![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
tsss, geen enkele goal geslikt op dit WK en toch eruit signature ![]() |
|
wedstrijd gemist, maar wel 2 punten nog, mooi ![]() |
|
Ik met zeggen de scheids die de wedstrijd floot tussen Zwitserland en Oekraine deed het zo slecht nog niet. Against God and Government ![]() |
|
In ieder geval geen 16 gele kaarten... ![]() ![]() |
|
Hehe dat niet nee. Engeland for teh win!! ![]() |
|
Ach snel vergeten dit WK wat Nederland betreft dan. Enige geniale aan de wedstrijd van gisteren was mijn bezopen pa en zijn acties waarmee hij de buurt behoorlijk terroriseerde ![]() ![]() |
|
Ik wil het niet weten. ![]() ![]() |
|
De appel valt niet ver van de boom wat betreft h00liganisme dus ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Maar hoeveel van die kaarten waren onterecht? We hebben nog geluk gehad dat we niet al na een kwartier met 10 man verder moesten. Lag echt niet aan de scheidsrechter, we hebben gewoon kut gespeeld... ![]() |
|
Ik ben blij dat ze eruit liggen, stelletje prutsers!! ![]() ![]() |
|
Zie ook mijn subtitel ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dat ook, en pech en slechte scheids... ![]() |
|
quote: blijft toch je pa he ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:De moffen krijgen hem wel aan de broek volgende week, ![]() ![]() |
|
We zullen zien ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ik mag het hopen Against God and Government ![]() |
|
Argentinie moet Duitsland wel kunnen hebben en dat gaan ze ook doen...weg met die duitsers. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Wat deed hij dan precies? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Gewoon TV Utrecht ff checken.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() hihi Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik vind Robben ook wel een kans maken hoor. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
klopt maar dat is een nederlander ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Serieus??? ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Van Bommel kon er anders ook wat van ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |