![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ik heb het begin ervan even bekeken, maar je bent wel erg snel dood man! ![]() |
|
Net Psychonauts uitgespeeld, supervet! ![]() ![]() |
|
HL2:E1 pwnage. ![]() |
|
Ik ben weer helemaal aan de postal 2. Al wat ouder, maar wat is dit toch een verschrikkelijk heerlijk fout spel. ![]() ![]() |
|
Bezig met Call of Duty 3 ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Hmmm, ik kom net dit tegen op piratebay: Remake of Duke Nukem 3D, with the Atomic addon. Runs on XP. Much better graphical options than original (1996). Extra gore mod. Eens even proberen. ![]() |
|
Extra gore mod... ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
De torrent is populair, alweer binnen en werkende. Het is en blijft een heerschspel. "I came here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of Bubblegum" "Hail to the King baby" ![]() |
|
quote: Zeker een mooi spel, jammer alleen dat het niet op mijn pc past. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: Dat probleem heb ik niet met de playstation ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Nee, maar ik denk dat mijn Sega 16bit het ook niet aankan. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: Denk ik ook niet.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Dawn of war : Dark crusade No meat is sweater ![]() |
|
Klinkt RPG SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Enige Warhamster 40k game die echt goed is ![]() ![]() Ik wil opzich wel Warhammer online spelen, maar ze zijn niet van plan dat uit te brengen voor op de mac ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: Hehehe, ik had als opdracht te pissen op m'n vaders graf. Toen ik dat gedaan had werd ik op m'n kop geslagen door 2 boeren. En toen kwam ik weer bij. En zag er zo uit... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oeh! Als 'ie idd op WinXP draait is dat heel mooi. Ff downloaden dan. Thanx for the tip. ![]() ![]() |
|
Ja, draait prima! ![]() |
|
Net de originele én de nieuwe Sam & Max games gekregen, geweldig!! Wat een gave games waren dat toen zeg... Zo die nieuwe maar eens een slinger geven! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Tering, van Halflife 2 zouden ze een film moeten maken. Het spel alleen al geeft je het gevoel dat je in een film zit. Prachtig. Quake 4 ook uitgespeeld. Jammer dat hij niet zo heel lekker loopt, soms wat schokkerig. Klote systeemeisen zijn ook monsterlijk maar gaaf spel wel. ![]() |
|
quote: Kankerfuckinghell! Te gek! Maarrre, ben ik de enige die in een pikzwarte omgeving begint en niks ziet zonder te schieten om licht te veroorzaken? Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Uhm, nee, bij mij draait ie prima. ![]() |
|
quote: Psychonauts! ![]() ![]() Fuck, wat is dat laatste level ontiegelijke klote en moeilijk dat ik het nog steeds niet heb uitgespeeld! Fucki ng irritant, maar wat een fijn sfeertje in dat spel zeg... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |