IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic II Vorige pagina | Volgende pagina
Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 26-06-2006 0:29 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 26 juni 2006 0:12 schreef Brujo het volgende:
Aargh!


Ja?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-06-2006 0:47 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ehm


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-06-2006 0:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2006 23:03 schreef Markam het volgende:
gheghe houd die onzin eindelijk weer op!




spectre
Usericon van spectre
Posted 26-06-2006 0:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Niks ervan, vanaf nu kunnen we ons 100% inzetten voor de Socceroos


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


acid
Usericon van acid
Posted 26-06-2006 0:54 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht



"Jullie stemmen Pechtold!!"


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-06-2006 1:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

GODVERDOMME MAN

Die scheids mag wel in t Guiness book of records komen.
Het was gewoon niet bij te houden hoeveel kaarten die uitdeelde.
En deze is voor Figo:
Bah Bah
Jammer van dat schot tegen de lat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-06-2006 1:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-06-2006 1:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

jaja Ivanov heeft goed z'n best gedaan


Faustian Spirit of the Earth


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-06-2006 1:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2006 12:46 schreef Smoochy het volgende:
Leer eerst maar de namen goed schrijven voordat je commentaar levert..


quote:
Op 7 juni 2006 12:12 schreef Smoochy het volgende:
Gisteren heb ik Steven Segal gekeken, als dat niet satanisch is ....


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-06-2006 2:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Daar kun je een ban voor krijgen hoor, van Smoochivanov.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-06-2006 2:13 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

godver de koloere kanker tyfus pest zooi

ik fluit nog beter

en het bier is hier op


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2006 6:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Arbitrage was sowieso om te janken; de hele tijd het spel stilleggen en de Portugezen maar laten rekken; zo verknal je een wedstrijd ongeacht de uitslag; dat moet echt anders.

Verder vond ik Kuyt tegenvallen; hij werd -helaas- strak gedekt, maar speelde zelf ook niemand uit, iets wat van Persie wél geweldig deed en Robben ook wel, al was die te ego en liet zich té graag sandwichen door tegenstanders.

Bal van Cocu was écht pech; aan de aanvallen van Oranje lag het niet; kansen zat, alleen de juiste killerspits in bloedvorm stond er niet, de potdichte verdediging van Portugal helaas wel; zoals Vampire Ricardo al zei hadden ze eerder Vennegoor (fuck verlenging!) in moeten brengen en hoge ballen moeten geven of afstandschoten maken; met van Bommel, Sneijder en Cocu had/heb je gasten die daar iets van kunnen maken.

Helaas, maar net als op het vorige WK hebben we nog GUUS tot aan de kwartfinale

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-06-2006 6:37]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 26-06-2006 8:22 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

de eerste helft speelde oranje zwak tot matig maar kwamen sterk terug in de tweede helft. jammer was alleen dat die focking portugezen verdomde agressief waren en de scheids z'n ogen in z'n reet had zitten.

en waar was ruud? en waar bleef robben? deed wel mee maar heb hem amper in goede actie gezien.

ik ben er niet heel rouwig om maar mis nu wel m'n excuus om op een door de weekse dag bier te drinken


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-06-2006 9:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Idd gvd waar was Ruudje. Ik had mijn witte Holland shirt aan met nummer 9.
Ik vond dat ze veel beter waren dan die onsportieve Portugezen.
En die scheids... jezus man. Die zat er soms naast, of zag dingen niet.... in voordeel van Portugal.
Nederland had door moeten gaan.
Hulde aan Van der Sar....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 26-06-2006 9:13 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Nederland speelde als een stelletje natte pluisjes en werd simpelweg weggevaagd door het veel sluwere Portugal. En hiermee is deze kansloze gekte ook weer voorbij voor dit jaar. Thank God for that. Dus.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-06-2006 9:15 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 26 juni 2006 9:13 schreef Illusione het volgende:
Nederland speelde als een stelletje natte pluisjes en werd simpelweg weggevaagd door het veel sluwere Portugal. En hiermee is deze kansloze gekte ook weer voorbij voor dit jaar. Thank God for that. Dus.

