![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
'Materazzi beledigde zus van Zidane' anp | Gepubliceerd op 10 juli 2006, 16:41 Laatst bijgewerkt op 10 juli 2006, 16:47 RIO DE JANEIRO - Braziliaanse liplezers denken te weten wat Marco Materazzi zondag in Berlijn tegen Zinedine Zidane heeft gezegd in de WK-finale. Na uitgebreide bestudering van de beelden kwamen ze tot de conclusie dat de Italiaanse verdediger de zus van Zidane voor hoer had uitgemaakt. De liplezers verkondigden dit in het televisieprogramma 'Fantastico' op de Braziliaanse zender 'Globo'. Zidane deelde Materazzi, naar aanleiding van zijn beledigende woorden, een rake kopstoot uit. Met de rode kaart kwam een triest einde aan een grote carrière. Italië won uiteindelijk na strafschoppen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Kijk s 2 posts boven je... ![]() ![]() |
|
Misschien is zijn zus wel hoer .. ![]() |
|
quote: LOL ![]() |
|
quote:Als ik op mijn werk een sliding maak op mijn baas word ik ook ontslagen, dat kan je dus niet echt vergelijken. Maar maakt niet uit wat die Materazzi gezegd heeft, daar moet Zidane altijd boven blijven staan. Erg jammer dat dit gebeurt is... ![]() |
|
quote: hehehe, geniaal! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Bruce Banner ![]() |
|
![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hey, dat spel lijkt donders veel op het spel dat ik gepost heb! ![]() |
|
verdomd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
nogal dom dat Zidane toch nog Gouden Bal heeft gekregen ![]() en nog dommer: Portugal de aantrekkelijkste ploeg ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik wil dat ook kunnen maken! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
haha gaaf ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
En nu hoopt men in Italie dat de uitspraken mbt het omkoopschandaal milder zullen zijn, omdat men het WK heeft gewonnen. Alsof die twee dingen ook maar iets met elkaar te maken hebben.. ![]() Mochten de beschuldigingen waar zijn, mag ik hopen dat de rechters objectief blijven. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ik meende flarden op Italiaanse radio gehoord te hebben waaruit bleek dat ze inderdaad milder behandeld zouden worden als ze winnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Het waren wel allemaal Serie A spelers. Ik geloof niet dat er een ander land was wat niet minimaal 3 spelers in het buitenland heeft spelen. ![]() |
|
quote:Volstrekt belachelijk mocht het zo zijn. Ik vind Italie de terechte wereldkampioen, maar dit mag van geen enkele invloed zijn op de door en door corrupte club-praktijken daar. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 11-07-2006 15:04] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Silvio Berlusconi wil ze in ieder geval extra hard straffen...geen wonder hij is de baas van AC Milan. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |