![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat ook verdomd mooi liggen, maar het blijft rood. En ja, in combinatie met hoge druk, iemand die iets naar je roepten je eerst even castoudt zou ik ook niet echt leuk vinden. Nog steeds reden voor de actie trouwens. ![]() |
|
Jammer dat Italië heeft gewonnen, ik had het Frankrijk meer gegund. Wel triest dat Zidane dit moet doen in z'n laatste wedstrijd. ![]() ![]() |
|
Ook nog in de laatste 10 minuten...blije hippie die zidane. .. ![]() |
|
beste buffelstoot in jaren ik wil echt weten wat die matras gezegd heeft ik dacht echt dat Zidane dit om psychologische redenen deed hij zat echt op het einde en wou de supporters aan franse kant krijgen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-07-2006 0:07] signature ![]() |
|
quote: Tering zeg, overdrijven for teh win ![]() ![]() |
|
signature ![]() |
|
op naar 2010 ![]() ![]() |
|
Eerst nog 2008 EK SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Yeah! Italie! ![]() Go! Go! Go! ![]() |
|
quote: Wow. ![]() Die gast weet van wanten. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: aiiii pijnlijk allemaal! ![]() Go! Go! Go! ![]() |
|
quote: haha die gast is gestoord ![]() |
|
ja ![]() hij vindt het zeker een eer, die buffelstoot van Zidane signature ![]() |
|
mja triest einde voor zo'n voetballer Italië niet echt verdiend de finale gewonnen vind ik, maar wel prima toernooi Cannavaro is een held Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: En ik neem aan de Zidane dat niet alleen deed door Materazzi's acties in andere wedstrijden ![]() ![]() |
|
quote: En het complete Nederlandse en Portugese team Italië weer he... die werken zich altijd de penalties in lijkt t wel o.O ![]() |
|
quote: vertel dat aan Duitsland ![]() |
|
quote: Haha ok ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het was nu ook niet de eerste keer dat Zidane doorsloeg. In '98 tegen Saudi Arabië kreeg hij al rood omdat hij op de rug van een tegenstander ging staan en in de Champions League gaf hij ook al een kopstoot aan een Duitser.. In de voorrondes vond ik hem trouwens ook erg vuil spelen (als hij voelde dat hij het niet zou halen, stopte hij midden in een sprint, liet de tegenstander hard tegen hem opbotsen en smeerde hem een kaart aan).. Erg erg domme actie van zo'n groot talent.. En het is nu ook niet zo dat het op jonge onbezonnenheid kan gestoken worden. De man is oud en wijs genoeg om te weten wanneer hij zich best inhoudt. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote:Zeer juist. Die zaken stonden mij dus ook voor de geest, vandaar mijn reactie. Maar damn, ik hoor net op het nieuws dat die smeerlap alsnog tot beste speler van de WK is uitgeroepen. Dreiwerf bah! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sja, dat was toch echt Cannavaro. Of anders Pirlo. Maar goed, zal wel een soort eerbetoon zijn... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
@J.M.: Overdrijf je niet een beetje? In het voetbal zijn de regels simpel: grove overtreding = rood + een eventuele schorsing. Een speler die een kopstoot uitdeelt blijft nog steeds even goed/slecht lijkt mij. Het was een domme actie van Zizou en ik vat het ook niet helemaal. Het is niet echt te vergelijken met zijn natrapactie in 1998. Ik bedoel, dat was ook zuiver rood maar het gebeurt wel vaker. Gisteren was zijn actie uniek maar ook niet meer dan een gewone rode kaart waard. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-07-2006 12:20] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Stand Stijging KNVB rank Naam Punten 1 344 Mark 235 2 394 Snoodaerdt 233 3 730 Schaapus Maximus 223 4 815 ZTR 221 5 1260 M. 212 6 2011 MCH Zuurhout 200 7 2662 Maurice Brouwers 191 8 +1 2812 J Geraerts 189 8 2812 Raymond de Waard 189 10 3836 I Koster 175 11 5444 Robert de Leeuw 136 Gefeliciteerd Mark! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |