IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-11-2005 22:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 november 2005 21:12 schreef Jenje het volgende:
De waarheid van een website halen is anders best wel naïef ...

Heb je uberhaupt wel gekeken wat voor website het is Jenje lief... nee he.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2005 22:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 november 2005 22:25 schreef ghoulliette het volgende:
Heb je uberhaupt wel gekeken wat voor website het is Jenje lief... nee he.
Nee, maar doet dat er toe?


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 06-11-2005 22:44 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 6 november 2005 20:17 schreef ghoulliette het volgende:
ga maar www.humoliegt.be kijken, over hoe belgen zijn

Vond em vet grappig Bedankt voor de tip!
Al was ie niet voor mij!


Spel vouten zijn cool!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-11-2005 9:26 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vrouw met mes in buik haalt zelf hulp

Een 53-jarige vrouw heeft het gepresteerd om op eigen kracht hulp te halen, ondanks dat er een mes in haar buik stak. De vrouw kwam gisteravond omstreeks 19.20 uur de snackbar aan de Dorpsstraat in Heino (Overijssel) binnengelopen. Daar alarmeerden omstanders meteen de hulpdiensten, waarna de vrouw naar het ziekenhuis kon worden gebracht.

De vrouw was goed aanspreekbaar toen ze de snackbar binnen kwam. Ze was zelf in de auto gestapt en naar de snackbar gereden, maar kon zich hier niets meer van herinneren. Ook heeft ze geen idee hoe het mes in haar buik is beland. De vrouw vertelde dat ze het ene moment nog met familieleden in de huiskamer zat en het volgende moment stond ze met een mes in haar buik in de eetgelegenheid.

De politie heeft de kleding en het mes van de vrouw in beslag genomen en stelt een onderzoek in naar de toedracht van het incident.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-11-2005 12:13 by madeline usher Profiel van madeline usher

In de VS zijn een paar ultrachristelijke kerken begonnen met de oprichting van zogenaamde 'Hell Houses'naast hun zaakje, een soort gesofisticeerde spookhuizen waar een gruwelijke show wordt opgevoerd om dolende zielen voor het christendom te winnen. De muziek staat er altijd loeihard zodat de kijkers niet kunnen converseren( zo is er geen ruimte voor discussie en twijfel), voor de show gaan de acteurs-meestal studenten die een extraatje willen verdienen- zo'n 3 uur de make-upstoel in en de show toont 'verzoekingen' zoals abortus, holebi-zijn, luisteren naar metal enzovoort. Er is al veel protest tegen, want mensen bang maken om ze te overhalen ergens bij te gaan is knap louche ( bron: Het Volk)

Wat een stel mongolen is me dat zeg enkeltje zothuis mogen ze voor mijn part krijgen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-11-2005 12:49 by Snaack Profiel van Snaack

Fantastisch, dat MOET ik zien!!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-11-2005 12:59 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:

No 'Chicken Little' - Kids see suicide

A Times Square movie theater laid an egg at a showing of "Chicken Little" last night.

Adults and kids expecting to watch Disney's G-rated animated flick at the AMC Empire 25 theater on 42nd St. were instead presented with a foreign film that opened with a young man committing suicide.

"It's pandemonium," Joshua Gallo, 30, told the Daily News as he rushed out of the theater with his 5-year-old son and 1-year-old daughter. "The kids are crying. The mothers are screaming for the managers to stop the film."

Terrified children didn't know what to do as they watched a young boy hang himself from a tree at the 8:45 p.m. screening.

After five minutes, "Andrea," a Spanish drama opening today, was turned off and "Chicken Little" was played.

Patrons got a coupon for a free movie.

Oren Yaniv and Rich Schapiro


Originally published on November 6, 2005



AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAA!!!!!!


Suck my piss


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-11-2005 13:02 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 7 november 2005 12:49 schreef Snaack het volgende:
Fantastisch, dat MOET ik zien!!!

Klinkt interessant, wanneer gaan ze in Nederland touren?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-11-2005 14:41 by watery black Profiel van watery black



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-11-2005 14:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 november 2005 14:41 schreef watery black het volgende:
http://www.expreszo.nl/headlines.php?id=1892



WTF?!?!?!?
ROFL!!!

Geweldig!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Fruithapje
Usericon van Fruithapje
Posted 07-11-2005 14:49 by Fruithapje Profiel van Fruithapjehttp://www.spaces.msn.com/members

lol


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-11-2005 14:52 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 7 november 2005 14:41 schreef watery black het volgende:
http://www.expreszo.nl/headlines.php?id=1892



WTF?!?!?!?


Die foto hangt ook bij ons op de schietclub, beetje dubieus.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-11-2005 19:03 by Hexegot Profiel van Hexegot

De Metro van vandaag --> "Een Minuutje" met Michiel Smit, fractievoorzitter van Nieuw Rechts:

quote:
Smit presenteerde onlangs zijn boek 'Veiligheid? Doe het zelf! - Meer wapens, minder misdaad'. Hierin pleit hij voor wapenbezit

En, zijn er al veel exemplaren van je boek verkocht?
Ja, het loopt alleraardigst. Er zijn al veel boeken besteld door diverse boekhandels en onze eigen verkoop verkoopt goed. Er zijn zeker al enkele honderden exemplaren verkocht.

En mag volgens jou een Marokkaan een wapen hebben om zichzelf te verdedigen tegen insluipers?
Alleen als er geen criminelen in de familie zitten. We gaan natuurlijk geen drugscriminelen wapens in handen geven. In een goede familie is het natuurlijk geen probleem.

Heb je zelf wapens in huis?
Nee, alleen een hockeystick. Maar die gebruik ik natuurlijk voor hele andere doeleinden.

Smit... wat ben jij toch een ongelofelijke eikel.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-11-2005 19:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Niets mis mee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2005 19:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Idd, weer mooi portretje van de achterlijkheid van jong rechts


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-11-2005 19:13 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 7 november 2005 19:07 schreef kwelgeest het volgende:
Niets mis mee.


+1



spelfout weggehaald...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-11-2005 19:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik vind er serieus niets mis mee. Je hebt gewoon uit andermans huis te blijven en van andermans bezittingen af te blijven. Als je vuurwapens thuis legaliseert en bepaalde wetten een beetje aanpast dan weet een inbreker welk risico hij/zij loopt; Iets met eigen schuld dan.
Mensen die, echt, graag met een vurwapen over straat willen doen dat nu toch al.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-11-2005 19:16 by Hexegot Profiel van Hexegot

Ik DENK zomaar dat je met wapenbezit toestaan on-ge-lo-fe-lijk veel rotzooi krijgt (Amerika?)...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2005 19:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 november 2005 19:14 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind er serieus niets mis mee. Je hebt gewoon uit andermans huis te blijven en van andermans bezittingen af te blijven. Als je vuurwapens thuis legaliseert en bepaalde wetten een beetje aanpast dan weet een inbreker welk risico hij/zij loopt; Iets met eigen schuld dan.
Mensen die, echt, graag met een vurwapen over straat willen doen dat nu toch al.
Is een amerikaanse regel, waarmee je direct ziet wat er mis mee is ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-11-2005 19:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 november 2005 19:17 schreef Jenje het volgende:
Is een amerikaanse regel, waarmee je direct ziet wat er mis mee is ...
In principe is er niets mis mee. En de bling bling negers die in Amerika overlast veroorzaken met hun wapens lopen er hier ook al mee over straat en ik heb niet het idee dat het aantal, illegale, (vuur)wapens in Nederland gaat afnemen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2005 19:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 november 2005 19:19 schreef kwelgeest het volgende:
In principe is er niets mis mee. En de bling bling negers die in Amerika overlast veroorzaken met hun wapens lopen er hier ook al mee over straat en ik heb niet het idee dat het aantal, illegale, (vuur)wapens in Nederland gaat afnemen.
Dus omdat het illegaal al gebeurd, dan iedereen maar een wapen?

Denk je dan niet dat de mensen die legaal niet aan een wapen kunnen kopen eerder geneigd zijn er illegaal één aan te schaffen? Met alle gevolgen daarvan ...

Dan krijg je straks in Nederland helemaal een situatie waarin de politie als minderwaardig beschouwd wordt.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-11-2005 19:25 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 7 november 2005 19:23 schreef Jenje het volgende:

Dus omdat het illegaal al gebeurd, dan iedereen maar een wapen?

Denk je dan niet dat de mensen die legaal niet aan een wapen kunnen kopen eerder geneigd zijn er illegaal één aan te schaffen? Met alle gevolgen daarvan ...

Dan krijg je straks in Nederland helemaal een situatie waarin de politie als minderwaardig beschouwd wordt.

Voor de verandering:


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-11-2005 19:27 by Mark Profiel van Mark

Ja, maar als ze illegaal zijn en je wordt ermee betrapt dan ben je hem kwijt. Dus er wordt hier een stuk minder met die dingen gezwaaid dan in bijvoorbeeld de VS.

Bovendien zou ik niet eens zo bang zijn voor bewust misbruik als wel voor onzorgvuldigheid. Kinderen die de wapens van hun ouders te pakken weten te krijgen etc. Bovendien lijkt het mij nooit goed om potentieel letale zaken laagdrempelig te maken. Als iemand in een vlaag van emotie een stuk hout pakt om iemand een knal te verkopen is dat nogh altijd een stuk erger dan dat er een wapen getrokken wordt.

[edit] Dat was dus tegen Kwelgeest.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-11-2005 19:28]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2005 19:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ook zeer juist, Mark.

Wapens zijn geen remedie tegen misdaad ...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-11-2005 19:29 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Nou heb ik zelf geen vuurwapen, maar ik wel een stuk waterleidingpijp naast m'n bed liggen, en de eerste de beste inbreker die denkt dat ie hier welkom is gaat hardhandig kennismaken met dat stuk metaal. En ik beuk, stamp en ram net zolang op z'n hersenpan in tot ik em kan afvoeren en ergens kan dumpen waar ie misschien nog levend wordt teruggevonden. Komt geen politie aan te pas.



spelfout weggehaald...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen