![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: *Denkt aan Jacob's Ladder* ![]() |
|
quote: damn, waar is dat van? edit: al gevonden, jimmy hendrix ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-12-2006 3:47] Je moeder. ![]() |
|
Als het even meezit ga ik met nieuwjaar XTC proberen, ben benieuwd. ![]() |
|
Geen aarsch aan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
XTC is zóóó begin jaren '90. Toen het nog duur en goed was. ![]() |
|
Yep, nu is het een massaproduct en de kwaliteit is er niet beter op geworden. ![]() ![]() |
|
Kun je beter kijken of je ergens mdma op kan snorren... tjeziz wat een wazig spul is dat zeg ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Xtc is toch gewoon mdma? Misschien dat er nog wat andere zooi bij zit, zoals speed, maar het hoofdbestanddeel is mdma. Tenminste, vroeger wel. Geen idee hoe dat nu zit. ![]() |
|
dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, als je het pure spul hebt werkt dat tig keer beter --> i.p.v. pilletjes "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Ah, capsules met het spul in poedervorm, bedoel je? ![]() |
|
Wat heeft de gemiddelde smartshop aan spannende spullen op paddo's/truffels/salvia na? Ik heb wel eens wat van die shakes enzo geprobeerd. Niet weg te krijgen, geen effect en pokkeduur. ![]() |
|
quote: je kan het ook gewoon als poedervorm in zakje krijgen, maar het wordt steeds zeldzamer heb ik begrepen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
heb pas een mooie waterpijp gekregen, weet iemand nog dingen die je in de waterpijp zou kunnen roken naast weed en appelgebak? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Water! ![]() |
|
Appelgebak? ![]() ![]() |
|
quote: Water brandt erh slecht, jenje. ![]() |
|
quote: hehe zou ik eigenlijk eens moeten proberen. ik denk dat ik straks drop ga proberen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Tenzij je het splitst in waterstof en zuurstof, dan brandt het opeens wel heel erg hard ![]() |
|
quote:*Knorf* ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
hmm de drop wilt niet echt branden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Misschien moet je het kruimelen. ![]() ![]() |
|
Damn, van dit lezen alleen al word ik high. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:k heb er eerst op gekauwd ![]() morgen toch maar eens echte fruittabak halen dan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: hehe ben je het welleens geweest dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |