|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mvg wk10 |
|
quote: En hoe willen ze dat controleren? |
|
quote: Dat is een andere zaak. Ik denk dat, wanneer je op de snelweg wordt aangehouden en op weg bent naar je werk, aantoonbaar kan worden gemaakt dat je op dat moment niet die knuppel nodig hebt. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Hoezo, misschien ga je tussen de middag of na je werk wel sporten. |
|
quote: Tussen de middag zou dan een goeie smoes zijn, na het werk kun je die knuppel (in hun redenering waarschijnlijk) ook wel eerst thuis ophalen. Ik denk dat er ook een onderscheid wordt gemaakt of de honkbalknuppel in je kofferbak ligt, of achter de bestuurdersstoel. [Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 08-11-2005 16:21] Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ik geloof dat mijn broertje ook een honkbalknuppel in zijn auto heeft. Maarja die is ook al een keer aangevallen door een horde negers |
|
quote: He bah door negers nog wel... Zenial |
|
quote: Misschien waren die negers wel in de mood voor een partijtje honkbal De oude man en de zee... |
|
Je moet gewoon een bouwbedrijf bij de KvK registreren en altijd een paar klauwhamers, mokers en lange schroevendraaiers bij je hebben. Anyway: Wapenbezit: VOOR Wpenmisbruik: TEGEN Het komt voor mij neer op een fundamentele rechtendiscussie. En ik vind dat je fundamentele rechten niet mag beperken door middel van symptoombestrijding. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja negers ja. Het was dan wel in december maar niet op de 5e dus het kunnen geen zwartepieten geweest zijn |
|
olé Opnieuw auto's in brand gestoken Op verscheidene plaatsen in het land zijn vanavond (08/11) auto's en andere voertuigen in brand gestoken. In Brussel zijn 6 auto's en lichte vrachtwagens in brand gestoken. Er is ook brand gesticht in 2 kelders, maar het vuur was snel geblust. De politie was massaal aanwezig om incidenten te vermijden. In Antwerpen brandde een auto uit in de Stuivenbergwijk. Daar zijn 2 jongeren opgepakt met zware brandwonden. Ze liggen in het Stuivenbergziekenhuis. Nog in Antwerpen vatte op de parking van een supermarkt een vrachtwagen vuur. Die bolde dan tegen een bus en ook die vloog in brand. Ook in Gent waren er brandstichtingen in auto's. olé signature |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Sarkozy wil relschoppende buitenlanders uitzetten PARIJS - Alle mensen die in het kader van de onlusten in Franse steden door de rechter zijn veroordeeld en niet de Franse nationaliteit hebben, moeten worden uitgezet. De Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy heeft dit woensdag van de prefecten in het land geëist. Het bevel tot uitzetting geldt ook voor buitenlanders die over geldige verblijfsvergunningen beschikken. Volgens Sarkozy gaat het tot dusverre om 120 mensen. "Ik heb de prefecten (hoogste vertegenwoordigers van de Staat in de departementen) gevraagd die personen terstond uit te zetten", zei Sarkozy in het parlement. |
|
Dat zijn de maatregelen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Juischt, in een lekke boot / kapot vliegtuig en terug met die zooi |
|
Misschien wil Nederland die arme donders wel opvangen... |
|
quote: Ik neem aan dat je vuurwapens bedoelt: Bezit leidt toch ook tot misbruik dat kan je toch niet los van elkaar zien? Waarom is wapenbezit volgens jou een fundamenteel recht en neem je daar zelfs de symptomen voor op de koop toe? quote: Waar worden die lieden dan gedumpt want straks komen ze allemaal deze kant op. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-11-2005 20:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Kan iemand dat mens stoppen? Waarschijnlijk lopen de zaken niet zo lekker en gaat ze iedereen afzeiken om publiciteit te verkrijgen. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Zo, nog een extra grote kutstreek omdat het album nogeneens uit is! Wat een mongool! *hier ook maar* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben zwanger. |
|
toe maar weer Bruce Banner |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-11-2005 1:44] Je moeder. |
|
Goed zo, oppakken die brandwondenlijers! |
|
ahahah zie je wel! het is allemaal tuig! Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |