![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoeren, door m'n tentamen mis ik Engeland - Zweden ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: herkansing?? Against God and Government ![]() |
|
quote: Nope, ik heb m'n tentamens altijd 's avonds :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:HBO? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Universiteit, op de HBO had ik m'n tentamens altijd op 'normale' tijden. [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 20-06-2006 14:30] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Hmm, apart, hier is het precies andersom. HBO heeft ochtend/middag/avond tentamens en wij alleen ochtend en middag. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Wellicht tentamineren ze bij jullie de deeltijdstudenten apart ('s avonds). Bij ons willen ze voltijd- en deeltijdstudenten gezamelijk tentamineren, vandaar dat de tentamens altijd 's avonds zijn. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Oh ok, dat zou kunnen, ja. Geen idee eigenlijk. Ik zou ook geen deeltijders kennen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: HBO moet ook wel avondtentamens doen gezien het hoge aantal part-time studenten ik heb dat gelukkig nooit meegemaakt (klopt op voorhoofd) ![]() |
|
quote: Huisgenoot van me heeft het heel vaak, vet annoying. maar goed, VOETBAL! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: zow, die poulestand-punten tikken wel aan...nog maar 2 voor Zelthorretje ![]() |
|
ZetPilholletje hihi ![]() |
|
spectre ![]() chriz: ja, zoiets had ik al verwacht. Jammer, maar helaas. Gelukkig ben jij de enige die zo dicht in de buurt komt ![]() ik vind m'n KNVB ranking vooral schokkend: 242 opeens. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-06-2006 18:50] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
MELLBERG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
Ik erger me werkelijk groen en geel aan die Bert Maalderink! Wat een WAARDELOZE interviewer is dat toch en wat een domme vragen, tenenkrommend! *edit* goedzo Freek! Freek de Jonge zeikt 'm goed af ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 20-06-2006 23:11] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
Zweden deed het netjes! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-06-2006 3:42] ![]() |
|
zweden deed het zeker niet verkeerd, alleen missen ze wel het killer instinct om zo'n wedstrijd, waar ze dus zeker de 2e helft stukken beter speelden dan engeland, met winst af te sluiten. Ik zie ze tegen duitsland onderuitgaan zaterdag, maar ik juich voor zweden in ieder geval. Die stink duitsers hoeven niet te winnen van mij! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Ook dat stukje gezien dat hij ging parkeren met aanwijzingen van Dick advocaat? ![]() Mooie wedstrijd gister avond. Ik gunde allebei wel de overwinning, gelijkspel is daarom mooi! (Ow, en volgens mij had ik in de poule op het werk 2-2 gezegd, dus weer 4 punten ![]() ![]() |
|
quote: Precies, hoe eerder die moffen eruit liggen, hoe beter. Against God and Government ![]() |
|
quote:Ik ben dus niet de enige die me aan die gast loopt te storen. Hij stookt ook altijd zo lekker tussen mensen en probeert dan uitspraken uit te lokken. Wat een worm. ![]() |
|
quote: Is dat die vrij jonge gast? Die als een ongelooflijke bal klinkt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
JA ![]() |
|
Tering, die inderdaad ongelooflijk irritant, je ziet ook hoe de spelers dondersgoed weten met wat voor manipulatief kreng ze te maken hebben. Zou me niets verbazen als ze specifiek getraind worden om hem te weerstaan! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Huh, Bert Maalderink is toch niet zo jong? Is het niet die jonge gast met dat halflange zwarte krulhaar die zo vreselijk irritant is (geen idee hoe die heet)? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |