IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2005 15:37 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2005 15:34 schreef kwelgeest het volgende:
En bovenal, al willen ze anders doen vermoeden met hun naam, fascisten.


ik weet niet of de term "fascist" is voorbehouden aan rechts, maar qua gedrag zijn ze op zijn minst het linkse equivalent ervan je. gewoon fundamentalisten dus. en die deugen per definitie niet...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2005 15:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2005 15:37 schreef Chelman het volgende:
Ik denk dat je hierin geen gelijk hebt.

Deze rechtszaak ging over plannen van een aanslag. Intenties zijn heel moeilijk te bewijzen. Terecht ook...indien je het makkelijk zou maken zou je ook de bak in kunnen vliegen wegens het bij je openbare bibliotheek uitchecken van Mein Kampf...want wie weet, misschien wilde jij een fascistische staat stichten etc. etc.

Ik kan in dit geval niet anders doen dan de uitspraak onderschrijven.


ik had zoiets ook al gezegd maar misschien dat hij het van jou wel aan wil nemen...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2005 15:39 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 november 2005 15:32 schreef attila_de_hun het volgende:
de Antifa zijn een stel gefrusteerde fundamentalistisch kneuzen!!!!


Dat klopt als een antifascistische bus onderweg naar Kolyma!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2005 15:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 november 2005 15:37 schreef Chelman het volgende:
Ik denk dat je hierin geen gelijk hebt.

Deze rechtszaak ging over plannen van een aanslag. Intenties zijn heel moeilijk te bewijzen. Terecht ook...indien je het makkelijk zou maken zou je ook de bak in kunnen vliegen wegens het bij je openbare bibliotheek uitchecken van Mein Kampf...want wie weet, misschien wilde jij een fascistische staat stichten etc. etc.

Ik kan in dit geval niet anders doen dan de uitspraak onderschrijven.
quote:
Op 18 november 2005 15:29 schreef Misanthrope het volgende:
Wettelijk gezien is het verboden om bommen te maken (ookal ben je niet in staat ze te maken), plattegronden van bepaalde gebouwen te hebben, AK-47's te hebben, op te ruien tot haat, deel te nemen aan terroristische activiteiten (zijn reisjes naar Tsjetsjenie) enz...


Overigens is het verbod op Mein Kampf ook vrij fascistisch.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-11-2005 15:49]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-11-2005 17:16 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

AEL ziet af van Nederlandse moslimpartij

BRUSSEL - De Arabisch Europese Liga (AEL) ziet af van de oprichting van een moslimpartij in Nederland. De beweging zal nu bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 en de geplande Kamerverkiezingen van 2007 een stemadvies geven voor partijen die het het gedachtegoed van de AEL ondersteunen.

Dat zegt AEL-leider Abou Jahjah vrijdag in een vraaggesprek met NRC Handelsblad. Volgens hem blijkt uit eigen onderzoek dat zelfs in de grote steden de aanhang voor een moslimpartij gering is.


De AEL gaat nu voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2006 en de parlementsverkiezingen van 2007 aansluiting zoeken bij politieke partijen. "Wat wij politieke partijen te bieden hebben is een islamitische achterban, die waarschijnlijk niet naar de stembus gaat als wij hen daartoe niet mobiliseren", aldus Jajah tegenover NRC.

De AEL pleit onder meer voor een terugkeer naar het multiculturalisme in Nederland, integratie met behoud van eigen cultuur, Arabisch en Turks als keuzevakken op middelbare scholen en bestrijding van discriminatie van allochtonen op de arbeidsmarkt.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-11-2005 17:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik dacht dat ze daar al eerder vanaf gezien hadden. Maar voor welke partij(en) willen ze dan een advies uitbrengen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2005 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 november 2005 17:20 schreef kwelgeest het volgende:
Ik dacht dat ze daar al eerder vanaf gezien hadden. Maar voor welke partij(en) willen ze dan een advies uitbrengen?
Ik denk de CD (bestaan die nog?) aangezien die ook niet verder denken dan hun eigen nest.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-11-2005 17:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 november 2005 17:25 schreef Jenje het volgende:
Ik denk de CD (bestaan die nog?) aangezien die ook niet verder denken dan hun eigen nest.
Tuttuttut Jenje. Wat een diep trieste voorbeoordeelde jaren'90 PvdA uitspraak. Jan Maat (R.I.P.) heeft destijds echt geen hele rare dingen gezegd. De maatschappije en de politiek was er toen alleen nog niet klaar voor en veel te naif. Wat de CD en Jan Maat destijds verkondigde was niet veel radicaler dan de taal die de PvdA tegenwoordig uitslaat laat staan dan die vd 'rechtse' partijen.

En nee de CD bestaat niet meer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-11-2005 17:34 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe, al een hele tijd niet meer zelfs.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2005 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 november 2005 17:33 schreef kwelgeest het volgende:
Tuttuttut Jenje. Wat een diep trieste voorbeoordeelde jaren'90 PvdA uitspraak. Jan Maat (R.I.P.) heeft destijds echt geen hele rare dingen gezegd. De maatschappije en de politiek was er toen alleen nog niet klaar voor en veel te naif. Wat de CD en Jan Maat destijds verkondigde was niet veel radicaler dan de taal die de PvdA tegenwoordig uitslaat laat staan dan die vd 'rechtse' partijen.

En nee de CD bestaat niet meer.

Naif?

Naïef bedoel je zeker ... alle dwergen het land uit!

Verder denk ik niet dat de CD ooit één fatsoenlijk plan heeft gehad, ze waren een soort voorloper van de LPF alleen met een verstandelijk gehandicapte als leider.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-11-2005 17:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 november 2005 17:34 schreef Burzum het volgende:
Hehe, al een hele tijd niet meer zelfs.


Nog niet officieel lees ik net.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-11-2005 17:48 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl




kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-11-2005 17:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

-

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 18-11-2005 17:54]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-11-2005 17:52 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:


Naar nu bekend is geworden is er een mus doodgeschoten in een Tjechische supermarkt. De dader gebruikte een luchtbuks om de mus naar een andere wereld te helpen. Winkelend publiek dat getuige was van de koelbloedige aanslag reageerde geschokt:"Het was ongelovelijk. De man schoot de mus dood in een overvolle supermarkt." In de supermarkt ontstond paniek, mensen renden de winkel uit en belden de politie. Nadat de politie de schutter arresteerde bleek het een ornitholoog die door de Tesco supermarkt was ingehuurd om de mussenoverlast in de winkel aan te pakken. Vanaf nu alle Tesco supermarkten boycotten dus!






attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2005 20:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik wil niet de hele discussie opnieuw gaan voeren, over wat er wel of niet belangerijk is en of het maar een bepaald dier is, maar DIT GAAT MIJ ECHT TE VER:

Eend zwaar mishandeld in Beverwaard

Werd eerder deze week al een hond opgehangen in Spijkenisse, nu is er in Rotterdam-Beverwaard een eend het slachtoffer geworden van ernstige mishandeling. De snavel van de onfortuinlijke eend werd er afgeblazen doordat een groepje kwajongens het beest een rotje voerde.

De zwaargewonde eend werd bij Vogelklas Karel Schot in Rotterdam Zuid binnengebracht. Het is niet de eerste keer dat een eend slachtoffer is geworden van mishandeling in Beverwaard. Het is nog onbekend wie de daders zijn van deze mishandeling. Volgens de politie zouden ooggetuigen niet naar de politie durven te stappen.

ed; daar het doodschieten van die mus nog "nut" had, dit is gewoon minimaal normbesef.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-11-2005 20:22]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2005 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik verwonder me er allang niet meer over. Lijkt me wederom werk van jongeren tussen de 13 en 22 (grofweg). Die gasten hebben van thuis uit weinig meegekregen over wat wel en niet mag en respect voor politie is ver te zoeken. En waarom zouden ze? Als ze gepakt worden zijn ze stoer en staan ze volgende ochtend lachend hun stoere verhaal te vertellen op de gesubsidiëerde hangplek.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2005 20:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2005 20:23 schreef Jenje het volgende:
Ik verwonder me er allang niet meer over. Lijkt me wederom werk van jongeren tussen de 13 en 22 (grofweg). Die gasten hebben van thuis uit weinig meegekregen over wat wel en niet mag en respect voor politie is ver te zoeken. En waarom zouden ze? Als ze gepakt worden zijn ze stoer en staan ze volgende ochtend lachend hun stoere verhaal te vertellen op de gesubsidiëerde hangplek.


ja, ik denk dat jij het zo wel goed samenvat. hopeloos dus. en het jammere is, als ik als toeschouwer ze een mep zou verkopen, dan kom ik op het politiebureau terecht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2005 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 november 2005 20:28 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, ik denk dat jij het zo wel goed samenvat. hopeloos dus. en het jammere is, als ik als toeschouwer ze een mep zou verkopen, dan kom ik op het politiebureau terecht.
Jep, en dan krijg jij waarschijnlijk nog een zwaardere straf. De balans is compleet zoek. Er zal hier flink wat in moeten veranderen anders voorspel ik dat Nederland het de komende jaren steeds zwaarder zal krijgen


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-11-2005 20:46 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ja, niet tof natuurlijk. Maar niet iets van de laatste tijd. Ik heb zoiets hier waar ik woon ook wel eens gehoord, dat was in 1985 ofzo.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2005 20:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Laptop voor derde wereldlanden


Tijdens de VN-conferentie over internet en ict presenteerde MIT-professor Nicholas Negroponte samen met VN-secretaris generaal Kofi Annan een laptop speciaal ontwikkeld voor derde wereldlanden. Het apparaat kost slechts 100 dollar en bevat een AMD-processor met een kloksnelheid van 500MHz, een intern geheugen van 1 gigabyte en een 12-inch beeldscherm. Het apparaat wordt gevoed met een accu en dynamo.

De fabrikant Negroponte ontwikkelt de laptop samen met AMD, Google, News Corp. en Linux-bedrijf Red Hat, wat ook het besturingssysteem zal zijn. Daarnaast is het mogelijk om door middel van WiFi, GSM of met een modem verbinding te maken met het internet.

De doelstelling van de Verenigde Naties is dat ieder dorp in de wereld in 2015 een verbinding met het internet heeft. De organisatie One Laptop Per Child onderhandelt momenteel met overheden van niet-Westerse landen. Zij moeten minimaal één miljoen laptops kopen en die gratis weggeven aan schoolgaande jeugd.

De richtprijs van de laptop is 100 dollar, maar de Tunesische fabrikant Negroponte liet weten dat dat waarschijnlijk 115 dollar wordt. Al met al een knappe prestatie van het bedrijf. De laptops gaan in februari 2006 grootschalig in productie en worden naar verwachting eind volgend jaar uitgeleverd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-11-2005 22:45 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Joepla.

Weer man doodgeschoten in Amsterdam

Uitgegeven: 18 november 2005 20:00
Laatst gewijzigd: 18 november 2005 22:38
AMSTERDAM - In het Amsterdamse stadsdeel Slotermeer is vrijdag rond 19.30 uur opnieuw een man doodgeschoten. Het gaat om een man van middelbare leeftijd, aldus een woordvoerder van de politie. Het is nog niet duidelijk of er opnieuw sprake is van een liquidatie.


In het Amsterdamse stadsdeel Slotermeer is vrijdagavond opnieuw een man doodgeschoten

De man werd op de straat aangetroffen en is aan zijn verwondingen overleden. Hij werd gevonden aan het Gerbrandypark, tussen de Bonstraat en de Herman Coenradistraat, dichtbij metrostation De Vlugtlaan in Amsterdam-West. Er zou 5 keer op hem zijn geschoten. Getuigen zeggen dat het om een Marokkaanse man gaat, maar dat is nog niet bevestigd.


Het sporenonderzoek zal nog uren in beslag nemen

De politie heeft het zogeheten plaats delict vergroot, omdat de indruk bestaat dat de man niet is neergeschoten op de plek waar hij is gevonden, aldus de politiewoordvoerder. Het onderzoek ter plaatse zal tot in de nacht voortduren.

Het is de vierde keer in korte tijd dat in Amsterdam een man op straat wordt doodgeschoten. In de voorgaande drie gevallen ging het om vermoedelijke afrekeningen in het criminele milieu. Of de schietpartij van vrijdagavond ook tegen die achtergrond moet worden geplaatst, is nog niet bekend.

http://www.nu.nl/news/628409/19/Weer_man_doodgeschoten_in_Amsterdam.html



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2005 22:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 november 2005 15:45 schreef Misanthrope het volgende:
Overigens is het verbod op Mein Kampf ook vrij fascistisch.


Dat zou kloppen. Echter....Mein Kampf is in Nederland NIET verboden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2005 22:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2005 22:49 schreef Chelman het volgende:
Dat zou kloppen. Echter....Mein Kampf is in Nederland NIET verboden.


oh, ik dacht van wel!! maar goed, als het wel zo zijn zou dat natuurlijk redelijk dom zijn(en wie leest dat boek nu...op wat geschiedkundigen, na moglijk)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2005 22:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 november 2005 22:54 schreef attila_de_hun het volgende:
oh, ik dacht van wel!! maar goed, als het wel zo zijn zou dat natuurlijk redelijk dom zijn(en wie leest dat boek nu...op wat geschiedkundigen, na moglijk)


quote:

Verboden boeken kennen we in Nederland gelukkig niet. Ook Mein Kampf is niet verboden, maar de Nederlandse Staat meent er het auteursrecht op te hebben en heeft daarmee het herdrukken van het boek tot nu toe verboden. De verkoop van het boek, ook tweedehands, is eveneens verboden. Een exemplaar van het boek bezitten of uitlenen is echter geen enkel punt. Dat vermeende verbod op het boek zorgt er echter voor dat de discussie over Mein Kampf vrijwel altijd over de juridische status van het boek gaat in plaats van daar waar de discussie eigenlijk over zou moeten gaan: de inhoud van Mein Kampf en de daar aan gerelateerde onderwerpen.


De vrijheid van meningsuiting is in Nederland grondwettelijk beperkt maar weer net niet zo beperkt om dit boek te verbieden. Ze hebben er echter een bemoeilijkende (en IMHO onrechtmatige) trucje op verzonnen dus....

Ik heb het ooit geprobeerd om er doorheen te komen. Het is NIET TE DOEN. Losstaand van de inhoud kon Ome Adolf echt NIET schrijven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 18-11-2005 23:54 by Blitzkruchekuch Profiel van Blitzkruchekuch

Tsja inderdaad een moeilijk boek, beginnend over de zware jeugd van Adolf,hij zet zichzelf in een slachtofferrol, gevolgd door de zondebokken, de joden natuurlijk en dat zijn pas de eerste 80 bladzijden...hij probeert duidelijk sympathie te creeeren bij de lezer...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen