|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als iemand niet terugkeert van onbegeleid verlof, in hoeverre is er dan nog sprake van 'ontsnapt' eigenlijk? Zenial |
|
quote:Sorry hoor, maar je laat hier wel even een stukje totale muzikale wansmaak doorschijnen, alles aan die gast is gejat, en heel erg veel van Freddy Mercury |
|
Dat vind ik wel meevallen. En ik vind dat hij het ook nog eens erg goed doet. De beste zanger van de wereld istie niet, maar wel een ongelooflijk goede entertainer |
|
Hehe, had hem dan in een circus gezet. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Leg live beelden van Drollie en Freddy maar eens naast elkaar ... zijn manier van bewegen in clips en op podium is gejat. |
|
Volgens mij is hier iemand onmeunig aan het happen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Of aant vissen |
|
Beide. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Trouwens nog verdomde gay dat jij weet hoe Freddy en Robbie dansen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jij zult verbaasd zijn over hoeveel ik weet over dansen .... |
|
Ben je je coming-out aan het hebben? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
quote:IK wilde het je vannacht al zeggen maar zat wat wits in je oren |
|
quote: That's damn straight. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Als gaye clown idd Goederentreinen botsen bij Utrecht Gepost door Arno (Nolius) - Bron: NOS Teletekst Aan de zuid-oostkant van Utrecht zijn rond 15:10 uur twee goederentreinen op elkaar gereden. Ze raakten elkaar zijdelings. Hoe dit heeft kunnen gebueren is niet bekend. Tussen Utrecht en Geldermalsen en Utrecht en Driebergen-Zeist is nu geen treinverkeer meer mogelijk. Enkele wagons zijn ter hoogte van Lunetten naast het spoor terechtgekomen en Prorail denkt dat het opruimen nog zeker de rest van de dag gaat duren. Het is niet duidelijk wat de goederentreinen vervoerden. Beetje sneeuw en ze knallen meteen op elkaar van paniek [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-11-2005 19:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: quote: |
|
hoi iedereen Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
lekker wijf Je moeder. |
|
quote: Het is niet zo uitzonderlijk dat er zo af en toe een ontsnapt. Ook voordat de media er aandacht ervoor had gebeurde het. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dus dat maakt het goed? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Het is niet zo'n ramp als het door de media wordt gemaakt, nee. Ik woon nog wel naast balkbrug. Eng zeg. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wanneer mag jij met verlof? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
8 uur per week, 2 uur per dag. Dus vier dagen in de week. Naar de Rug! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |