![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Was ook zwaar gezellig hoor, grote schermen in het dorp, hele plein vol mensen, wedstrijden van zuid-korea kijken.. Maar er is hier in het dorp zegmaar echt NIKS te doen, dus ben wel benieuwd hoe die mensen zich vermaakt hebben, hehe.. ![]() Maargoed, Guus Hiddink doet het leuk in ieder geval! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Dat wordt het eindstation voor Australië. Forza Italia!! ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Ik hoop het met je mee ![]() ![]() |
|
Net Kroatië- Australië bekeken. Lmao, de eerste speler die met 3 gele kaarten in één wedstrijd van het veld gaat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-06-2006 11:34] ![]() |
|
Schitterende wedstrijd Kroatie - Australie met meer dan hilarisch einde ![]() De Socceroos verdiend door !!! 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
lol, die Fransen zijn zwak zeg, enkel de aanvallers dreigen wel een goei keeper van de zwartjes en zeggen dat er een Togolees meespeelt uit de 5de divisie, wat hier provinciale is ![]() signature ![]() |
|
Frankrijk - Togo ik dacht toch echt naar een Afrika-cup match te kijken zowel qua niveau als qua huidskleur ![]() 9 van de 11 fransen met donkere huid... enkel Sagnol en Barthez. Riberie al vervangen. En de 3 vervangers ook donkere jongens... tja, opmerkelijk signature ![]() |
|
quote: Ben jij een Varsevelder ja ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Tegen wil en dank ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Stand Stijging KNVB rank Naam Punten 1 258 Snoodaerdt 201 2 501 Mark 193 3 +1 617 ZTR 190 4 +2 670 Raymond de Waard 189 5 -2 724 Schaapus Maximus 188 6 -1 1329 M. 178 7 +1 1737 Maurice Brouwers 173 8 -1 2150 MCH Zuurhout 168 9 3602 J Geraerts 153 10 4581 I Koster 140 11 5744 Robert de Leeuw 98 Stand na de eerste ronde ![]() Even komen snoeven nu het nog kan ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
de kloof is geslagen! ![]() signature ![]() |
|
quote: Niet dat het geen leuk plaatsje is, daar niet van. Ik kom zelf uit Groenlo vandaar dat ik het ken. Against God and Government ![]() |
|
quote: Dacht al zoiets, zag laatst een foto hier van je, gemaakt in De Pauw.. Kon haast niet missen dat je uit de buurt kwam ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Potjanpietje dat gaat toch weer snel ja. 23 punten is wel veel ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Vandaag twee interessante wedstrijden op het schema. Eerst Duitsland - Zweden. Ben benieuwd; maar ik denk toch dat Duitsland dit gaat winnen (2-1 denk ik). Daarna Argentinië - Mexico. Verwacht niet al te veel problemen voor Argentinië (3 - 0). "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Ik hoop GVD wel dat van Basten Bouhlarouz erin zet GVD en niet dat knulletje Heitinga GVD. De voortekenen zijn niet goed, GVD. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Hey, weer derde! Nou ja, maar zien dan hoe het zich verder ontwikkelt. Zoals gezegd, het kan snel verkeren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Heitinga is ook erg goed, ik hoop eigenlijk dat Mathijsen zijn plek aan Boulharouz verliest. Een centrum met Oojer en Boulha lijkt mij het sterkst. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: idd, Heitinga en Ooijer hebben allebei nog meer toegevoegde waarde dan enkel verdedigen (lange crosspass Heitinga en Ooijer kan als 2e spits fungeren in een pompen-of-verzuipen-fase) en vindt Boulahrouz gewoon beter en vooral sneller dan Matthijsen. Hoop trouwens ook dat Sneijder en Cocu van positie wisselen ![]() |
|
Ik lees net dat Ivanov moet gaan fluiten. Die floot eerder dit wk zo dramatisch slecht, dan nog liever Poll ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Hij vloot ook Nderland Italie, de enige wedstrijd die Oranje onder Van Basten heeft verloren. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Beetje oud (1 1/2 week), maar illustreert nog steeds prima dat Zweden de leukste supporters heeft ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() Voetbal, mooie vrouwen, mooi weer... kan het nog beter? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |