|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: oh zit dat zo... ja DAN is t natuurlijk wel übercool "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: Heeft iemand zich al afgevraagd wat die lui bij DominoDag daar doen met GUNS ??? Volgens mij moet je daar NIET gaan inbreken en steentjes omgooien...dan blijft het waarschijnlijk inderdaad niet bij één dooie mus... Hatsjikidee! |
|
quote: LUCHTBUKS ...die waarschijnlijk bij iemand thuis gehaald is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
euhm was een medewerker van één of andere milieu-instelling die schoot en niet iemand van debiele day |
|
Hehe, het was een luchtbuks, volgens mij. Nu dan eindelijk wat goed nieuws!!! *tromgeroffel* Bier beschermt tegen kanker Dat rode wijn goed is voor de gezondheid is al lang bekend. Maar nu blijkt uit onderzoek van de Amerikaanse wetenschapper Fred Stevens dat ook bier goed is! Het bevat namelijk een stofje waarmee kanker kan worden bestreden. Longarts van het Nederlands Kanker Instituut Nico Van Zandwijk bevestigd het onderzoek. http://bn.nl/ShowNieuwsArtikel.asp?Context=S%7C1d941cd1a20700b0%7CN%7C2%2C12%7CX%7Cbier&src=redactie&id=781 [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 15-11-2005 21:38] |
|
quote: Nou, daar moet ik dan nog maar een biertje op drinken Hatsjikidee! |
|
quote: De bruten! Zal wel een leuke wolk veertjes hebben opgeleverd (oops ) Hatsjikidee! |
|
Heroïne is goed voor de bloedsomloop. mvg wk10 |
|
Kijk, dat lees je nou nergens. |
|
Nou, allemaal aan de spuiteritus dus |
|
Ik heb me onlangs tijdens een chat laten vertellen dat in sommige landen massaal bier in den aderen wordt gespoten, voor een instante ultieme bezopenheid. Daar had ik nog nooit van gehoord. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Afgezien van het feit dat spuiten me enorm tegenstaat, vind ik de smaak van bier ook enorm lekk0rr.. |
|
quote: jupelïne signature |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Whisky spuiten, ok, maar bier.... |
|
marginaal signature |
|
Lama; Ik maak zelf een lompe fout. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 15-11-2005 23:20] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: het is Llama signature |
|
quote: Nee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Timboektoestan brengt me op een nieuw idee voor het verrijken van onze taal... Er heerscht een timboektoestand in de grotere Franse steden. Jenje, bedankt voor de inspiratie. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 15-11-2005 23:29] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: 1000 euro op geenstijl.nl voor de tip! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Ik heb het ook bekeken en ongetwijfeld staat er wellicht iets zinnigs op. Maar dit specifieke artikel ging niet samen met mijn gezond verstand. de conclusie laat ik dan verder maar aan jou quote: Dat is correct. De gevolgen zijn hetzelfde echter, je kan uiteindelijk flauw doodgaan aan een simpele longinfectie. Zal me minder gecharcheerd uitlaten volgende keer. quote: quote: Dat zijn we dan ook roerend eens verder. Ik verkeerde alleen in een optimistischer gemoedstoestand dan enkele anderen nav het bericht over de Brit. Gebeurd ook niet vaak, zeker niet in verband met medische wetenschap Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
NIJMEGEN In de binnenstad van Nijmegen is een plaatselijk bekende politiek activist doodgeschoten. Het 41-jarige slachtoffer werd gisteravond rond half tien met twee schoten om het leven gebracht. Er is niemand aangehouden. Het slachtoffer was een linkse activist die al jaren streed tegen onrecht dat met name door de politie en de BVD (nu AIVD) zou zijn aangedaan. Hij leidde ook een werkgroep die de foute behandeling van arrestanten bestreed. Het is onduidelijk of de man met opzet is vermoord. Technisch onderzoek moet de toedracht van de schietpartij duidelijk maken. Later volgt een buurtonderzoek. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |