|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee maar je hoeft het niet laten uit de angst dat 'tuig' ermee over straat gaat rennen, dat gebeurt al. En het soort mens wat er niet aan kan komen heeft er waarschijnlijk nu al een. De politie is hier niet serieus te nemen en wordt door allochtone jeugd al lang als minderwaardig beschouwd, net als iedere andere autochtoon. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Klopt. Ik had vorig jaar een zuippartijtje met een buurman hier. Ik ken hem al een aantal jaren en weet dat ie geen lieverdje is. Na weet ik hoeveel bier heeft ie me z'n vuurwapens laten zien, en dat waren er nogal wat. Andere maat van me zit voor 16 jaar wegens moord in de bak. Ik wist dat ie vuurwapens had, maar verder op wat criminele maatjes na eigenlijk niemand. spelfout weggehaald... |
|
quote:Maar hoe zie jij die legale wapens als oplossing hiervoor? Ik zie dan meer in een strakker minderheden en asiel beleid. |
|
quote: je hoeft idd geen vuurwapen te bezitten om iemand te slopen. Suck my piss |
|
quote: zo, jij zou een goede aanwinst zijn voor die rellende "fransen". |
|
In grouw snapt men het. No meat is sweater |
|
quote:Niet, Ik zeg slechts dat ik er geen problemen mee heb als men zijn eigendommen met een vuurwapen mag verdedigen. En een strenger beleid ben ik natuurlijk ook voor. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: maar jij maakt nu een cruciale fout. Als (bepaalde) vuurwapens legaal zouden worden betekend dat nog niet dat je het legaal is om een inbreker neer te schieten. je moet je legale geweer gewoon aan de muur laten hangen dan. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-11-2005 19:39] |
|
Maar je mag in principe al je eigendommen verdedigen hoor .. alleen is dat aan strikte normen vastgelegd ... |
|
quote:Als je even al mijn posts gelezen had omtrent dit nieuw item...... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik doel dan ook op de normale mens. Kijk, dat zulk tuig wapens heeft is inderdaad een groot probleem. Maar als beschermingsmiddel THUIS heb ik er absoluut geen problemen mee. En ik hoop hier nooit een inbreker te betrappen. Maar mocht dat wel eens gebeuren, dan heeft ie een groot probleem. Ik ga echt niet vriendelijk vragen of ie alsjeblieft wil vertrekken. Ik weet van mezelf dat ik uit blinde woede verval in excessief geweld, en sla de ellendeling aan gort. En zoals ik al zei; er komt absoluut GEEN politie aan te pas, want dan ben ik in één keer de crimineel. En dat verdom ik en speel dus lekker eigen rechter. spelfout weggehaald... |
|
quote: Idd, maar van die verstikkende Nederlandse normen word ik een beetje kotsmisselijk. spelfout weggehaald... |
|
quote:Klopt maar die regels zijn nogal onduidelijk en er worden erg vaak fouten gemaakt. De gene die zijn bezit verdedigt wordt ingerekend etc. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: welk briljant punt heb ik dan over het hoofd gezien. dat van "de wet een beetje aanpassen"??? |
|
quote:Tja, je zult er mee moeten leven, eigen rechter spelen zorgt ook alleen maar voor veel problemen (gevangenisstraf, je baan dus kwijt etc etc etc). Als je er niet mee kunt leven, moet je je heil elders zoeken .... Maar je hebt toch waakhonden Gurbe |
|
quote:Heel leuk dat '(Amerika?)' van je, maar kun je het onderbouwen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jup; ik lees/hoor namelijk met de regelmaat van de klok wel iets over een, laten we zeggen, vervelend gebeuren in Amerika waar een 'privé-vuurwapen' bij betrokken is. En nee, ik weet zo gauw even geen voorbeelden die ik hier tot in de details kan neerpennen. |
|
quote:Je hoort in Nederland ook regelmatig van akkefietjes met messen. (Keuken?) Messen maar verbieden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Messen kun je natuurlijk niet verbieden, maar vuurwapens wel. |
|
quote:Natuurlijk... Honkbalknuppels misschien? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 07-11-2005 23:13] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Weet je wat, laten we gewoon alle zaken die BEDOELD zijn om mensen te verwonden of te doden verbieden. |
|
quote: behoorlijk veel... maar goed. laat maar! Stay Angry grrrrrrrr |
|
quote: En dat hij zegt dat marokkanen wel een wapen mogen hebben, behalve als er criminelen in de familie zitten. Losstaand of je wel of niet tegen wapens bent is dat behoorlijk dom, wat is familie bijvoorbeeld, tot welke generatie ga je en hoe dicht bij of wel veraf moeten ze staan. Tevens impliceert het dat criminaliteit erfelijk zou zijn, beetje dom. |
|
quote: auto's, sigaretten, zuurstof... behoorlijk dodelijk allemaal, maar ik neem aan dat je het verschil kunt inzien tussen een vuurwapen en andere "dodelijke middelen". |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |