quote:
Op 9 juli 2006 22:20 schreef Mies het volgende:
hmm, dit dan weer niet
Met terugwerkende kracht die kerel al zijn gewonnen prijzen afnemen. Wat een ongelooflijk smerige aktie was dat

. En dan nog lui die hem de beste Franse speler allertijden noemen. Doe mij dan toch nog steeds maar Platini. Die had niet van die streken.
Maar goed, Italië wereldkampioen. Ik zeg terecht. OK, die penalty in blessuretijd tegen Australië sloeg nergens op maar een ploeg die zo sterk kan verdedigen en op beslissende momenten voorin een wedstrijd kan beslissen (halve finale) verdient het zeker wel.
Maar ondanks dat vond ik het een matig WK. Een aantal fantastische goals gezien (Joe Cole

) maar het spel was wat mager. Grote vedetten (Ronaldinho) kwamen niet uit de verf en er waren maar weinig ploegen die echt opportunistisch speelden met uitzondering van zij die toch niks te verliezen hadden zoals Trinidad & Tobago en Ghana. Men stelde zich teveel in op de tegenstander in plaats van zelf van eigen kracht uit te gaan. De macht van de sponsors kwam aan het licht met het steeds maar blijven opstellen van Ronaldo en Cafu waardoor Brazilie een stuk minder sterk werd. Verder was het arbitrageniveau bedroevend slecht dit toernooi en verdienen een aantal spelers zoals Cristiano Ronaldo een nekschot met hun matenaaierij.
Over 4 jaar de volgende. Over naar de orde van de dag nu: HUP NAC!!