|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 Het     | |||||||||

| 
 | 
 quote: Dat blijkt wel ja. Against God and Government  | |||||||||

| 
 | 
 We spelen in het wit zo heb ik begrepen. En wat is Jack van Gelder een enorme eik0l  | |||||||||

| 
 | 
 Jack is gaaf, vind ik    Against God and Government  | |||||||||

| 
 | 
 Hij is een zeikerd, opstellingen ontfutselen vind ik sowieso erg kinderachtig, zo speel je de tegenstander in de kaart  | |||||||||

| 
 | 
 quote: is zijn voornaam dan niet Zonder?    | |||||||||

| 
 | 
    | |||||||||

| 
 | 
 quote: Misschien is dat wel Belgisch voor Ruud.   SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.  | |||||||||

| 
 | 
 Patatje Ruud  | |||||||||

| 
 | 
   | |||||||||

| 
 | 
 quote: Goh? geinig, benieuwd wat belgisch is voor John van't Schip...jan verdrinkt?  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Nee eeuwige zeikerd. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Woohoo! Finally immortal! ot: Ik ga er vandaag toch vanuit dat engeland en nederland doorgaan, hoe kan me weinig schelen  | |||||||||

| 
 | 
 Die penalty van Zweden gister, hahaha!  | |||||||||

| 
 | 
 Heeft iemand dat opgenomen?    Ik zat te heerschen met ELX namelijk. Kon het helaas niet zien   Bruce Banner  | |||||||||

| 
 | 
 Ik wens vanavond iedereen een fijne wedstrijd toe; ik ga zelf eens een keer niet kijken (...) maar naar Opeth.  What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Denk dat Nederland doorgaat met een 1-0 overwinning SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.  | |||||||||

| 
 | 
 Godverdomme, wat een wanvertoning Bruce Banner  | |||||||||

| 
 | 
 KUT !!!!   | |||||||||

| 
 | 
 GAAF!!!  | |||||||||

| 
 | 
 GODVERDOMME!!!!!!! Wát een wedstrijd. Wát een desillusie! Kutzooi!       Oja, dood aan Figo! ..."Hate can only create more hate"...  | |||||||||

| 
 | 
 gheghe houd die onzin eindelijk weer op!  | |||||||||

| 
 | 
 VUILE KUTFIGO!!  | |||||||||

| 
 | 
 Maar ja wel terecht verloren natuurlijk........pap jongentjes van oranje      Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | 
|  | Index / Nieuws, actualiteit en media |  |  |  |  Vorige pagina | Volgende pagina |  |