Ach nee man. Die lui waren gewoon gemeen spel aan het spelen.
Vind wel dat Nederland ook maar eens harder en sluwer moet gaan spelen, en als die zuidelijke landen...
Ze zijn veel te lief. En ook sluwer, want anders kost het te veel gele, en rode kaarten...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 26-06-2006 9:18 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 9:15 schreef zillah-morte het volgende:
Ach nee man. Die lui waren gewoon gemeen spel aan het spelen.
Vind wel dat Nederland ook maar eens harder en sluwer moet gaan spelen, en als die zuidelijke landen...
Ze zijn veel te lief. En ook sluwer, want anders kost het te veel gele, en rode kaarten...



Nee, Nederland speelde sportief! Robben die wederom z'n toneelstukjes op zat te voeren, die smurf achterin die met grof geweld met z'n voet een meter de lucht in inkomt.. allebei de kanten speelden onsportief. Te lief ? Te onervaren, eerder. En sluwer ? You'd wish, Portugal liep rondjes om Nederland heen. Ik heb me kostelijk vermaakt. En dat zo'n druif van een scheids die het ook niet meer wist.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-06-2006 9:26 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ja Robben kon er wel wat van. Aansteller. Heb j egelijk in.
Maar Nederland was beter dan Portugal... Helaas van die misser op de paal, die net voor de lijn terecht kwam...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-06-2006 9:28 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 26 juni 2006 9:26 schreef zillah-morte het volgende:
Ja Robben kon er wel wat van. Aansteller. Heb j egelijk in.
Maar Nederland was beter dan Portugal... Helaas van die misser op de paal, die net voor de lijn terecht kwam...



Op de lat...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-06-2006 9:31 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 9:26 schreef zillah-morte het volgende:

Ja Robben kon er wel wat van. Aansteller. Heb j egelijk in.
Maar Nederland was beter dan Portugal... Helaas van die misser op de paal, die net voor de lijn terecht kwam...


Iedereen blèrt maar dat Nederland 'beter' was dan Portugal. Onzin. Nederland was wel agressiever, in de zin dat ze vaker de bal hadden en vaker op het Portugese doel schoten. Maar écht 'beter', dat toch zeker niet.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-06-2006 9:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 26 juni 2006 9:31 schreef Hexegot het volgende:
Iedereen blèrt maar dat Nederland 'beter' was dan Portugal. Onzin. Nederland was wel agressiever, in de zin dat ze vaker de bal hadden en vaker op het Portugese doel schoten. Maar écht 'beter', dat toch zeker niet.

Wat is er dan niet beter aan meer balbezit, en agressiever spelen, en meer doelschoten hebben, en beter overspelen?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 26-06-2006 9:36 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 9:33 schreef zillah-morte het volgende:
Wat is er dan niet beter aan meer balbezit, en agressiever spelen, en meer doelschoten hebben, en beter overspelen?


Dat ze ondanks al dat nog dat die bal in het doel kregen, wat denk je daarvan ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2006 9:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 9:31 schreef Hexegot het volgende:
Iedereen blèrt maar dat Nederland 'beter' was dan Portugal. Onzin. Nederland was wel agressiever, in de zin dat ze vaker de bal hadden en vaker op het Portugese doel schoten. Maar écht 'beter', dat toch zeker niet.


Vaker op doel?

Ze schoten inderdaad misschien ietsjes vaker, maar vaker op doel?

En Nederland was inderdaad niet beter. Sterker nog, Nederland was amateuristisch slecht.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-06-2006 9:40 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

@ Illu --> Juischt.

@ altx --> Ik herinner me o.a. een percentage dat op driekwart van de wedstrijd in beeld verscheen; 'aantal schoten op doel: Portugal 40%, Nederland 60%' ofzo. Was ook duidelijk te zien. Beide landen kwamen wel vaak in de doelzone van de tegenstander, maar echt bewust een bal richting het net knallen deed NL toch wel wat vaker, right?


[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 26-06-2006 9:41]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-06-2006 9:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 26 juni 2006 9:36 schreef Illusione het volgende:
Dat ze ondanks al dat nog dat die bal in het doel kregen, wat denk je daarvan ?

Tja dat is jammer ja. Heb je nodig om te winnen he? Maar dan nog kan je als verliezer beter zijn..
Maar goed. Als ze wel hadden gewonnen, dan hoor je overal hulde en hoe goed ze wel niet waren, en nu ze verloren hebben, hoor je iedereen zeiken.

Ik hoop wel zooooo dat Portugal ingemaakt gaat worden door Engeland,...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen