![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Laat dus zien dat je LSD gewoon beter kunt laten staan, rotzooi. Disko Disko Partizani ![]() |
|
ik ![]() @ elite [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-07-2006 11:08] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Puur en alleen omdat je dit denkt heb je weldegelijk wat... ![]() ![]() |
|
Ik pak de popcorn alvast Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Zal niks worden, kleine kindertjes liggen rond deze tijd al in bed. ![]() |
|
Onder de korte noemer "geestelijke problemen" kun je idd veel stoppen, maar ik doelde eigenlijk meer op dat gedeelte van je persoonlijkheid of psyche waarvan je weet dat het kwetsbaar is of zeer gevoelig i.v.m. een trauma. Bijvoorbeeld, als je heel erg zit met iets dat al lange tijd geleden is gebeurt en de gedachte eraan je heel vaak de depressieve kant op stuurt, is het niet raadzaam zware psychedelica te gebruiken. Of het überhaupt raadzaam is... Persoonlijk denk ik dat met het verleggen van grenzen in de psyche gevaarlijke dingen kunnen gebeuren of juist zeer positieve dingen. Een mens kan een veel kleine openbaring krijgen bij iets waar hij of zij nooit voorheen zoveel aandacht aan besteedde. Het klinkt allemaal nog al zweverig en wankel maar sommige kanten van psychedelica zijn mijns inziens zeker niet verkeerd.(Hoewel je natuurlijk bij veelvuldig gebruik het risico loopt te veranderen in een hutkippie ![]() Nogmaals; lsd is niet een ticket enkele reis naar looneyville, zoals alles wat de mens in zijn maag, bloed en hoofd haalt gaat het om een combinatie van factoren. Het is niet de lsd die per se slecht is, zij kan gevaarlijk zijn maar er is menig ernstiger middel te verkrijgen. zo, nu ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote:Als ik nu flink ga gebruiken, zie ik er over 2 jaar net zo uit als jou. Stel ik liever nog even uit. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 26-07-2006 14:16] Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: viel mij tegen. ach ja, misschien volgende quote. Suck my piss ![]() |
|
Ik pak de popcorn even Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ja dan lijk je tenminste wat ouder heh. Moet je alleen je mond houden, anders verklap je weer je ware leeftijd met je babygebrazel ![]() ![]() |
|
Wat ik er van begrijp is LSD enkel de aanstichter van een trip en is het binnen de kortste keren weer uit je systeem. Het schijnt een soort cascade effect in te zetten in je hersenen en als je lichaam dat niet kan stoppen blijf je dus trippen. ![]() |
|
Dan zal het bij mij wel helemaal niet werken. ![]() |
|
Niks onder de schedel? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: he shoots! HE SCORES!! ![]() |
|
Te makkelijk edit: BerserkerWoman was toch de vrouw die anti-boek was? quote: [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-07-2006 14:53] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
knock knock who's there? Suck my piss ![]() |
|
Dover. Ben Dover. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Maar ook makkelijke doelpunten tellen ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: YUO BOB SAGET!!!!!!!1 nootmuskaat, iemand ooit iets over gelezen? Suck my piss ![]() |
|
quote: Daar doelde ik dus ook op, jullie zijn slim ![]() ![]() |
|
quote:Want? Als je vriendjes het gaan doen zeker .. ![]() |
|
quote: true, true ![]() ![]() |
|
quote:ijzel heeft geen drugs nodig, ze doet het zo al goed genoeg.. ![]() En pauper is ze ook al ![]() ...dus ijzel bespaar je de drugs en word niet zo knap als mij jah ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 26-07-2006 15:17] ![]() |
|
prrrrrrrrrrt..... [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 26-07-2006 15:17] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |