IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XII Vorige pagina | Volgende pagina
SHS
Radiant, sir, radiant
Usericon van SHS
Posted 14-11-2005 21:31 by SHS Profiel van SHShttp://www.thedustconnection.com

quote:
Op 14 november 2005 21:17 schreef Leviathanica het volgende:
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw

In Spijkenisse hebben vandaag twee jongens een gehandicapte vrouw overvallen en hebben daarbij haar hondje aan een hek opgehangen. Het hondje is daarbij dood gegaan. De overvallers hadden het gemunt op geld, wat de vrouw niet bij zich had. Dit maakte de politie vandaag bekend.

De jongeren zaten op een scooter toen de vrouw in haar scootmobiel haar hondje aan het uitlaten was. Toen ze om haar geld vroegen, zei de vrouw dat ze dat niet bij zich had. De jongens werden daar zo kwaad over dat ze het hondje pakten en het aan de riem aan een hek ophingen. De vrouw probeerde uit haar mobiel te komen, maar daarbij viel ze en belandde in een greppel met de scootmobiel half over haar heen. De twee daders maakten daar gebruik van en schopten en sloegen de vrouw. Daarna sloegen ze, overigens zonder buit, op de vlucht.

Na geruime tijd is de vrouw pas gevonden door voorbijgangers die haar uit haar benarde positie bevrijdden en de politie waarschuwden. De vrouw heeft onder meer gekneusde ribben opgelopen. De politie zoekt nu getuigen die tussen 10.00 uur en 12.30 uur vanmorgen de twee jongeren op een donkere scooter hebben zien rijden. Ze lieten tijdens de beroving hun helm op.


hier kan ik dus zoooo slecht tegen

eikels



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-11-2005 21:48 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Dat bericht wou ik zelf net ook gaan quoten.. daar gaat m'n bloed nou dus echt van koken. Vies vuil kutjong..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-11-2005 21:50 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 november 2005 21:17 schreef Leviathanica het volgende:
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw

In Spijkenisse hebben vandaag twee jongens een gehandicapte vrouw overvallen en hebben daarbij haar hondje aan een hek opgehangen. Het hondje is daarbij dood gegaan. De overvallers hadden het gemunt op geld, wat de vrouw niet bij zich had. Dit maakte de politie vandaag bekend.

De jongeren zaten op een scooter toen de vrouw in haar scootmobiel haar hondje aan het uitlaten was. Toen ze om haar geld vroegen, zei de vrouw dat ze dat niet bij zich had. De jongens werden daar zo kwaad over dat ze het hondje pakten en het aan de riem aan een hek ophingen. De vrouw probeerde uit haar mobiel te komen, maar daarbij viel ze en belandde in een greppel met de scootmobiel half over haar heen. De twee daders maakten daar gebruik van en schopten en sloegen de vrouw. Daarna sloegen ze, overigens zonder buit, op de vlucht.

Na geruime tijd is de vrouw pas gevonden door voorbijgangers die haar uit haar benarde positie bevrijdden en de politie waarschuwden. De vrouw heeft onder meer gekneusde ribben opgelopen. De politie zoekt nu getuigen die tussen 10.00 uur en 12.30 uur vanmorgen de twee jongeren op een donkere scooter hebben zien rijden. Ze lieten tijdens de beroving hun helm op.

WTF


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


slome
Usericon van slome
Posted 14-11-2005 22:03 by slome Profiel van slome

Ik ben benieuwd wat die ventjes voor een straf krijgen als ze gepakt worden. Zal me niets verbazen dat ze (slechts) 3 midagjes plantsoenen mogen aanharken als HALT-straf.



Edit: tupo

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 14-11-2005 22:04]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-11-2005 22:04 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ik zie het ook net ergens staan, damn!

Was dit al langs geweest?

Enrique Iglesias has shocked his female admirers - by announcing he wants to release his own range of extra-small condoms.

The Latin heartthrob admitted he can't find sheaths to fit the smaller man, and wants to save people who aren't well-endowed any embarrassment.

The 30-year-old, who is dating stunning tennis pin-up Anna Kournikova, is quoted in America's Houston Press newspaper as saying: "The next product I'm gonna put my name on is extra-small condoms.

"I can never find extra-small condoms, and I know it's really embarrassing for people - you know, from experience.

"Hopefully people won't be ashamed when I step forward."

Last month, the hunky singer was named the sexiest bachelor by Spanish-language magazine People en Espanol.

Although he topped the poll for his "smouldering good looks", Enrique admits he looks the worse for wear after a few drinks.

He said: "I've had many [embarrassing sexual experiences], but I'll have to say when alcohol kills the romance - in fact, when alcohol kills everything, if you know what I mean."

Vooral die laatste zin gaat natuurlijk erg diep.

Dit in tegenstelling tot een bepaald lichaamsdeel van enrique.



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-11-2005 22:12 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 14 november 2005 21:48 schreef Illusione het volgende:
Dat bericht wou ik zelf net ook gaan quoten.. daar gaat m'n bloed nou dus echt van koken. Vies vuil kutjong..

Moesten die jongens niet naar school?


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 15-11-2005 6:07 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 14 november 2005 6:42 schreef slome het volgende:
Beter zoeken, er bestaan genoeg artikelen hier over.

Edit: deze is hier wel eens eerder gepost: http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/324/28/


Een posting eerder ging je er al voorbarig vanuit dat ik niets met HIV of de test te maken had en nu geef je een link naar the X-files. (Ik wilde dat mensen zo 'kritisch' reageerden als het over ME ging.)

Enfin, ik heb voor de cocktail-jaren op een AIDS afdeling in het ziekenhuis gewerkt en daar kwam helaas niemand bedrogen uit na de testen. In het intro van het artikel staat: "En de boodschap van Wilhelm is glashelder: HIV leidt niet tot AIDS en AIDS leidt niet tot de dood." Toch gek, die mensen ontwikkelden allen AIDS na HIV en zijn vrijwel allemaal dood gegaan. Inderdaad niet aan de ziekte zelf maar aan het feit dat het afweersysteem ophoudt met bestaan en elke infectie, longontsteking of griepje dodelijk is. Inmiddels bestaan er cocktails. Niet voor iedereen haalbare kaart maar ben je er tegen bestand, verlengt het het leven aanzienlijk. Tot vreugde van twee kennissen die inmiddels in het stadium zijn dat zij moesten kiezen: of verder aftakelen of de cocktails proberen.

Ik zal niet beweren dat de wetenschap feilloos is of dat men alles weet over HIV of AIDS wat er te weten is. Feitelijk weet men ook niet hoe kanker nu exact ontstaat en gaat een groep patienten dood aan de chemokuur. Toch zal je waarschijnlijk niet beweren dat kanker een leugen is en chemokuren een manier om patienten om te brengen. Of neem iets simpelers doch hier vast wel bekend: ADHD. Daarvan is helemaal niets bekend. velen krijgen ritalin voorgeschreven, een deel van de mensen doet het daar goed op. Een middel waarvan niet bekend is wat het doet in de hersenen of hoe het uberhaupt werkt. Maar voor een deel van de mensen werkt het en zodoende wordt het wel geaccepteerd.

Gebruik je ook geen bescherming bij sex vanwege deze x-files?


Ow sorry, did my back hurt your knive?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-11-2005 11:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

een zwakke weerstand is een hele vage omschrijving van een ziekte, bovendien zijn alle patienten dood gegaan aan een andere
SOA.

bij spaanse griep werd trouwens iedereen volgepompt met antibiotica dat had meestal wel enig effect omdat het de weerstand iets kon verhogen omdat het schadelijke bacterien wegnam, maar het virus bleef onaangetast.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-11-2005 11:40]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-11-2005 11:59 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

symp·toom·be·strij·ding (de ~ (v.))
1 bestrijding van symptomen, zonder de werkelijke oorzaak aan te pakken

@cinner; veel kijk plezier

http://www.adhdvideo.org/ADHDvideo250k.asf

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-11-2005 12:45]


Suck my piss


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-11-2005 12:19 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 14 november 2005 21:48 schreef Illusione het volgende:
Dat bericht wou ik zelf net ook gaan quoten.. daar gaat m'n bloed nou dus echt van koken. Vies vuil kutjong..


Idem......


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-11-2005 14:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en daar gaan we weer....

'Negerzoen' ligt onder vuur

De stichting die ijvert voor eerherstel van Surinaamse slachtoffers van de slavernij wil dat Koekfabrikant Van der Breggen uit Tilburg de naam 'negerzoen' schrapt. Het bedrijf maakt de negerzoenen van Buys en gaat nu onderzoeken hoe gevoelig het woord ligt.

In Frankrijk en Duitsland is de naam inmiddels veranderd. Volgens Van der Breggen wordt het wel moeilijk om de naam te veranderen omdat de negerzoen zo bekend is. "We krijgen ieder jaar wel een brief binnen over de negerzoen, maar de commotie rondom de naam wordt steeds groter", aldus J. van der Hoeven van Van der Breggen.

De stichting vindt 'negerzoen' discriminerend. "Volgens de Dikke Van Dale is een negerzoen een klein rond koekje met een bol van schuim, met een laagje krakende chocolade eromheen", zegt Van der Hoeven die het jammer vindt dat er alleen gekeken wordt naar de negatieve kant van het woord neger.


en hoe zit het met:

jodenkoek
zigeunersaus
blanke vla

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-11-2005 14:20]


watery black
Usericon van watery black
Posted 15-11-2005 14:23 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 15 november 2005 14:20 schreef attila_de_hun het volgende:
en daar gaan we weer....

'Negerzoen' ligt onder vuur

De stichting die ijvert voor eerherstel van Surinaamse slachtoffers van de slavernij wil dat Koekfabrikant Van der Breggen uit Tilburg de naam 'negerzoen' schrapt. Het bedrijf maakt de negerzoenen van Buys en gaat nu onderzoeken hoe gevoelig het woord ligt.

In Frankrijk en Duitsland is de naam inmiddels veranderd. Volgens Van der Breggen wordt het wel moeilijk om de naam te veranderen omdat de negerzoen zo bekend is. "We krijgen ieder jaar wel een brief binnen over de negerzoen, maar de commotie rondom de naam wordt steeds groter", aldus J. van der Hoeven van Van der Breggen.

De stichting vindt 'negerzoen' discriminerend. "Volgens de Dikke Van Dale is een negerzoen een klein rond koekje met een bol van schuim, met een laagje krakende chocolade eromheen", zegt Van der Hoeven die het jammer vindt dat er alleen gekeken wordt naar de negatieve kant van het woord neger.


en hoe zit het met:

jodenkoek
zigeunersaus
blanke vla





"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-11-2005 14:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

afschieten die zeikerds. en anders mogen ze in de fabriek die dingen gaan maken


Je moeder.


watery black
Usericon van watery black
Posted 15-11-2005 14:26 by watery black Profiel van watery black

verdomme, nou heb ik zin in negerzoenen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-11-2005 14:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Zit er ook een positieve kant aan het woord neger dan?

Maar goed. Die lui moeten hard sterven.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 15-11-2005 14:33]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 15-11-2005 14:36 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 15 november 2005 11:36 schreef ElitE het volgende:
een zwakke weerstand is een hele vage omschrijving van een ziekte, bovendien zijn alle patienten dood gegaan aan een andere
SOA.


Een zwakke weerstand is dan ook niet de omschrijving van die ziekte, het immuunsysteem wordt totaal afgebroken. Ik heb een zwakke weerstand maar ga niet dood aan de infecties en longontstekingen. Een AIDS-patient heeft geen of nauwelijks een immuunsysteem (volkomen testbaar) en overlijd derhalve aan willekeurige ziektes die voorkomen. Zelden een andere SOA overigens, meestal longontsteking of griep.

quote:
bij spaanse griep werd trouwens iedereen volgepompt met antibiotica dat had meestal wel enig effect omdat het de weerstand iets kon verhogen omdat het schadelijke bacterien wegnam, maar het virus bleef onaangetast.


Ja dat is naar. En wat wil je er dan mee zeggen over AIDS?


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2005 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 november 2005 14:33 schreef kwelgeest het volgende:
Zit er ook een positieve kant aan het woord neger dan?

Maar goed. Die lui moeten hard sterven.


jager!


signature


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 15-11-2005 14:38 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 15 november 2005 11:59 schreef skullfuck het volgende:
symp·toom·be·strij·ding (de ~ (v.))
1 bestrijding van symptomen, zonder de werkelijke oorzaak aan te pakken



Ja, en? Je bent het met me eens dat het dus een mooi bericht is dat iemand geneest van HIV en men wellicht via die persoon de oorzaak kan achterhalen!

quote:
@cinner; veel kijk plezier

http://www.adhdvideo.org/ADHDvideo250k.asf


De link levert me alleen een blanco pagina op, zal zelf even verder zoeken


Ow sorry, did my back hurt your knive?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-11-2005 14:58 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 15 november 2005 14:38 schreef CiNNeR het volgende:
Ja, en? Je bent het met me eens dat het dus een mooi bericht is dat iemand geneest van HIV en men wellicht via die persoon de oorzaak kan achterhalen!

ja, het is een mooi bericht. Maar ik ben geen gelovige.

De link levert me alleen een blanco pagina op, zal zelf even verder zoeken

Copy/paste in je media player. Heeft geen fuck met Hiv te maken trouwens.


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-11-2005 15:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 november 2005 14:33 schreef kwelgeest het volgende:
Zit er ook een positieve kant aan het woord neger dan?



negeren???

maarondanks dat ik je "neger" haat niet deel, is ophef rond negerzoen natuurlijk te zot voor woorden. als ze nu "klan"-cakes genaamd waren ofzo


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2005 15:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 november 2005 15:30 schreef attila_de_hun het volgende:
negeren???

maarondanks dat ik je "neger" haat niet deel, is ophef rond negerzoen natuurlijk te zot voor woorden. als ze nu "klan"-cakes genaamd waren ofzo
Inderdaad, sterker nog, het klinkt zelfs vrij positief.

Als het nu "Negerzoenen, vers van de plantage" was ofzo, OK, dan snap ik het probleem!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 15-11-2005 16:01 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 15 november 2005 14:58 schreef skullfuck het volgende: ja, het is een mooi bericht. Maar ik ben geen gelovige.


Dus je gelooft niet dat AIDS bestaat?

quote:
Copy/paste in je media player. Heeft geen fuck met Hiv te maken trouwens.



Nee, had al gezien dat het om ADHD ging. Ik hield dat oncharismatische, monotone gebabbel niet vol, of zou het een concentratieprobleem zijn


Ow sorry, did my back hurt your knive?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-11-2005 16:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 15 november 2005 15:30 schreef attila_de_hun het volgende:
negeren???

maarondanks dat ik je "neger" haat niet deel, is ophef rond negerzoen natuurlijk te zot voor woorden. als ze nu "klan"-cakes genaamd waren ofzo
Precies. Nou geven ze zelf juist een zware lading mee aan het woord, terwijl ik er niet eens bij nadenk als ik een negerzoen zie cq eet.

"Hazenlip" daarentegen, dat kan echt niet...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-11-2005 16:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 november 2005 14:20 schreef attila_de_hun het volgende:
blanke vla
Ik als Ariër vind het woord "blanke" natuurlijk dermate kwetsend, dat ik de naam veranderd wil zien in "Arische Vla".

Feitelijk wil ik de kleurnaam "wit" aanvechten. Ik ervaar dit als storend.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-11-2005 16:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 november 2005 15:30 schreef attila_de_hun het volgende:
negeren???

maarondanks dat ik je "neger" haat niet deel, is ophef rond negerzoen natuurlijk te zot voor woorden. als ze nu "klan"-cakes genaamd waren ofzo
Je mag ook wel een beetje proberen de humor van mijn posts in te zien. Lang niet alles wat ik schrijf is letterlijk zo bedoeld.


Maar dit is gewoon weer zeiken om het willen zeiken. Daar zo bepaalde por-neger en Joodse instellingen erg goed.
Vrouwen clubs ook btw.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen