IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2005 17:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 oktober 2005 17:52 schreef aerodis het volgende:
Vooruitstrevend? Ik denk juist dat op deze manier het houden van een huisdier keihard ontmoedigd wordt, en dat het helemaal niet gaat om het feit dat de Italiaanse regering zo van de beestjes houdt.


en wat voor duistere verborgen agenda heeft die regering dan?? en dat ontmoedigen, dat snap ik ook niet..


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-10-2005 17:57 by aerodis Profiel van aerodis

Als ik zo naar buiten kijk en die kankerbergen hondenschijt zie heb ik het idee dat elke hond constant buiten loopt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2005 17:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 26 oktober 2005 17:56 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar voor Nederland en België gelden die regels toch niet? bij. verplicht de hond drie keer uitlaten etc??


Dat niet nee. Hier wordt gewoon naar redelijkheid en billijkheid gekeken.

...ach in Italië heeft toch bijna niemand een hond behalve op het platteland.

edit: Nee, ik ben niet opeens een hippie geworden. Ik ben altijd voor dierenwelzijn geweest maar altijd tegen dierenrechten. En ja ik jaag weleens.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-10-2005 17:59]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-10-2005 17:59 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 26 oktober 2005 17:57 schreef attila_de_hun het volgende:
en wat voor duistere verborgen agenda heeft die regering dan?? en dat ontmoedigen, dat snap ik ook niet..


Nou, 500 pleuro boete als je je viervoeter niet 3 keer per dag uitlaat? Wat is dat voor lulverhaal, imo werkt dat ontmoedigend.
Maar zoals al gezegd werd, ik vraag me af hoe men het uitlaten wil controleren...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2005 18:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 oktober 2005 17:58 schreef Chelman het volgende:
Dat niet nee. Hier wordt gewoon naar redelijkheid en billijkheid gekeken.

...ach in Italië heeft toch bijna niemand een hond behalve op het platteland.

edit: Nee, ik ben niet opeens een hippie geworden. Ik ben altijd voor dierenwelzijn geweest maar altijd tegen dierenrechten. En ja ik jaag weleens.


ja, maar de ene mens vind een mooie ronde kom voor zijn goudvis/gup redelijk en billijk. iemand anders vind dat als zijn viervoeter maar een keer in de week effe naar buiten maag heel redelijk. kijk, ik vind wetten om zoiets te regelen ook bizar en niet te controleren (en ben daarom geen voorstander hiervan). maar om als argument"redelijkheid" in te voeren, daar heb ik geen vertrouwen in.

ed: je bent altijd al een hippie geweest. en jagen wil niet automatisch zeggen dierenkweller. zolang hetmaar goed gedaan wordt heb ik er geen bezwaar tegen als jij je konijntje/haas/fazant gaat schieten.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2005 18:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 oktober 2005 17:59 schreef aerodis het volgende:
Nou, 500 pleuro boete als je je viervoeter niet 3 keer per dag uitlaat? Wat is dat voor lulverhaal, imo werkt dat ontmoedigend.
Maar zoals al gezegd werd, ik vraag me af hoe men het uitlaten wil controleren...


ah, op zo een manier.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-10-2005 18:14 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 oktober 2005 17:57 schreef aerodis het volgende:
Als ik zo naar buiten kijk en die kankerbergen hondenschijt zie heb ik het idee dat elke hond constant buiten loopt.

Vergeet al die katten niet.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-10-2005 23:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm wel beetje overdreven om daar regels over in te gaan voeren, mensen horen pas gestraft te worden als ze echt dierenleed hebben begaan. een wurgketting bijvoorbeeld helemaal niet erg, een hond doet dat zichzelf aan, en veel honden zijn niet altijd goed te houden zonder wurg ketting.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 27-10-2005 2:48 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 26 oktober 2005 23:28 schreef ElitE het volgende:
hmm wel beetje overdreven om daar regels over in te gaan voeren, mensen horen pas gestraft te worden als ze echt dierenleed hebben begaan. een wurgketting bijvoorbeeld helemaal niet erg, een hond doet dat zichzelf aan, en veel honden zijn niet altijd goed te houden zonder wurg ketting.


Voer ook maar in voor kinderen dan. ze doen het tenslotte zichzelf aan (????)


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-10-2005 10:52 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 oktober 2005 2:48 schreef CiNNeR het volgende:
Voer ook maar in voor kinderen dan. ze doen het tenslotte zichzelf aan (????)

Goed idee! Liefst nog met spikes aan de binnenkant. Kind te druk? Spikes in zn nek.


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-10-2005 14:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 oktober 2005 17:58 schreef Chelman het volgende:
...
edit: Nee, ik ben niet opeens een hippie geworden. Ik ben altijd voor dierenwelzijn geweest maar altijd tegen dierenrechten. En ja ik jaag weleens.


Wat heeft -recreatief neem ik aan- jagen met dierenwelzijn te maken?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-10-2005 14:42 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 27 oktober 2005 14:41 schreef Mutilator het volgende:
Wat heeft -recreatief neem ik aan- jagen met dierenwelzijn te maken?

Volgens mij smikkelt Chellie zijn versch geschoten wild gewoon op.

Als ik het mij goed herinner gaat hij samen met opa en pa in Polen op jacht.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-10-2005 14:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 oktober 2005 14:41 schreef Mutilator het volgende:
Wat heeft -recreatief neem ik aan- jagen met dierenwelzijn te maken?


Dierenwelzijn en jagen zijn begrippen die niet met elkaar in strijd zijn. Daar ging het om.

ANyway:

quote:

LEEUWARDEN - Tegen een 50-jarige man uit Harlingen is donderdag voor de rechtbank in Leeuwarden twintig maanden cel geëist waarvan zes voorwaardelijk, wegens het stelselmatig verkrachten van een meisje. De man zou zich zeker zeven jaar lang aan het kind hebben vergrepen.

Verdachte Jurjen P. leerde het meisje kennen toen hij haar in 1993 uit een zwembad had gered. Ze zou sinds haar elfde jaar door de man zijn misbruikt, de verdachte beweert dat er pas toen ze vijftien jaar was een seksuele relatie is ontstaan. P. zegt nu daar spijt van te hebben.



Zeven jaar lang misbruiken = 20 maanden cel. Dit is toch echt werkelijk belachelijk?!?!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-10-2005 15:17 by aerodis Profiel van aerodis

Je blijft het gewoon zeggen... WTF is er met de strafmaat in Nederland? En hoe zit dat in andere (EU) landen?
Hoe zwaar weegt dat "spijt hebben" etc? Misschien een minortje Rechten gaan doen...

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 27-10-2005 15:17]


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 27-10-2005 16:50 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 27 oktober 2005 14:47 schreef
Zeven jaar lang misbruiken = 20 maanden cel. Dit is toch echt werkelijk belachelijk?!?!


Ja, absoluut. (ik vraag me trouwens af of de man in kwestie daarna niet (levenslang?) de TBS-kliniek in moet)Zo niet: waarom hebben wij eigenlijk zulke lage straffen? Is ons strafboek nou zo'n watjesboek, zijn minimumstraffen nou echt zo absurd laag of is een rechter die soms vrj te interpreteren?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 27-10-2005 16:51 by Chantalie Profiel van Chantalie

he, waarom is bovenstaande post nou bold? Ik heb niks getagd..........


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 27-10-2005 16:58 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 26 oktober 2005 18:07 schreef attila_de_hun het volgende:
zolang hetmaar goed gedaan wordt heb ik er geen bezwaar tegen als jij je konijntje/haas/fazant gaat schieten.

S'nachts met je auto het veld in. De konijnen blijven dan altijd verdwaasd voor je koplampen zitten. De rest is een makkie


mvg wk10


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-10-2005 17:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 27 oktober 2005 16:51 schreef Chantalie het volgende:
he, waarom is bovenstaande post nou bold? Ik heb niks getagd..........


Omdat je het stuk na "schreef" verwijderd hebt inclusief de [ /b] tag die daar ooit stond.


edit: En ik had voor het gemak ook maar even een letter verwijderd...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 27-10-2005 19:05]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 27-10-2005 17:29 by Chantalie Profiel van Chantalie

oeps, sorry


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2005 18:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 oktober 2005 2:48 schreef CiNNeR het volgende:
Voer ook maar in voor kinderen dan. ze doen het tenslotte zichzelf aan (????)

bij een kind is het niet nodig omdat kinderen beter communiceren, en niet anderen kunnen doden omdat ze een situatie niet begrijpen.

bovendien beschadigd een wurgketting meestal niet veel meer als een gewone ketting. En een hond weet hartstikke goed het principe van de wurgketting.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-10-2005 18:34 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 27 oktober 2005 14:47 schreef Chelman het volgende:


Zeven jaar lang misbruiken = 20 maanden cel. Dit is toch echt werkelijk belachelijk?!?!

Nog geen eens zeker, het is geëist, dus de aanklager heeft niks zwaarders om te kiezen?


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 27-10-2005 20:27 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 27 oktober 2005 18:24 schreef ElitE het volgende:
bij een kind is het niet nodig omdat kinderen beter communiceren, en niet anderen kunnen doden omdat ze een situatie niet begrijpen

bovendien beschadigd een wurgketting meestal niet veel meer als een gewone ketting. En een hond weet hartstikke goed het principe van de wurgketting.


Een kind kan anders zonder benul je huis in de fik steken of een flesje bleekmiddel door je wijntje gooien hoor

Ik ga er een beetje flauw op in omdat je honden twee tegenstrijdige eigenschappen toedicht. Ze begrijpen de wurgketting geweldig en doen 'het' zichzelf aan maar zijn tegelijkertijd een soort ongelijde projectielen die stikgevaarlijk zijn. Een hond opvoeden is ook een optie, daar heb je echt geen wurgketing voor nodig.


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-10-2005 20:34 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 27 oktober 2005 14:47 schreef Chelman het volgende:

Zeven jaar lang misbruiken = 20 maanden cel. Dit is toch echt werkelijk belachelijk?!?!

Dat is te erg!! Wat weinig, ik ben voor de doodstraf bij dit soort mensen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-10-2005 20:39 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 27 oktober 2005 20:27 schreef CiNNeR het volgende:
Een kind kan anders zonder benul je huis in de fik steken of een flesje bleekmiddel door je wijntje gooien hoor

Ik ga er een beetje flauw op in omdat je honden twee tegenstrijdige eigenschappen toedicht. Ze begrijpen de wurgketting geweldig en doen 'het' zichzelf aan maar zijn tegelijkertijd een soort ongelijde projectielen die stikgevaarlijk zijn. Een hond opvoeden is ook een optie, daar heb je echt geen wurgketing voor nodig.
Bedoel je met een wurgketting een slipketting? Als je het goed doet wurgt die je hond niet, maar heeft het het zelfde effect als een corrigerende beet van de moeder, het zelfde als je je kind even een klap op de handen geeft o.i.d. om dat zij/hij iets doet wat niet mag. Daarnaast heeft een hodn veel meer spier in zijn nek waardoor die het minder erg voelt. De honden bij me moeder thuis hebben ook slipkettingen en ze zijn nog steeds blij als ik weer terug kom en ik heb ze toch ook wel een paar keer zo'n corrigerende 'tik' gegeven.

Ongelovelijke onzin dus over die slipkettingen...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2005 22:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 oktober 2005 20:27 schreef CiNNeR het volgende:
Een kind kan anders zonder benul je huis in de fik steken of een flesje bleekmiddel door je wijntje gooien hoor

Ik ga er een beetje flauw op in omdat je honden twee tegenstrijdige eigenschappen toedicht. Ze begrijpen de wurgketting geweldig en doen 'het' zichzelf aan maar zijn tegelijkertijd een soort ongelijde projectielen die stikgevaarlijk zijn. Een hond opvoeden is ook een optie, daar heb je echt geen wurgketing voor nodig.

heeh maar als het een probleem hond uit het asiel is die moet waken, maar net bij sommige mensen weer niet
afwegingen he. maarja als de hond niet aan zijn ketting trekt zit die lekkerder als een band lijkt me, maarja ze vertellen je ook niet wat je moet doen he

@ iskariot: ik weet niet precies het verschil tussen die kettingen, maar ik heb iig niet het idee dat de hond er last van heeft, tja hij hijgt wel wat harder als hij enthousiast is

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-10-2005 22:44]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen