IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
Stefan
Usericon van Stefan
Posted 20-10-2005 16:07 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 20 oktober 2005 16:01 schreef Snaack het volgende:En de rode kanker PvdA.


Tuurlijk, het ALLEMAAL hun schuld. De VVD en D66 zaten helemaal VOOR NIKS in dat kabinet en deden voor spek en bonen mee.

quote:
Ja, dus?


Dus had ie toen al wat beter op moeten letten? Beetje makkelijk he, Zalm z'n EIGEN puin laten ruimen maar de andere partijen de schuld ervan geven.

[Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 20-10-2005 16:08]


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 20-10-2005 16:14 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 20 oktober 2005 16:00 schreef Chelman het volgende:
OK niet is maar gaat worden dan. Echter zijn die groeicijfers van Zalm niet uit de lucht gegrepen aangezien ze door vele andere instituten en economen al reeds genoemd zijn.


Ze zijn door het CPB genoemd, een instituut waarvan bekend is dat zij vaker voorspellingen terug moeten nemen. Het blijven ook voorspellingen nietwaar. Maar zoals gezegd, ik hoop dat zij gelijk krijgen hierin.

quote:
Er zijn ook legio andere indicatoren die erop duiden....een in September met 2.5% gestegen huizenprijs bijvoorbeeld.


Met daarmee gepaard gaande leegstanden en executieverkopen, op zo'n moment is de stijging een weinig positieve indicator.

quote:
Bij de grote bedrijven gaan geen programma's nu van start. Er is van de week een onderzoek gepubliceerd waarin de vooruitzichten van veel topmannen stonden die iets van 60% van de Nederlandse werkgelegenheid onder zich hebben. Die gaven allemaal aan, op een enkele uitzondering na, dat ze nu weer (soms voorzichtig) gaan investeren en dat zij met toegenomen vertrouwen de toekomst ingaan. Dat zegt veel meer dan welke politicus dan ook.


Mee eens maar ook dat moet ik nog zien. In diezelfde week werden er saneringen aangekondigd.

quote:
Die berichten gaan noch goed noch slecht door een deur. Ze gaan over twee losse zaken.

Een kabinet schept uberhaupt geen banen. Nou ja....in de ambtenarij. Banen worden ENKEL EN ALLEEN door hard werken en ondernemerschap van de burgers geschapen. De overheid kan hoogstens bepaalde kaders hiervoor scheppen, meestal zijn het jammergenoeg belemmerende kaders. Gelukkig treedt de overheid de laatste jaren wat dat betreft meer naar de achtergrond.

Een kabinet is ook niet innovatief. Dat zijn wederom de burgers, wetenschappers en ondernemers.

Dit kabinet heeft aan die groepen meer ruimte gegeven door middel van bijvoorbeeld wet WALVIS (nog niet ingetreden) die de administratieve lasten moet gaan verlichten en door middel van allerlei maatregelen die ertoe bijdragen dat ons stelsel niet over enkele jaren onder zijn eigen gewicht zal bezwijken. Dat laatste neemt wat onzekerheid m.b.t. potentiele investeringen weg en is als zodanig een positief impuls voor ondernemerschap. Ondernemers streven over het algemeen naar het verlagen van onzekerheid.


En die in de laatste zin zit de crux. Nog altijd is er meer onzekerheid dan weggenomen kan worden. Kijk naar het zorgsysteem en de WIA bijvoorbeeld. Buiten dat schept het kabinet wel degelijk banen door - wat je zelf al aangeeft - de randvoorwaarden te scheppen.

quote:
Het staat regelmatig in de krant.


Je meent het

quote:
Waaruit is gebleken dat dat beleid ertoe leidde dat NL achteraan liep?


Gek, uit dezelfde kranten. Misschien lees je selectief?

quote:
Mijns inziens liep Nederland achter een aantal landen vanwege haar inflexibele en starre arbeidsstelsel en de buitensporige kosten die geleden moesten worden t.b.v. allerlei onderdelen van de verzorgingsstaat. Dat gaat goed in tijden van economische voorspoed maar wordt des te pijnlijker om te dragen in tijden dat het slechter gaat.

Het is niet vreemd dat pakweg een Verenigd Koninkrijk die een veel flexibeler systeem en meer marktwerking kent het juist goed (lees: beter) heeft gedaan dan Nederland en dat een Duitsland die een NOG minder flexibele systeem kent het NOG slechter dan Nederland deed.


Welja. Ondertussen zien we wel aan hoe Hoogervorst een duurder zorgsysteem oplevert (en dat bedoel ik niet direct voor de individu, ga het nieuwe declaratiesysteem eens na bijvoorbeeld), hoe de Geus de 'nieuwe' WAO onbereikbaar en tegelijkertijd veel duurder weet te maken en zo zijn er meer zaken die ook jij toch uit de krant meegepikt kan hebben.


Ow sorry, did my back hurt your knive?


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 20-10-2005 16:16 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 20 oktober 2005 16:01 schreef Snaack het volgende:
En de rode kanker PvdA.


Wat een welbespraaktheid om het op te nemen voor een minister van Financieen die zijn eigen puinhopen aan het wegmoffelen is.

quote:
Ja, dus?


Bleef er niets over om te zeggen zeker


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2005 16:24 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 oktober 2005 16:16 schreef CiNNeR het volgende:
Wat een welbespraaktheid om het op te nemen voor een minister van Financieen die zijn eigen puinhopen aan het wegmoffelen is.


Wegmoffelen??

En zijn eigen puinhopen?

Ligt het aan mij, of is hij eerder de "boekhouder" en ruimt hij dus de puinhopen op van álle ministeries?

quote:
Bleef er niets over om te zeggen zeker


Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd en heb geen zin om in herhaling te vallen..


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 20-10-2005 16:30 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 20 oktober 2005 16:24 schreef Snaack het volgende:Ligt het aan mij, of is hij eerder de "boekhouder" en ruimt hij dus de puinhopen op van álle ministeries?


Net was hij nog de beste SCHATKISTBEWAARDER en nu is hij weer gedegradeert tot boekhouder die alleen maar puinhopen van anderen opruimt?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 20-10-2005 16:30 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 20 oktober 2005 16:24 schreef Snaack het volgende:
Wegmoffelen??

En zijn eigen puinhopen?

Ligt het aan mij, of is hij eerder de "boekhouder" en ruimt hij dus de puinhopen op van álle ministeries?


Dat ging snel he, de beste schatkistbewaarder blijkt een boekhouder tussen aanhalingstekens. Maar laten we jouw redenering volgen, waarom heeft hij de acht jaar Paars dan de veronderstelde puinhopen van andere ministeries niet opgeruimd?

quote:
Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd en heb geen zin om in herhaling te vallen..


Gebruikte je toen ook zoveel welbespraaktheid en weinig argumenten?


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Nix
Usericon van Nix
Posted 20-10-2005 18:30 by Nix Profiel van Nix

Chelman, verlicht ons eens, wat is er gebeurt met de Poolse regering?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 19:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ze hebben alle criminelen het land uitgeflikerd, en nu komt er te weinig belasting binnen


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-10-2005 19:46 by Iskariot Profiel van Iskariot

Hebben ze alle Polen eruit geflikkerd?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 19:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja die zijn allemaal naar Nederland gekomen


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-10-2005 19:51 by Iskariot Profiel van Iskariot

Gezellig...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 22:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Chelman, wat ben je weer aant doen daar?

quote:
Homo's verlammen Warschau met bommen

Uitgegeven: 20 oktober 2005 21:06

WARSCHAU - Een onbekende groep homoactivisten claimt ruim tien bommen in Warschau te hebben gelegd. De bommeldingen verlamden donderdag het openbare leven in de Poolse hoofdstad.

In een mail aan Poolse media stelt de groep dat homo's in het uiterst conservatieve katholieke Polen worden gediscrimineerd. "Jullie verlammen ons leven, dan leggen wij dat van jullie lam", aldus de actievoerders van de Gay Power Brigade.


Het protest is onder meer gericht tegen de burgemeester van Warschau, die al een paar keer een homomanifestatie verbood. Burgemeester Kaczynski is een van de twee overgebleven kandidaten voor de presidentsverkiezingen zondag. Volgens hem is de claim vals.

De organisatie Campagne Tegen Homofobie verdenkt Kaczynski-aanhangers ervan achter de bommen te zitten om de campagne van de burgemeester te steunen. Maar de Campagne-voorzitter sluit ook niet uit dat sommige homo's zijn geradicaliseerd.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2005 22:12 by Snaack Profiel van Snaack

Ik wist wel dat Chel zijn coming-out zo groots aan zou pakken


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-10-2005 22:13 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl


quote:
Op 20 oktober 2005 22:10 schreef Jenje het volgende:
...de Gay Power Brigade.




Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 oktober 2005 22:12 schreef Snaack het volgende:
Ik wist wel dat Chel zijn coming-out zo groots aan zou pakken

Zou ie een homofiele staat gaan stichten? Een soort Israel maar dan met echte flikkers?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-10-2005 22:15 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Betekent bommetje in homotaal niet heel wat anders?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 oktober 2005 22:15 schreef Oud Vuil het volgende:
Betekent bommetje in homotaal niet heel wat anders?
Wat dan?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-10-2005 22:19 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ík zou dat niet weten, ik wacht op de eerste die het wel weet.

Jij hebt de test doorstaan, hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 20-10-2005 22:19]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 22:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 oktober 2005 22:19 schreef Oud Vuil het volgende:
Ík zou dat niet weten, ik wacht op de eerste die het wel weet.
Ik ga lekker mooi niks zeggen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2005 22:51 by Snaack Profiel van Snaack

LOL!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-10-2005 1:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Blinde sterft na drogen kleding in magnetron


Een blinde vrouw (86) uit Newcastle (Australië) is gisteren om het leven gekomen toen ze haar kleren wilde drogen in de magnetron. Een familielid vond het verbrande lichaam van het slachtoffer in de eetkamer.

De politie vermoedt dat de vrouw niet in de gaten had dat haar kleren in brand stonden, toen ze deze uit de magnetron haalde. Haar nachtjapon vloog vervolgens in brand, waardoor de vrouw levend verbrandde.

De vrouw leefde zelfstandig. Haar familieleden kwamen tweemaal per dag langs om te kijken of alles in orde was. Toen het lichaam gevonden werd, was de vrouw al meerdere uren overleden.


hehe ik dacht ook eens mijn handschoenen te drogen in de magnetron


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-10-2005 2:28 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Crazy Frog krijgt eigen tv-serie

De irritante kikker Crazy Frog, bekend van reclames van het beltonenbedrijf Jamba, krijgt waarschijnlijk een eigen televisieserie. Dat is tijdens de Parijse Mipcom-mediabeurs bekendgemaakt. De Duitse productiemaatschappij The League of Good People is inmiddels met verschillende televisiestations in onderhandeling over uitzending van de serie.

AT Merchandising en Al Ovadia & Associates, die respectievelijk wereldwijd en in de Verenigde Staten de rechten op de beltoonkikker bezitten, zijn bezig het Crazy Frog-merk verder uit te baten, nadat eerder dit jaar 600.000 exemplaren werden verkocht van de door Crazy Frog gepresenteerde cd-single Axel F Remix. Behalve de tv-serie zal er binnenkort een internetspel van start gaan. Rond de kerstperiode verschijnt de game Crazy Frog Racer voor pc en PSP.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 21-10-2005 3:06 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 20 oktober 2005 22:10 schreef Jenje het volgende:
...de Gay Power Brigade...



OMFGROFLMAO!!!



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-10-2005 9:30 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 21 oktober 2005 2:28 schreef Leviathanica het volgende:
Crazy Frog krijgt eigen tv-serie

De irritante kikker Crazy Frog, bekend van reclames van het beltonenbedrijf Jamba, krijgt waarschijnlijk een eigen televisieserie. Dat is tijdens de Parijse Mipcom-mediabeurs bekendgemaakt. De Duitse productiemaatschappij The League of Good People is inmiddels met verschillende televisiestations in onderhandeling over uitzending van de serie.

AT Merchandising en Al Ovadia & Associates, die respectievelijk wereldwijd en in de Verenigde Staten de rechten op de beltoonkikker bezitten, zijn bezig het Crazy Frog-merk verder uit te baten, nadat eerder dit jaar 600.000 exemplaren werden verkocht van de door Crazy Frog gepresenteerde cd-single Axel F Remix. Behalve de tv-serie zal er binnenkort een internetspel van start gaan. Rond de kerstperiode verschijnt de game Crazy Frog Racer voor pc en PSP.



Godverdomme,...

Ik ga ook maar eens maya aanschaffen en zo'n kutanimatie van 2 min. neerzetten. Loopt vanzelf wel los tegenwoordig.


mvg wk10


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2005 9:45 by Mark Profiel van Mark

Ja, maar kun jij ook zo natuurgetrouw motor-geluiden nadoen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen