![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
denk wel dat ze de andere match zullen tonen signature ![]() |
|
mô pfff, en ze zijn zo pro-ozzy?! signature ![]() |
|
Tsja, Brazil trekt meer kijkers é ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Van Ronaldihno weet je teminste zeker dat ei is fris als een konijn op de plein ![]() signature ![]() |
|
VIVA JAPAN!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: Helemaaaaaaal niet. Australie moet door !!! 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
Heerschende eerste helft!!! Brazilië speelt stukken beter dan eerste 2 partijen... Keeper van Japan ook weer heel sterk!!! Dankzij de goal van Japan zal de wedstrijd in de tweede helft hopelijk nog wat blijven voortleven ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
en eindelijk Ronaldo ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Nou jippie ![]() ![]() |
|
Socceroos ![]() ![]() |
|
quote: signature ![]() |
|
Way to go Pohl (of zoiets) ![]() ![]() |
|
Kutkroaten eruit; Australie dik verdiend door! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wat een pot ![]() Australië - Italië straks GO GUS!!!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Juist. Australie kickt Italie eruit en Ghana Brazilie. Ook weer opgelost. Hoop ik ![]() ![]() |
|
Geweldige pot net, vooral dat einde was een behoorlijke chaos. Ben benieuwd wat Australië tegen Italië kan. Ik vrees niet veel, maar dat zei ik 4 jaar terug ook toen Zuid Korea tegen Italië moest spelen. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Graham Poll zal nog vaak fluiten voor de Fifa ![]() ![]() |
|
iets met 3 kaarten.... wat een lul ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Ben bang dat die al z'n koffers aan het pakken is ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 22-06-2006 23:51] ![]() |
|
Ik heb de wedstrijd niet gezien, wat is er gebeurd? ![]() |
|
quote: In een compleet chaotisch laatste kwartier van Australië - Kroatië verloor die scheids z'n hoofd... Simunic (of zoiets) van Kroatië kreeg vlak voor tijd z'n tweede gele kaart maar hoefde er niet af, hahaha... dat was de scheids ff vergeten. Totdat hij het laatste fluitsignaal van de wedstrijd blies en daarNA die Simunic opnieuw geel gaf, dit keer wel rood. Maar er waren wel meer akkefietjes... Het was iig topvermaak ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Hopelijk morgenochtend de herhaling. ![]() |
|
Whaha, ben benieuwd of er nu ook bussen vol Australiërs hierheen komen, net als met die Koreanen een paar jaar terug.. (Woon in het geboortedorp van Guus Hiddink..) Sloeg echt nergens op toen, echt BUSLADINGEN Koreanen die hier komen kijken waar Guus Hiddink heeft gewoond, heeft gevoetbald, en.., Njah, dat was het eigenlijk, Varsseveld is een klein kutdorp.. Dus wat moeten die Koreanen zich verder verveeld hebben zeg.. Ernstig ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |