![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
ik wou ook zweden, maar nu is het mij gelijk, alles behalve Brazilië signature ![]() |
|
Mijn sympathie voor het Portugese elftal is toch wel redelijk tot onder nul gedaald na de wedstrijd van zondag. Die dus liever ook niet. ![]() |
|
quote:Die coach had gevraagd waarom hij niet gelijk een geel t-shirt aantrok. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Moet kunnen vind ik..emotie van het spel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Of hij vond geel gewoon beter afkleden ![]() ![]() |
|
Tsja, modebewust mag een coach ook al niet zijn...het moet niet gekker worden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: maar, dan zou hij toch teveel op een Braziliaan lijken ![]() signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote:Onzin, hij moet zichzelf maar onder controle houden. Als jij een boete krijgt ga je toch ook niet meneer de agent uitschelden... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Echt wel alleen zeg ik IK VINDT je een eikel dan geen ik mijn mening en val ik hem niet persoonlijk aan. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Maar dan zegt hij wel dat je 'vind' zonder -t moet schrijven ![]() ![]() |
|
Frank De Bleeckere mag Italië - Oekraïne fluiten Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Van Basten gaat nog niet in op voorstel KNVB HILVERSUM Woensdag 28 Juni 2006 14:17 uur Marco van Basten beschouwt het aanbod van de KNVB om zijn contract bij het Nederlands elftal open te breken en met twee jaar te verlengen als een mooi gebaar en concludeert dat de voetbalbond tevreden was. Desalniettemin gaat de bondscoach voorlopig niet in op het verzoek van de KNVB. Tijdens een persconferentie ter afsluiting van de Oranje-aanwezigheid op dit WK liet hij weten zich op zijn vakantieadres in Portugal (!) over het voorstel te buigen. De homofiel! ![]() ![]() |
|
van Bastard ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Voor mij toch wel een van de verrassingen van het toernooi ![]() Briljant van Van Basten om in Portugal op vakantie te gaan ![]() ![]() |
|
Iemand nog Hiddink's commentaar gezien? ![]() |
|
Nee, jij? (Nee, jij!) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nee, maar het was wel gaaf. ![]() |
|
Gaaf. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Zolang Duitsland, Italie of Portugal het maar niet word, dan vind ik het best. Italie is onverdiend over, net als Portugal die vuile smeerlappen. En Duitsland is Duits, die gun ik het zowiezo niet. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 29-06-2006 12:41] Against God and Government ![]() |
|
quote: Sjeezus, en dan nog "ik vindT" opschrijven??? Murk! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Engeland heerscht dus dan die maar. Geen Portugal, Italie, Brazilie en Frankrijk. Duitsland zou ik niet zo erg vinden, toch een buurland en die overdreven anti-duitse houding in Nederland moet maar een keer afgelopen zijn ![]() ![]() |
|
Van mij mag Argentinië winnen. Is samen met Mexico het enige team dat zich voldoende bewezen heeft. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |