![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Het ![]() ![]() |
|
quote: Dat blijkt wel ja. Against God and Government ![]() |
|
We spelen in het wit zo heb ik begrepen. En wat is Jack van Gelder een enorme eik0l ![]() |
|
Jack is gaaf, vind ik ![]() Against God and Government ![]() |
|
Hij is een zeikerd, opstellingen ontfutselen vind ik sowieso erg kinderachtig, zo speel je de tegenstander in de kaart ![]() |
|
quote: is zijn voornaam dan niet Zonder? ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Misschien is dat wel Belgisch voor Ruud. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Patatje Ruud ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Goh? geinig, benieuwd wat belgisch is voor John van't Schip...jan verdrinkt? ![]() |
|
quote: Nee eeuwige zeikerd. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Woohoo! Finally immortal! ot: Ik ga er vandaag toch vanuit dat engeland en nederland doorgaan, hoe kan me weinig schelen ![]() |
|
Die penalty van Zweden gister, hahaha! ![]() |
|
Heeft iemand dat opgenomen? ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik wens vanavond iedereen een fijne wedstrijd toe; ik ga zelf eens een keer niet kijken (...) maar naar Opeth. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Denk dat Nederland doorgaat met een 1-0 overwinning SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Godverdomme, wat een wanvertoning Bruce Banner ![]() |
|
KUT !!!! ![]() ![]() |
|
GAAF!!! ![]() |
|
GODVERDOMME!!!!!!! Wát een wedstrijd. Wát een desillusie! Kutzooi! ![]() ![]() ![]() Oja, dood aan Figo! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
gheghe houd die onzin eindelijk weer op! ![]() |
|
VUILE KUTFIGO!! ![]() |
|
Maar ja wel terecht verloren natuurlijk........pap jongentjes van oranje ![]() ![]() Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |