![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
dood aan Figo! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Figo is inderdaad een vuile kolerelijer, maar Nederland heeft ook niet echt dusdanig gespeeld dat ze het hadden verdiend om te winnen. ![]() |
|
quote: Inderdaad. Ik zeg het niet graag, maar verdiend verloren. Wat zeg ik, meer dan verdiend. Wat een f**king amateuristische wanprestatie zeg! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Pijnlijke dood aan Figo inderdaad! Anale Electrocutie ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Fascinerende wedstrijd, wel. Vier rode kaarten, om en nabij de twintig gele kaarten... Kelere zeg. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 25-06-2006 23:16] ![]() |
|
KUNNEN DIE KLOTENWUPPIES EINDELIJK IN DE FIK!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (ik zal de bijdehandte opmerkingen over "haha, Duitsland? Laat me niet lachen" ... en dan toch wél de 1/4finale halen nu maar even achterwege laten ![]() Het blijft wel balen hoor, dit. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Spannend. En wat een kaarten, zeg. Van de sar janken. Ja, minder. ![]() |
|
Van der Sar kijkt altijd zo leuk boos als er iemand op zijn doel schiet ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Volgens mij is er een scheidsrechtertje omgekocht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
sja... daar kom je dan met je wuppiewuppiewuppie "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Kankerstraal op! Dit was pure oorlog op een kutveld met een kutscheids! Papjongetjes? Het waren die Portugese poten die bleven janksmoelen als ze geaait werden. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Random Portugees: 'Onee, zijn elleboog kwam binnen een straal van een halve meter in de buurt van mijn gezicht, de pijn, de pijn!' Kudtschijt: 'Tjsa, dat is geel voor NL, hihihihihihihi' Zoals ik al zei; ik ruik een omkoopschandaaltje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Bij Figo moeten ze z'n knieen breken en aan z'n poten ophangen, die fucking jankbek. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote:Een hele dikke +1. Al op voorhand had ik er weinig vertrouwen in en het bleek terecht. Met deze ploeg word je echt geen wereldkampioen, laat staan dat je de halve finale haalt. Dat Figo dood moet boeit niet. Vroeger was Mattheus de matennaaier maar werd Duitsland wel wereldkampioen en daar gaat het om. En dat zul je met een ploeg vol watjes nooit worden. ![]() |
|
quote: Kijk uit he ! Niet aan Wabla's wuppies komen jij ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Wat een ellende ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Absoluut niet mee eens. Ondanks dat er geen 11 geweldenaren op het veld stonden, is het een elftal dat met gemak (ja, inderdaad...met gemak) de halve finale kon bereiken. Zoals zoveel grote ploegen heeft Nederland een voorhoede die uit het niets iets kan beslissen. Iets wat vanavond helaas niet gebeurde. Het enige jammerlijke van Nederland is dat het geen topverdediging (ondanks een topkeeper) heeft zoals Italië dat wel heeft. Duitsland heeft die topverdediging ook niet, maar een beetje geluk kom je heel ver. En daar zit nu net het probleem bij deze wedstrijd. Geluk. Van Persie net voorlangs, Kuyt net 1 cm te kort, Cocu onderkant lat eruit i.p.v. erin, Kuyt schoot net niet door de benen van Ricardo en van Bommel schoot via Ricardo ook net 1mm naast. Enige wat ik kan verwijten is, waarom zo lang gewacht met "de pinchhitter" en waarom zo weinig geschoten van afstand. Deze bal staat bekend om het "zwabberen" en Ricardo is al jaren alles behalve een betrouwbare keeper. Het is zwaar klote om zo te verliezen, zeker als je ziet hoe Engeland doorgaat...maar gelukkig komen er nog genoeg mooie wedstrijden, alleen zullen die keren met flink wat minder adrenaline in mijn lijf gevolgd worden. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote:Wat een zelfkennis weer ![]() ![]() |
|
![]() Wat is die Ivanov voor een mongool zeg, trok echt overal een kaart voor, tegen die muur met die eikel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-06-2006 0:04] ![]() |
|
quote: Mijn aangetekende brief onder de naam "Gebruik de naam Ricardo in ere-Stichting" met als verzoek om de naam achterop z'n shirt niet te gebruiken, is volgens mij niet aangekomen bij de Portugese voetbalbond... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
Ondanks het feit dat er gewoon meer gescoord had moeten, laat de fifa weer duidelijk zien wat er mis is in het huidige voetbal, slechte arbitrage. Zelfs met 5(!) soort van arbiters blijft het een blamage. Ik snap dan ook niet dat ze blijven weigeren om videobeelden e.d. te gebruiken tijdens de wedstrijd (zie bijv. Figo meerdere malen: kopstoot, rood aannaaien e.d.) Voor een toernooi op zulk een niveau te slecht voor woorden (niet alleen vandaag overigens hoor, zo gaat het al het hele WK) Helaas, niet dat nederland het zo verdient had, maar ik gun het die smerige portugesen gewoon niet om door te gaan met het vieze spelletje wat ze telkens spelen. ![]() |
|
Aargh! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Coen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |