IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2005 19:09 by Chelman Profiel van Chelman

Inlichtingendiensten opereren altijd in een wettelijk schemergebied. Daarvoor hoef je geen onderzoek uit te voeren.

Dat is ook de reden waarom AIVD onderzoeken niet zomaar in strafzaken gebruikt mogen worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


trol
Usericon van trol
Posted 16-11-2005 19:47 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Ik ben geen voorstander van onschendbaarheid van inlichtingendiensten dus vind het toch wel belangrijk dat iemand onjuistheden en onwettelijke zaken aan de kant van de AIVD toch wel aan het licht weet te brengen.

Dit kan een leuke discussie worden, maar denk dat het ook een erg lange word.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2005 19:54 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 november 2005 19:47 schreef trol het volgende:
Ik ben geen voorstander van onschendbaarheid van inlichtingendiensten dus vind het toch wel belangrijk dat iemand onjuistheden en onwettelijke zaken aan de kant van de AIVD toch wel aan het licht weet te brengen.



Dat snap ik. Dat bestrijd ik ook niet. Wat ik zeg is dat dit geen bijzondere revelaties zijn. Als je informatie aan het daglicht brengt die iedereen toch weet, kan dat moeilijk als gevaarlijk (iig voldoende om te doden) bestempeld worden.

Daarnaast ben ik nog steeds van mening dat er veel betere manieren zijn om iemand de mond te snoeren zonder wettelijke risico' en zonder allerlei onderzoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-11-2005 19:55]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


trol
Usericon van trol
Posted 16-11-2005 20:06 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Iedereen weet plat dat de inlichtendiensten ongure zaakjes doen, maar niet specifiek wat en hoe ze dat doen. Hij bracht dat wel aan het licht en dat zou ik niet als gevaarlijk willen bestempelen, maar zoals onze slinkse, schijnheilige kut burgemeesteres vandaag zo gevat zei 'hij was een luis in de pels van de overheid' em ik vraag me af hoever de huidige overheid kan en wil gaan om die luizen te verwijderen. De paranoia rooie in mij denkt dan ook gelijk aan alle liquidaties van criminelen de laatste tijd hehehe.

Ik ben erg benieuwd naar het onderzoek iig.. Laten we hopen dat het geen politieke moord is, maar gewoon een of andere stomme fout van een idioot.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2005 14:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Moord op Sévèke lijkt gerichte liquidatie
Bron: De Telegraaf (restricted) / ANP / Gelderlander
Gepubliceerd: donderdag 17 november 2005 @ 13:07


Louis SévèkeDe politie zal in afwachting van de eerste resultaten van het onderzoek naar de dood van de Nijmeegse politiek activist Louis Sévèke, geen informatie meer over de zaak verstrekken. ''Zodra we iets hebben, laten we dat via onze website weten'', aldus een politie-woordvoerster.

Inmiddels blijkt uit getuigenverklaringen die op internet zijn verschenen dat de moord alle kenmerken heeft van een gerichte liquidatie. Zo beweert buurtbewoner W. Claassen dat hij heeft gezien dat een man zich na het eerste schot over het neergevallen slachtoffer boog. Van korte afstand schoot deze man een tweede kogel door het hoofd van Sévèke. Daarna liep de schutter weg.

Camera's
De Telegraaf meldt vandaag dat de politie al over beelden van de schutter zou beschikken die koelbloedig, in een druk gebied met beveiligingscamera's, twee kogels in het lichaam van de activist schoot. De beelden zouden bestaan uit een weglopende schutter. Hij liep met zijn wapen in een sporttas na de schoten rustig weg. Volgens een getuige werd Sévèke in een portiek opgewacht door een Nederlandse man, met donkerblond haar met grijze lokken.

Volgens De Telegraaf kan een mogelijk motief wellicht in het criminele milieu liggen. Want buiten het feit dat Sévèke zich zeer kritisch bezighield met de werkwijze van politie, justitie en inlichtingendiensten, stuitte hij soms ook op criminele zaken. Zo ontmaskerde hij tijdens het Homerus-onderzoek een criminele infiltrant, die informatie verstrekte aan de veiligheidsdienst, maar óók zware misdrijven pleegde.

Wat in ieder geval wel zeker is, is dat Sévèke betrokken was bij meerdere lopende zaken. De afgelopen weken had hij namens cliënten tweemaal aangifte gedaan tegen politieagenten. De één beschuldigde een agent van meineed, de ander zei dat hij na zijn arrestatie was mishandeld. Ook stond Sévèke krakers bij die hun woning moesten verlaten omdat de gemeente het pand te brandgevaarlijk vond. Deze laatste zaken zijn overigens niet heel erg opmerkelijk, daar de vermoorde activist en oud-kraker zich vaker inzette als juridisch adviseur van krakers en mensen die in de clinch lagen met justitie.

Stille tocht
Er komt overigens geen stille toch voor Sévèke vanavond in Nijmegen. Familie en naaste vrienden hebben een initiatief daartoe afgewezen omdat het slachtoffer zelf helemaal niets had met dergelijke tochten.

van www.fok.nl

Ze weten dus eigenlijk nog niets, en lopen lekker te speculeren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2005 14:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gaaf een stille tocht


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-11-2005 14:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Bisschop haalt uit naar islam en Turkije


Met felle bewoordingen uit de bisschop van Limburg, Frans Wiertz, zich tegen de toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Ook vreest hij dat moslims in Nederland democratische principes nauwelijks erkennen. Volgens Wiertz onderschat de politiek het probleem van de islam en Turkije in Europa.

"Met de komst van honderd miljoen Turken leg je een theocratische bom onder Europa, dat is heel gevaarlijk", zo stelt de bisschop. "Wij hebben in eigen land zelfs het principe laten vallen van de meerderheid beslist. Omdat we alles en iedereen gelijk willen schakelen, heeft een kleine minderheid feitelijk een enorme grip op de samenleving gekregen, maar voor heel wat moslims - ook in ons land - is dat democratische principe vreemd. Die hebben nooit geleerd daarmee om te gaan."

De bisschop is daarom van mening dat bij nieuwkomers democratische principes bijgebracht moeten worden. Wiertz betwijfelt of islamitische scholen genoeg doen aan het bijbrengen van democratische principes. "We moeten niet zo blauwogig zijn, anders dreigt de bodem onder onze democratie uit te zakken."

Turkije baart Wiertz zorgen. Dit, omdat het land volgens hem afzakt naar meer (islamitische) orthodoxie. "Voor rooms-katholieken is het daar zeer moeilijk om voor hun geloof uit te komen. Om over de meeste Arabische landen nog maar te zwijgen, daar is totaal geen godsdienstvrijheid."

dat ik ooit een bisschop zo gelijk zou geven


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2005 15:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 november 2005 14:06 schreef Jenje het volgende:
Gaaf een stille tocht
Die komt er dus NIET, pannekoek


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 17-11-2005 15:23 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 16 november 2005 16:00 schreef Misanthrope het volgende:
Rond de 90.000 man, de landmacht heb ik het dan over.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens...
De landmacht telt ongeveer tussen de 33.000 en 40.000 mensen, kan ondertussen sinds de laatste reorganistaie ook best wel eens tussen de 26.000 en 30.000 liggen.
Ik denk dat je met 90.000 de gehele krijgsmacht bedoeld


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 17-11-2005 18:11 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Russen beschuldigd van kannibalisme

(Novum/AP) - De Russische politie verdenkt een vrouw en haar twee tienerzonen ervan een man te hebben gewurgd en vervolgens zijn ingewanden te hebben opgegeten. Het drietal werd eerder deze week gearresteerd in de Zuid-Russische stad Krasnj Soelin, wordt ondervraagd en wordt onderzocht in een psychiatrische kliniek.

Volgens een politiewoordvoerder had zich al meer dan tien jaar geen geval van kannibalisme meer voorgedaan in de regio Rostov, waarin Krasnj Soelin ligt.


De uitspraak van de politiewoordvoerder is eigenlijk nog schokkender...



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 17-11-2005 18:12 by Chantalie Profiel van Chantalie

eet smakelijk. He bah!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 17-11-2005 21:31 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 november 2005 16:20 schreef Mark het volgende:
Ik zou zeggen, vergeet die tomahawks en helicopters en koop ervoor in de plaats een vliegdekschip




Dat past niet door de ingang van de marinehaven.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-11-2005 21:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 17 november 2005 18:11 schreef RrroooaaarrR het volgende:
De uitspraak van de politiewoordvoerder is eigenlijk nog schokkender...


Kannibalisme was onder het communistisch regime vrij 'normaal'. Simpel weg omdat door de belabberde bestuuring van het land mensen in de pereferie niets anders te eten hadden dan hun kinderen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-11-2005 0:31 by Iskariot Profiel van Iskariot

'Verplichte OV-kaart voor zwartrijder'

Uitgegeven: 17 november 2005 23:31
DEN HAAG - Notoire zwartrijders in het openbaar vervoer zouden verplicht een OV-abonnement moeten hebben waarbij de kosten ervan op hun uitkering worden ingehouden. Dat adviseren onderzoekers in een rapport dat minister Donner van Justitie donderdag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd.

Hij gaat het plan bestuderen en mogelijk uitwerken, in overleg met de vervoersmaatschappijen, het Openbaar Ministerie (OM) en de politie. Dat geldt ook voor andere voorstellen, zoals een civielrechtelijk reisverbod voor mensen die stelselmatig zonder kaartje reizen.

Sancties

"Dergelijke sancties op maat bieden wellicht soelaas voor notoire zwartrijders die ondanks de inzet van civiel- en strafrechtelijke middelen overlast in het openbaar vervoer blijven veroorzaken", schrijft Donner. Het gaat volgens hem vaak om mensen zonder vaste woon- en verblijfplaats en met psychische en verslavingsproblemen die ook op andere manieren met justitie in aanraking komen.

De onderzoekers pleiten er verder voor dat het OM in een proefproces moet proberen notoire zwartrijders te vervolgen voor flessentrekkerij. Maar de minister denkt dat dat niet kan, omdat het juridisch gezien verschillende zaken zijn.

Poortjes

De overheid neemt de komende jaren diverse maatregelen om zwartrijden tegen te gaan. Zo moeten in 2008 bij vrijwel alle metrostations en 150 treinstations poortjes staan waarmee ongeveer 90 procent van de reizigers wordt gecontroleerd, aldus Donner. Dat moet vooral incidentele zwartrijders ervan weerhouden zonder kaartje te reizen. De toegangspoortjes zijn onderdeel van de invoering van een chipkaart voor het openbaar vervoer, die de huidige vervoerbewijzen gaat vervangen.

Maar er zullen altijd notoire zwartrijders blijven, constateert de minister. De onderzoekers hebben daarom uitgezocht welke juridische middelen er zijn om die groep aan te pakken. Donner heeft net als de deskundigen een voorkeur voor civielrechtelijke sancties. Het strafrecht moet volgens hem als uiterst middel worden ingezet.


Heerschend gevalletje van symptoombestrijding, goed bezig Donner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-11-2005 8:23 by Schaep Profiel van Schaep

Je kan een iPod bij MSN winnen, apart...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2005 9:55 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 november 2005 0:31 schreef Iskariot het volgende:
Notoire zwartrijders in het openbaar vervoer zouden verplicht een OV-abonnement moeten hebben waarbij de kosten ervan op hun uitkering worden ingehouden.


DISCRIMINATIE!

Net alsof alleen uitkeringstrekkers tot de groep notoire zwartrijders behoren!!!!



Dat heet gewoon realisme.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2005 14:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

WTF?!!!

Samir A. opnieuw vrijgesproken

***************************************
DEN HAAG Samir A. is ook in hoger
beroep vrijgesproken.Het gerechtshof in
Den Haag heeft bepaald dat niet kan
worden bewezen dat Samir bezig was met
het voorbereiden van aanslagen.

Er waren wel terroristische intenties,
maar dat is niet strafbaar,oordeelt het
hof.Eerder was Samir al vrijgesproken
door de rechtbank.Justitie ging daarop
in hoger beroep en eiste een celstraf
van zes jaar en negen maanden.

Tegen Samir A. loopt nog een nieuw
onderzoek.Half oktober werd hij weer
opgepakt,opnieuw op verdenking van het
voorbereiden van een terroristische
aanslag.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-11-2005 14:07 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-11-2005 14:08 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 18 november 2005 14:06 schreef Misanthrope het volgende:
WTF?!!!

Samir A. opnieuw vrijgesproken

***************************************
DEN HAAG Samir A. is ook in hoger
beroep vrijgesproken.Het gerechtshof in
Den Haag heeft bepaald dat niet kan
worden bewezen dat Samir bezig was met
het voorbereiden van aanslagen.

Er waren wel terroristische intenties,
maar dat is niet strafbaar,oordeelt het
hof.Eerder was Samir al vrijgesproken
door de rechtbank.Justitie ging daarop
in hoger beroep en eiste een celstraf
van zes jaar en negen maanden.

Tegen Samir A. loopt nog een nieuw
onderzoek.Half oktober werd hij weer
opgepakt,opnieuw op verdenking van het
voorbereiden van een terroristische
aanslag.


World Downfall is een vette plaat!


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-11-2005 14:27 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Hello everyone. We are in the process of making my myspace site amazing! We will have movie trailers, links to my CLUB JENNA site, my diary, and a list of my upcoming event's.

Please bare with me & stay tuned. My site should be 100% complete in the next couple of days.


Thanx everyone.



Aldus Jenna Jameson


Suck my piss


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-11-2005 14:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 november 2005 14:06 schreef Misanthrope het volgende:
WTF?!!!

Samir A. opnieuw vrijgesproken


Dit was het hoger beroep tegen zijn vorige vrijspraak, toch? Ik mag toch hopen dat de nieuwe 'bewijzen', o.a. zijn video testament, bij deze rechtzaak niet benut zijn maar bij de aankomende aan bod komen? Zo niet: Wat moet je dan in dit land doen om voor de wet terrorist te zijn? Een school opplazen? Cohen onthoofden?


Tering de tering zeg. Volgens mij klopt er echt iets niet in de 'rechtspraak' in Nederland.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 18-11-2005 15:08]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-11-2005 14:52 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 november 2005 14:51 schreef kwelgeest het volgende:
Cohen onthoofden?







Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2005 15:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 november 2005 14:51 schreef kwelgeest het volgende:
Dit was het hoger beroep tegen zijn vorige vrijspraak, toch? Ik mag toch hopen dat de nieuwe 'bewijzen', o.a. zijn video testament, bij deze rechtzaak niet benut zijn maar bij de aankomende aan bod komen? Zo niet: Wat moet je dan in dit land doen om voor de wet terrorist te zijn? Een school opplazen? Cohen onthoofden?


Tering de tering zeg. Volgens mij klopt er echt iets niet in de 'rechtspraak' in Nederland.
Nee joh, dominostenen omgooien, 5 jaar gegarandeerd!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009368.html#comments

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-11-2005 15:13]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2005 15:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2005 14:06 schreef Misanthrope het volgende:
WTF?!!!




Hoe erg ik ook walg van onze vriend samir, de wet is de wet. en in dit geval kan de wet hem gewoon niet aanpakken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-11-2005 15:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 november 2005 15:12 schreef Misanthrope het volgende:
Nee joh, dominostenen omgooien, 5 jaar gegarandeerd!
Daar kom je idd dus minder gemakkelijk mee af dan Samir A. nu.


Ik vraag me ook af hoe er geoordeeld wordt als ik thuis wat plattegronden van moskee-en heb en bezig ben met een poging tot een brandbom of molotovcocktail maken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen