkt ook dat ie er al langer aan zat als dat ik dacht/ doorhad ![]() ik heb een beetje het idee dat het komt door het gesnuif [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 26-07-2006 17:46] ![]() |
|
Mwoah, mijn ervaring is dat als je het wat vaker achter elkaar doet dat het je cht inderdaad geen flikker meer gaat interesseren. Blijft gewoon troep, hehe ![]() |
|
quote: Helaas is die kans redelijk tot zeer aanwezig ![]() |
|
zit er dik in jah. kappe met die zooi of opsouten dan ( ![]() ![]() |
|
na focking 7,5 jaar, jezus man. ik voel me verantwoordelijk voor hem maar zeg zelf, hier kun je toch niets mee? ![]() |
|
Daar kun je inderdaad niks mee. FF heel hard, ook al heeft het 7,5 jaar geduurd, maar hij moet het zelf oplossen, jij niet voor hem.. ![]() |
|
hij wil het niet eens oplossen, das pas frusty ![]() loslaten is de opperste vorm van liefde toch ![]() ![]() |
|
Heb je het er met hem al over gehad? (lijkt me wel maar ik vraag het toch). Je kan hem ermee confronteren samen met zijn ouders. [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 17:53] ![]() |
|
Dat weet ik niet, maar in dit geval denk ik wel het beste ![]() |
|
hij is vast heel iemand anders zo ![]() ![]() ![]() |
|
tuurlijk heb ik het er met hem over gehad. hij vindt dat maar gezeik. ook heb ik het met zn ouders besproken maar ze hebben zoiets van "hij woont nu op zichzelf, hij gaat vanzelf wel een keer op zn bek"....en ze hebben oogkleppen op. neuh, ik trek mn handen er van af ![]() |
|
maar hij is inderdaad een compleet ander persoon lijkt het wel... excuus voor mn ge-emo, wilde eigenlijk bevestiging voor iets wat ik al wel wist ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Drugs zijn heel leuk, mits je er verantwoord mee om kan gaan. Anders moet je er kilometers bij uit de buurt blijven. ![]() |
|
quote:FRNK!!! Ik dacht dat je gesmolten was man ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Speccie! Biiiiijjjjna! hehe. Weer terug, en lekker ontopic maar es aan een snaakie begonnen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |