IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
vage-kreten-vrouw
Evil-Genius
Usericon van vage-kreten-vrouw
Posted 19-11-2005 5:45 by vage-kreten-vrouw Profiel van vage-kreten-vrouwhttp://www.myspace.com/maleficium

arme adolf

ach ja...


"God awful waste-of-space dumb degenerate low-life mal-adjusted freaks."


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-11-2005 11:23 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Rotterdam doet ook gezellig mee:

Drie doden na schietpartij in Rotterdams café

Uitgegeven: 19 november 2005 07:02
Laatst gewijzigd: 19 november 2005 10:39
ROTTERDAM - De politie heeft in een café aan de Schiedamsesingel in Rotterdam twee doodgeschoten mannen en een doodgeschoten vrouw aangetroffen. In de horecagelegenheid woedde bovendien korte tijd brand. Die was echter snel onder controle, aldus een politiewoordvoerster zaterdagochtend.

Politiemensen troffen in het café Inn and Out ook twee gewonden aan. Volgens de woordvoerster klonken er 's nachts om vijf uur schoten in de Boomgaardsstraat, om de hoek van het café.

"Politiemensen zagen daar niets en kregen vervolgens een melding binnen dat er in het café was ingebroken. Bij de Inn and Out zagen agenten rook onder het rolluik komen. Binnen troffen zij de slachtoffers aan."

Volgens de woordvoerster zijn vier gewapende mannen er vandoor gegaan. De politie heeft de omgeving afgezet. Een arrestatieteam heeft niet alleen het café uitgekamd maar is volgens ooggetuigen ook een pand in dezelfde straat binnen gegaan.

Gesloten

De Inn and Out werd twee jaar geleden een aantal maanden gesloten omdat er op het terras een schietpartij had plaatsgevonden. Volgens omstanders wordt het café doorgaans bezocht door Surinamers en Antillianen.

Afpersingszaak

Buurtbewoners, die naar eigen zeggen weinig van het gebeuren hebben gemerkt, zeggen dat het om een afpersingszaak gaat. De slachtoffers zouden geboeid zijn aangetroffen. Bovendien zouden de vermoedelijke daders machinegeweren hebben gebruikt. Omwonenden hoorden tot 03.00 's nachts feestgeluiden uit de horecazaak komen. Er zou een verjaardagsfeest zijn gehouden.

Omwonenden

De politie heeft direct omwonenden op het bureau verhoord. Ze zijn onder politiebegeleiding weer naar huis gebracht. De woningen rondom het café zijn intussen aan het oog ontrokken door hekken met zwart zeil. De technische recherche heeft onder meer prullenbakken in de straat onderzocht.

Café en eetgelegenheid Inn and Out ligt in een rustig buurtje vlakbij de Witte de Withstraat. Tegenover de zaak is een school en een openbaar speelplein. Op een andere hoek is een kinderopvang gevestigd.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-11-2005 11:27 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Hier word ik dan weer wel blij van:

Gemeentelijke woonlasten fors lager
Uitgegeven op zaterdag 19 november 2005 om 07:58:51

(Novum) - De gemeentelijke woonlasten gaan volgend jaar voor gezinnen met gemiddeld ruim achttien procent omlaag. Alleenstaanden zijn 21 procent minder kwijt aan hun gemeente. Dat schrijft De Telegraaf zaterdag op basis van een steekproef van de Vereniging Eigen Huis (VEH) onder tachtig gemeenten.

De lokale woonlasten zijn de afgelopen tien jaar verdubbeld. De VEH spreekt in de krant van een 'ommezwaai'. De gedeeltelijke afschaffing van de onroerendezaakbelasting is de belangrijkste oorzaak van de daling. Verder denkt de VEH dat gemeenten zich inhouden met de verhoging van andere woonlasten, zoals rioolrechten.

In Hilversum en op Terschelling is de woonlastenverlichting volgend jaar het hoogst met 29 procent. Bunnik staat op de derde plaats met ruim 26 procent.

Nou maar afwachten of het daadwerkelijk doorgaat.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2005 12:02 by Chelman Profiel van Chelman

Nou ja...een gedeelte van de OZB wordt nu dus al definitief afgeschaft. Dat is al door de kamer dacht ik.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2005 13:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 november 2005 11:27 schreef Oud Vuil het volgende:
Hier word ik dan weer wel blij van:

Gemeentelijke woonlasten fors lager
Uitgegeven op zaterdag 19 november 2005 om 07:58:51

(Novum) - De gemeentelijke woonlasten gaan volgend jaar voor gezinnen met gemiddeld ruim achttien procent omlaag. Alleenstaanden zijn 21 procent minder kwijt aan hun gemeente. Dat schrijft De Telegraaf zaterdag op basis van een steekproef van de Vereniging Eigen Huis (VEH) onder tachtig gemeenten.

De lokale woonlasten zijn de afgelopen tien jaar verdubbeld. De VEH spreekt in de krant van een 'ommezwaai'. De gedeeltelijke afschaffing van de onroerendezaakbelasting is de belangrijkste oorzaak van de daling. Verder denkt de VEH dat gemeenten zich inhouden met de verhoging van andere woonlasten, zoals rioolrechten.

In Hilversum en op Terschelling is de woonlastenverlichting volgend jaar het hoogst met 29 procent. Bunnik staat op de derde plaats met ruim 26 procent.

Nou maar afwachten of het daadwerkelijk doorgaat.
Mooi mooi ....


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2005 15:13 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 18 november 2005 17:48 schreef Oud Vuil het volgende:
*zucht*

http://www.dodemus.nl/


"Een onschuldige mus."

Hoe kan een mus nou schuldig zijn, het is een vogel.


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 21-11-2005 1:53 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 19 november 2005 11:27 schreef Oud Vuil het volgende:
Hier word ik dan weer wel blij van:

Gemeentelijke woonlasten fors lager
Uitgegeven op zaterdag 19 november 2005 om 07:58:51

Nou maar afwachten of het daadwerkelijk doorgaat.


Wij kregen de tarieven gemeentebelastingen al binnen (voor het geval je gespreid wil betalen) en wat er aan OZB af zou gaan, zit er bij de rioolheffing gewoon bij. Bovendien staan de tarieven voor de OZB er ook gewoon nog bij, ik dacht ook dat het definitief was afgeschaft?

In elk geval gaan we geen cent minder betalen dus ..


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2005 8:01 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 november 2005 1:53 schreef CiNNeR het volgende:
Wij kregen de tarieven gemeentebelastingen al binnen (voor het geval je gespreid wil betalen) en wat er aan OZB af zou gaan, zit er bij de rioolheffing gewoon bij. Bovendien staan de tarieven voor de OZB er ook gewoon nog bij, ik dacht ook dat het definitief was afgeschaft?

In elk geval gaan we geen cent minder betalen dus ..


Er zijn twee tarieven OZB. Een gebruikersdeel en een eigenarendeel. Alleen het gebruikersdeel is afgeschaft.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-11-2005 12:57 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 19 november 2005 15:13 schreef Schaep het volgende:
"Een onschuldige mus."

Hoe kan een mus nou schuldig zijn, het is een vogel.

Haha, wat een site. En wat een dwazen:
"rule
ik neuk iedere dag een mus de dood in.
gaan jullie mij nou ook bedreigen?
zou ik leuk vinden!
dan neuk ik je moeder ook!"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-11-2005 13:01 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Eh, wtfomgbbq:

"Lieve Mus.
Kort was je tijd, groot was je vrolijkheid. Opgewekt en spontaan ben je veel te snel van ons heengegaan. Maar in onze harten blijf je altijd voortbestaan."

"WAAROM ?????
HET IS NOG ALTIJD NIET TE BEVATTEN."

"Na een lange periode van afwezigheid was je er weer mijn lieve huismus. Getroost door de zekerheid dat je ooit weer zou verschijnen heb ik mij door het leven heen geploegd.
Je afscheid is nu definitief, ik weet niet of ik daar ooit overheen kom.
Als offerande heb ik mijn dominostenen in de vuurkorf opgestookt. Vlieg zacht mijn kleine vriend."

"ik, ik kan er niet over uit. deze mus verdient een kus. voor al het moois wat hij heeft gedaan. maar wat doen ze, hij gaat eraan. lieve mus, ik hoop dat je nog een keer mag vliegen, heel hoog, naar de mussenhemel."

"Ja lieve mensen...zo hebben jullie onze lieve en meest zachtaardige bewoner ontnomen...en zitten wij hier nu eenzaam voor ons uit te staren....
Dag lieve mus, dag lieve kleine rakker"

"Beste Mus,
je hebt je leven gegeven voor een goede zaak, de strijd tegen de wansmaak en stupiditeit. Je hebt je leven geofferd voor ons. Dat je zacht moge rusten..,

vaarwel kleine grote held."

...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-11-2005 13:12 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

"Dit is werkelijk te triest voor woorden. Ga je eens druk maken over echte dingen in het leven en kom uit je schijnwereld zeg!
Zielige uitkeringtrekkende mus-extremisten "


Hehehe..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-11-2005 21:40 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Verhuurder wil Caribische oase Zuiderzeebuurt

den helder-Woningstichting start een experiment in de Zuiderzeebuurt. De bestaande flats en de directe omgeving worden aangepast aan het culturele klimaat van de Antilliaanse meerderheid die er woont.

De bekostiging moet grotendeels worden gehaald uit een 'corporatie hypotheek'; een bekritiseerde vorm van geldverstrekking die echter door het ministerie van Vrom -in het kader van een experiment- opnieuw tegen het licht zou worden gehouden.

H. van der Veen, projectleider herstructurering van Woningstichting, spreekt over de komst van een 'Caribische oase' in Den Helder. Van der Veen: ,,Er zijn in de Caraïben geen oase's maar het beeld wordt wel meteen door iedereen begrepen. We willen bij wijze van experiment een wijk aanpassen aan een andere cultuur. Dat moet leiden tot een 'oase' in onze stad. We willen dat doen voor de mensen in de wijk die er al een tijd naar tevredenheid wonen.''

Van geen stijl.

Keristus...




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2005 21:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe hij wilt het dus precies andersom als het nu is


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-11-2005 10:29 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 november 2005 21:40 schreef Oud Vuil het volgende:

Verhuurder wil Caribische oase Zuiderzeebuurt

den helder-Woningstichting start een experiment in de Zuiderzeebuurt. De bestaande flats en de directe omgeving worden aangepast aan het culturele klimaat van de Antilliaanse meerderheid die er woont.

De bekostiging moet grotendeels worden gehaald uit een 'corporatie hypotheek'; een bekritiseerde vorm van geldverstrekking die echter door het ministerie van Vrom -in het kader van een experiment- opnieuw tegen het licht zou worden gehouden.

H. van der Veen, projectleider herstructurering van Woningstichting, spreekt over de komst van een 'Caribische oase' in Den Helder. Van der Veen: ,,Er zijn in de Caraïben geen oase's maar het beeld wordt wel meteen door iedereen begrepen. We willen bij wijze van experiment een wijk aanpassen aan een andere cultuur. Dat moet leiden tot een 'oase' in onze stad. We willen dat doen voor de mensen in de wijk die er al een tijd naar tevredenheid wonen.''




kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2005 12:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Pechtold overweegt herschrijven grondwet

Uitgegeven: 21 november 2005 16:29

DEN HAAG - Minister Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing) gaat bekijken of de grondwet in toegankelijke taal herschreven kan worden. Hij zegde dat maandag toe bij de behandeling van zijn begroting in de Tweede Kamer. Pechtold kwam daarmee tegemoet aan een verzoek van PvdA-Kamerlid Dubbelboer. Die had betoogd dat de grondwet op dit moment te weinig leeft bij de bevolking.

De huidige grondwet bevat veel ambtelijk taal. In een populaire versie zou artikel 1, dat discriminatie verbiedt, kunnen luiden: blijf met je poten van een ander af, grapte Pechtold.

De minister overweegt het populariseren van de grondwettekst ook voor te leggen aan de nationale conventie, een gezelschap van politici en vertegenwoordigers van maatschappelijke organisaties, dat zich gaat buigen over de toekomst van het Nederlandse staatsbestel. De conventie zal ongeveer tien tot vijftien leden tellen, met daarnaast zo'n 35 'denkers', liet Pechtold weten.

Binnenkort maakt de D66-bewindsman bekend wie de voorzitter van de nationale conventie wordt. In de zomer van volgend jaar verwacht hij de voorstellen van dit orgaan.

Burgerforum

Volgens Pechtold zal binnenkort ook het 'burgerforum' van start gaan, dat het kabinet moet adviseren over een eventuele wijziging van het kiesstelsel. Dat forum zal 140 leden tellen. Het moet eveneens halverwege 2006 met zijn aanbevelingen komen.

Ondanks kritiek uit de Kamer wil Pechtold vasthouden aan zijn plan om de gemeenteraadsverkiezingen te spreiden. Doel daarvan is het 'Maurice de Hond-effect' van die verkiezingen terug te dringen. Nu fungeren ze vaak nog als een verkapte opiniepeiling voor de landelijke politiek.

Nestbevuiling

Pechtold nam afstand van opmerkingen van voorzitter Weisglas van de Tweede Kamer. Die heeft politici die kritiek hebben op politiek Den Haag verweten dat ze aan 'nestbevuiling' doen. "De kritiek op het eigen functioneren kan niet groot genoeg zijn", vindt Pechtold. De minister is zelf een van de felste critici van het 'Haagse gedoe'. "Het grootste probleem van Den Haag is Den Haag zelf", herhaalde hij maandag nog eens in de Kamer.

Minister Remkes van Binnenlandse Zaken toonde in het debat weinig sympathie voor een PvdA-plan om lokale politieke partijen rijkssubsidie te verschaffen. Vooral het voorstel van PvdA'er Dubbelboer om de Vereniging van Nederlandse Gemeenten dat subsidiegeld - hij denkt aan 1,5 miljoen euro per jaar - te laten beheren, zint Remkes niet. "Als je de verantwoordelijk daar legt, is dat niet democratisch te controleren", vindt de VVD-minister.

Of Dubbelboer voor zijn motie een Kamermeerderheid krijgt, is nog niet duidelijk.

Heeft die Pechtold niets te doen?

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 22-11-2005 14:01]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-11-2005 13:53 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://



Suck my piss


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2005 14:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Definitief vijf jaar cel voor Murat D.

Uitgegeven: 22 november 2005 12:40
Laatst gewijzigd: 22 november 2005 13:46

DEN HAAG - De straf van Murat D., die in januari 2004 conrector Hans van Wieren op het Haagse Terra College doodschoot, is definitief vijf jaar cel en tbs met dwangverpleging. De Hoge Raad maakte dinsdag bekend dat hij het cassatieberoep tegen deze straf heeft verworpen.

De advocaat van Murat, A. Moszkowicz, had namens hem bij de Hoge Raad geprotesteerd tegen de straf, omdat de jongen pas zestien was toen hij de onderdirecteur van zijn school van dichtbij door het hoofd schoot. De rechtbank en het gerechtshof legden hem echter straf op volgens het strafrecht voor volwassenen. In het jeugdstrafrecht had Murat maximaal twee jaar cel en zes jaar tbs kunnen krijgen.

De Hoge Raad stelt dat een rechter een volwassen straf mag opleggen aan een minderjarige verdachte, als die tussen de zestien en achttien jaar oud is. Het gerechtshof strafte D. eind 2004 als volwassene omdat het om een zeer ernstige misdaad ging. Bovendien heeft het hof gekeken naar de persoonlijkheid van de Hagenaar en besloten dat zes jaar tbs waarschijnlijk niet genoeg is om van Murat een normaal functionerende burger te maken. De Hoge Raad heeft geen fouten in die afweging gevonden.

Zwakbegaafde jongen

Het gerechtshof stelde destijds dat een vonnis op basis van het jeugdstrafrecht "onaanvaardbare risico's" voor de samenleving met zich mee zou brengen. Gedragsdeskundigen typeerden D. als een enigszins zwakbegaafde jongen, die ten tijde van de schietpartij enigszins verminderd toerekeningsvatbaar was. Hij had volgens hen leer-, agressie- en ontwikkelingsproblemen.

Murat verklaarde zelf bij de rechter dat hij Van Wieren een lesje wilde leren en dat het niet de bedoeling was om hem in zijn hoofd te schieten. De jongen was boos op Van Wieren omdat die hem van school wilde schorsen. Murat was onder invloed van alcohol toen hij de leraar in de kantine voor de ogen van veel medescholieren neerschoot. Van Wieren overleed later op de dag.



Ik vind die straf eigenlijk nog best laag. Naja, hopen dat hij de TBS kliniek nooit mag verlaten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2005 14:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

TBS kliniek en nooit verlaten ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2005 14:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 november 2005 14:14 schreef Jenje het volgende:
TBS kliniek en nooit verlaten ...
Dat in in Nederland idd ietwat een contradictio in terminis.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 22-11-2005 14:48]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-11-2005 14:47 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Een wat?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2005 16:54 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Vanaf het moment dat ik een reactie op de site van Femke Halsema postte, doet haar site het niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 22-11-2005 16:57]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2005 16:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2005 16:57 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 22 november 2005 16:56 schreef karnivoor het volgende:

Excusez-moi.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2005 18:03 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hehe moet er zelf ook telkens even aan denken


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-11-2005 19:27 by Snaack Profiel van Snaack

'Bush wilde Al Jazeera bombarderen'

De Amerikaanse president George Bush wilde vorig jaar een bombardement uitvoeren op het hoofdkantoor van de Arabische nieuwszender Al Jazeera. Volgens de Britse krant The Daily Mirror zou Bush zich zo aan de berichtgeving van de zender over de oorlog in Irak hebben geërgerd, dat hij het hoofdkantoor wilde platgooien.

De Britse premier Tony Blair zou Bush overtuigd hebben het plan niet voort te zetten, omdat een dergelijk bombardement wereldwijd tot hevige protesten zou leiden. Al Jazeera is gevestigd in Qatar, een land dat geldt als bondgenoot van de Verenigde Staten. De krant baseert zich op een zeer geheim document uit Downing Street 10, waar Blair kantoor houdt. Volgens een anonieme bron van de krant is het document "explosief en zeer schadelijk voor Bush".

Bush en Blair zouden hun onderhoud in april vorig jaar hebben gehad, terwijl Amerikaanse troepen probeerden opstandelingen in het rebellenbolwerk Fallujah in bedwang te krijgen. Zowel Washington als Londen ergerde zich enorm aan de berichtgeving van Al Jazeera, die filmde achter de linies van de rebellen en beelden toonde van dode militairen en Iraakse slachtoffers.

De voormalig Britse minister van Defensie, Peter Kilfoyle, heeft dinsdag opgeroepen het document te publiceren. "Het is beangstigend te bedenken dat een man die zo machtig is als Bush, dergelijke achteloze actie kan voorstellen", aldus de partijgenoot van Blair.



'Amerikaanse kinderen als proefkonijn'

Het uitvoeringsorgaan van het Amerikaanse congres heeft in haar nieuwe richtlijnen laten opnemen dat het testen van chemische stoffen in bestrijdingsmiddelen op kinderen is toegestaan. De EPA (Environmental Protection Agency) is verantwoordelijk voor de handhaving en uitvoering van de Amerikaanse milieuwetten. Recent zijn de regels voor het testen van chemische stoffen opnieuw op papier gezet.

Tot woede van milieuorganisaties, wetenschappers en zelfs congresleden blijken er enorme hiaten in de regelgeving te zitten. Zo is het testen van mishandelde of verwaarloosde kinderen toegestaan zonder toestemming van ouders of voogd en mag er getest worden op gehandicapte kinderen. Ook mag er meer dan normaal gezondheidsrisico genomen worden met het testsubject als er een direct voordeel voor het geteste kind kan ontstaan.

De regelgeving moest worden aangepast omdat al eerder naar buiten was gekomen dat sommige mensen tijdens tests bloot waren gesteld aan chemische stoffen. De slachtoffers hadden meestal geen flauw idee waarom de tests werden uitgevoerd. Volgens de organisatie zijn de regels nu juist aangescherpt om kinderen en zwangere vrouwen beter te beschermen. Een van de regels beschrijft echter specifiek dat "het testen met chemische stoffen is toegestaan op kinderen waarvan is aangetoond dat ze zijn misbruikt of verwaarloosd".



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen