![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja heb hem ook wel zien voetballen en dat moest de sensatie zijn binnen het Franse elftal ik vind hem maar redelijk spelen..daarbij verliest hij teveel ballen. Ik vind dat je tegenwoordig op zo podium wel een beetje engels mag spreken, dit was een regelechte aanfluiting. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik vond hem anders heel goed. Uitstekende fysieke conditie, sterk in zowel verdediging, middenveld als aanval. Verliest inderdaad wel wat ballen maar balverlies was gisteren in Italie - Duitsland algemeen een pak slechter. Dat die de nieuwe Zidane genoemd wordt is inderdaad overdreven. Maar dat maakt hem nog geen zwakke speler. En tja, kennis engels, geen reet met voetbal te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 05-07-2006 11:33] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
quote: Wat heeft de wedstrijd Dui - Ita er nu mee te maken daar speelt hij toch niet bij dus overbodige informatie. Daarbij trekt hij veel te veel naar binnen zodat het centrum vol loopt. En ik vind kennis van de engelse taal toch wel vereist in het hedendaagse voetbal vooral op zo international persconferentie. Dit was gewoon lachwekkend, en hij stond echt zo voor LUL. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Als voorbeeld van balverlies. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
quote: Totti had gister ook erg vaak balverlies idd ![]() |
|
Je moet ook niet vergeten dat Totti gewoon wedstrijdritme tekort komt ivm een blessure die hij had voor het wk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: edit: moeilijk, dan maar zo: Lippi moet gewoon rekening houden met dat feit. Vindt wel dat Totti moet starten, maar hij stond gister veel te lang op het veld. [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 05-07-2006 11:52] ![]() |
|
Mooie wedstrijd, weg met die moffen ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Dat vergeet ie ook niet, anders speelde Totti wel alle wedstrijden van het begin mee. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Zat gister zo goed als de hele 2e helft te wachten tot Totti gewisseld werd, maar dat duurde en duurde maar ![]() |
|
Hij komt misschien niet tot zijn echte spel aangezien Pirlo de meeste lijnen uitzet op het veld nu. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Pirlo is een geweldenaar! Zowel links- als rechtsbenig, mooie stijl, geweldig overzicht, weinig balverlies en sublieme steekpasses. Ja zo iemand wil je wel in je team hebben. Vooral als er een stofzuiger als Gattuso naast 'm staat. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 05-07-2006 11:57] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: en terecht, je zag gewoon dat ze hem oversloegen na veel te veel balverlies ![]() |
|
quote: Ze zagen de penalties al aankomen denk ik.. Ik dacht zelf ook dat eht daar weer op zou uitdraaien.. Supermooi doelpunt van Grosso!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
die van Grosso was dikke vet heersch ja, mooi er in gekruld, mooi opgebouwd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Laatste alinea: jammmeeeerrr! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Jezus, wat jammer weer ![]() |
|
Dat zit ze in het bloed, 70 jaar geleden deden ze dat ook al ![]() Against God and Government ![]() |
|
Als je je geschiedenisboekjes nog eens doorleest dan zul je zien dat Italie aan hun kant was, dus niet helemaal. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
ja verpest het nou niet, wijsneus ![]() Against God and Government ![]() |
|
Ik vind het maar een flauw WK signature ![]() |
|
Wordt die C. Ronaldo uitgefloten zeg!!!! ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
RAAKKKKKK Bwahahahaa dat zal die K*NKERportugezen leren..... Jammer dat ik het niet kan afzien, ga nu zelf sporten. GO Z!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Hmm, een beetje een onterechte penalty. Maar aangezien Portugal benadeeld wordt vind ik het niet zo erg. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |