IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-11-2005 13:05 by windkracht10 Profiel van windkracht10



mvg wk10


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 08-11-2005 15:54 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 7 november 2005 23:17 schreef Hexegot het volgende:
Weet je wat, laten we gewoon alle zaken die BEDOELD zijn om mensen te verwonden of te doden verbieden.


Dat is in sommige situaties al zo. Zo mag je geen honkbalknuppel in je auto hebben liggen als je niet van plan bent om ermee te gaan honkballen.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-11-2005 16:05 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 8 november 2005 15:54 schreef Stefan het volgende:
Dat is in sommige situaties al zo. Zo mag je geen honkbalknuppel in je auto hebben liggen als je niet van plan bent om ermee te gaan honkballen.


En hoe willen ze dat controleren?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 08-11-2005 16:11 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 8 november 2005 16:05 schreef Snaack het volgende:
En hoe willen ze dat controleren?


Dat is een andere zaak. Ik denk dat, wanneer je op de snelweg wordt aangehouden en op weg bent naar je werk, aantoonbaar kan worden gemaakt dat je op dat moment niet die knuppel nodig hebt.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-11-2005 16:12 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 8 november 2005 16:11 schreef Stefan het volgende:
Dat is een andere zaak. Ik denk dat, wanneer je op de snelweg wordt aangehouden en op weg bent naar je werk, aantoonbaar kan worden gemaakt dat je op dat moment niet die knuppel nodig hebt.

Hoezo, misschien ga je tussen de middag of na je werk wel sporten.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 08-11-2005 16:19 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 8 november 2005 16:12 schreef Snaack het volgende:
Hoezo, misschien ga je tussen de middag of na je werk wel sporten.


Tussen de middag zou dan een goeie smoes zijn, na het werk kun je die knuppel (in hun redenering waarschijnlijk) ook wel eerst thuis ophalen.

Ik denk dat er ook een onderscheid wordt gemaakt of de honkbalknuppel in je kofferbak ligt, of achter de bestuurdersstoel.

[Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 08-11-2005 16:21]


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-11-2005 16:24 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik geloof dat mijn broertje ook een honkbalknuppel in zijn auto heeft.

Maarja die is ook al een keer aangevallen door een horde negers


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-11-2005 16:41 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 8 november 2005 16:24 schreef Burzum het volgende:
Ik geloof dat mijn broertje ook een honkbalknuppel in zijn auto heeft.

Maarja die is ook al een keer aangevallen door een horde negers

He bah door negers nog wel...


Zenial


Bitterbal
Usericon van Bitterbal
Posted 08-11-2005 16:44 by Bitterbal Profiel van Bitterbalhttp://www.delachendepoffer.nl

quote:
Op 8 november 2005 16:24 schreef Burzum het volgende:
Ik geloof dat mijn broertje ook een honkbalknuppel in zijn auto heeft.

Maarja die is ook al een keer aangevallen door een horde negers


Misschien waren die negers wel in de mood voor een partijtje honkbal


De oude man en de zee...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-11-2005 16:44 by Chelman Profiel van Chelman

Je moet gewoon een bouwbedrijf bij de KvK registreren en altijd een paar klauwhamers, mokers en lange schroevendraaiers bij je hebben.


Anyway:

Wapenbezit: VOOR
Wpenmisbruik: TEGEN

Het komt voor mij neer op een fundamentele rechtendiscussie. En ik vind dat je fundamentele rechten niet mag beperken door middel van symptoombestrijding.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-11-2005 16:48 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 november 2005 16:41 schreef Zenial het volgende:
He bah door negers nog wel...


Ja negers ja. Het was dan wel in december maar niet op de 5e dus het kunnen geen zwartepieten geweest zijn


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-11-2005 0:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

olé

Opnieuw auto's in brand gestoken
Op verscheidene plaatsen in het land zijn vanavond (08/11) auto's en andere voertuigen in brand gestoken. In Brussel zijn 6 auto's en lichte vrachtwagens in brand gestoken. Er is ook brand gesticht in 2 kelders, maar het vuur was snel geblust. De politie was massaal aanwezig om incidenten te vermijden. In Antwerpen brandde een auto uit in de Stuivenbergwijk. Daar zijn 2 jongeren opgepakt met zware brandwonden. Ze liggen in het Stuivenbergziekenhuis. Nog in Antwerpen vatte op de parking van een supermarkt een vrachtwagen vuur. Die bolde dan tegen een bus en ook die vloog in brand. Ook in Gent waren er brandstichtingen in auto's.


olé


signature


watery black
Usericon van watery black
Posted 09-11-2005 16:02 by watery black Profiel van watery black



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-11-2005 16:43 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Sarkozy wil relschoppende buitenlanders uitzetten

PARIJS - Alle mensen die in het kader van de onlusten in Franse steden door de rechter zijn veroordeeld en niet de Franse nationaliteit hebben, moeten worden uitgezet.

De Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy heeft dit woensdag van de prefecten in het land geëist. Het bevel tot uitzetting geldt ook voor buitenlanders die over geldige verblijfsvergunningen beschikken.

Volgens Sarkozy gaat het tot dusverre om 120 mensen. "Ik heb de prefecten (hoogste vertegenwoordigers van de Staat in de departementen) gevraagd die personen terstond uit te zetten", zei Sarkozy in het parlement.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-11-2005 16:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Dat zijn de maatregelen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-11-2005 16:52 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Juischt, in een lekke boot / kapot vliegtuig en terug met die zooi


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-11-2005 19:23 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Misschien wil Nederland die arme donders wel opvangen...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-11-2005 20:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 november 2005 16:44 schreef Chelman het volgende:
...
Anyway:

Wapenbezit: VOOR
Wpenmisbruik: TEGEN

Het komt voor mij neer op een fundamentele rechtendiscussie. En ik vind dat je fundamentele rechten niet mag beperken door middel van symptoombestrijding.



Ik neem aan dat je vuurwapens bedoelt: Bezit leidt toch ook tot misbruik dat kan je toch niet los van elkaar zien?
Waarom is wapenbezit volgens jou een fundamenteel recht en neem je daar zelfs de symptomen voor op de koop toe?


quote:
Op 9 november 2005 16:43 schreef Psychonaut het volgende:
Sarkozy wil relschoppende buitenlanders uitzetten

PARIJS - Alle mensen die in het kader van de onlusten in Franse steden door de rechter zijn veroordeeld en niet de Franse nationaliteit hebben, moeten worden uitgezet.

De Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy heeft dit woensdag van de prefecten in het land geëist. Het bevel tot uitzetting geldt ook voor buitenlanders die over geldige verblijfsvergunningen beschikken.

Volgens Sarkozy gaat het tot dusverre om 120 mensen. "Ik heb de prefecten (hoogste vertegenwoordigers van de Staat in de departementen) gevraagd die personen terstond uit te zetten", zei Sarkozy in het parlement.




Waar worden die lieden dan gedumpt want straks komen ze allemaal deze kant op.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-11-2005 20:06]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 09-11-2005 20:48 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Sharon Osbourne zet aanval in op Madonna

Uitgegeven: 7 november 2005 18:22
AMSTERDAM - Sharon Osbourne, de vrouw van rocker Ozzy Osbourne, heeft in het Britse tijdschrift Word Magazine gezegd dat Madonna eruitziet als een 'oude hoer'. Osbourne heeft kritiek op de constante stijlveranderingen van de zangeres. Ze vindt dat de 47-jarige zangeres zich moet gaan gedragen naar haar leeftijd en één stijl moet kiezen.

"Het lijkt wel een verkleedpartijtje. De ene dag loopt ze in een gangster-outfit, de volgende dag in een paardrij-outfit en de dag daarna lijkt het alsof ze een hoer is. En prompt leest ze de dag erna kinderen voor in een bloemetjesjurk alsof ze een bibliothecaresse is", zegt de 52-jarige Osbourne.

Ook heeft de vrouw van Ozzy Osbourne kritiek op Madonna als kinderboekenschrijfster. Ze vindt dat Madonna 'pijnlijk domme kinderboeken' schrijft.

Het is niet de eerste keer dat Sharon Osbourne Madonna bekritiseert. In oktober zei Osbourne dat ze de zangeres zou willen 'slaan' omdat ze 'vol met onzin' zit.


Kan iemand dat mens stoppen? Waarschijnlijk lopen de zaken niet zo lekker en gaat ze iedereen afzeiken om publiciteit te verkrijgen.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-11-2005 1:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Zanger koopt eigen cd op eBay
De zanger van de Britse band The Darkness heeft via veilingsite eBay een promo-versie van zijn eigen cd gekocht. De cd was naar enkele muziekjournalisten gestuurd, en blijkbaar dacht één van hen een leuk bedrag te kunnen verdienen met de verkoop.

Alle cd's hebben een unieke code gekregen, en zanger Justin Hawkins hoopt op deze manier te kunnen achterhalen wie het schijfje te koop aan heeft geboden. "We gaan gerechtelijke stappen ondernemen en de dader zal zeker geen cd's meer ontvangen van ons platenlabel", aldus Hawkins.

Het album 'One Way Ticket to Hell... and Back' zal pas op 28 november in de winkels liggen. Het eerste verkochte exemplaar heeft de zanger bijna 540 euro gekost.

Zo, nog een extra grote kutstreek omdat het album nogeneens uit is! Wat een mongool!

*hier ook maar*


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2005 1:37 by Schaep Profiel van Schaep

Ik ben zwanger.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-11-2005 1:39 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

toe maar weer


Bruce Banner


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-11-2005 1:44 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 november 2005 0:22 schreef Hypnos het volgende:
olé

Opnieuw auto's in brand gestoken
Op verscheidene plaatsen in het land zijn vanavond (08/11) auto's en andere voertuigen in brand gestoken. In Brussel zijn 6 auto's en lichte vrachtwagens in brand gestoken. Er is ook brand gesticht in 2 kelders, maar het vuur was snel geblust. De politie was massaal aanwezig om incidenten te vermijden. In Antwerpen brandde een auto uit in de Stuivenbergwijk. Daar zijn 2 jongeren opgepakt met zware brandwonden. Ze liggen in het Stuivenbergziekenhuis. Nog in Antwerpen vatte op de parking van een supermarkt een vrachtwagen vuur. Die bolde dan tegen een bus en ook die vloog in brand. Ook in Gent waren er brandstichtingen in auto's.


olé




[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-11-2005 1:44]


Je moeder.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2005 1:45 by Schaep Profiel van Schaep

Goed zo, oppakken die brandwondenlijers!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-11-2005 1:49 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ahahah

zie je wel!


het is allemaal tuig!


Suck my piss


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen