IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic II Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 28-06-2006 16:44 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Zolang het werkt, geef ik ze geen ongelijk.

Welk land zie je liever wereldkampioen worden dan? Persoonlijk had ik het liefst Zweden gezien, maar dat is wat onrealistisch misschien

Naja, ik ga nu maar voor Engeland denk ik.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-06-2006 16:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik wou ook zweden, maar nu is het mij gelijk, alles behalve Brazilië


signature


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 28-06-2006 16:51 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Mijn sympathie voor het Portugese elftal is toch wel redelijk tot onder nul gedaald na de wedstrijd van zondag. Die dus liever ook niet.



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-06-2006 17:04 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 28 juni 2006 3:46 schreef karnivoor het volgende:
las net dit op nu.nl:

Spoorloos

Het meest opmerkelijke moment na rust speelde zich buiten de lijnen af. Bondscoach Dujkovic leek in geen velden of wegen te bekennen. Ook na het laatste fluitsignaal was de coach onvindbaar. Pas later werd duidelijk dat de keuzeheer door Michel naar de tribune was gestuurd. Dujkovic protesteerde op weg naar de kleedkamer zo heftig dat de Slowaakse scheidsrechter hem rood gaf.
Die coach had gevraagd waarom hij niet gelijk een geel t-shirt aantrok. Tja dan vraag je er ook wel om...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-06-2006 17:10 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Moet kunnen vind ik..emotie van het spel.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 28-06-2006 17:14 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Of hij vond geel gewoon beter afkleden



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-06-2006 17:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Tsja, modebewust mag een coach ook al niet zijn...het moet niet gekker worden.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-06-2006 17:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 17:04 schreef arrebar het volgende:
Die coach had gevraagd waarom hij niet gelijk een geel t-shirt aantrok. Tja dan vraag je er ook wel om...

maar, dan zou hij toch teveel op een Braziliaan lijken


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 28-06-2006 17:17 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 17:17 schreef Hypnos het volgende:
maar, dan zou hij toch teveel op een Braziliaan lijken


Droogkloot!!


Member of the iso-betawuste crew!!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-06-2006 17:25 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 28 juni 2006 17:10 schreef Smoochy het volgende:
Moet kunnen vind ik..emotie van het spel.
Onzin, hij moet zichzelf maar onder controle houden. Als jij een boete krijgt ga je toch ook niet meneer de agent uitschelden...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-06-2006 17:26 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 17:25 schreef arrebar het volgende:
Onzin, hij moet zichzelf maar onder controle houden. Als jij een boete krijgt ga je toch ook niet meneer de agent uitschelden...


Echt wel alleen zeg ik IK VINDT je een eikel dan geen ik mijn mening en val ik hem niet persoonlijk aan.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 28-06-2006 17:27 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Maar dan zegt hij wel dat je 'vind' zonder -t moet schrijven



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-06-2006 1:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Frank De Bleeckere mag Italië - Oekraïne fluiten



Faustian Spirit of the Earth


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-06-2006 2:06 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Van Basten gaat nog niet in op voorstel KNVB
HILVERSUM Woensdag 28 Juni 2006 14:17 uur

Marco van Basten beschouwt het aanbod van de KNVB om zijn contract bij het Nederlands elftal open te breken en met twee jaar te verlengen als een mooi gebaar en concludeert dat de voetbalbond tevreden was. Desalniettemin gaat de bondscoach voorlopig niet in op het verzoek van de KNVB. Tijdens een persconferentie ter afsluiting van de Oranje-aanwezigheid op dit WK liet hij weten zich op zijn vakantieadres in Portugal (!) over het voorstel te buigen.


De homofiel!


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-06-2006 2:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

van Bastard


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-06-2006 7:36 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 1:51 schreef cataclysm child het volgende:
Frank De Bleeckere mag Italië - Oekraïne fluiten




Voor mij toch wel een van de verrassingen van het toernooi

Briljant van Van Basten om in Portugal op vakantie te gaan



spectre
Usericon van spectre
Posted 29-06-2006 8:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Iemand nog Hiddink's commentaar gezien?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-06-2006 8:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nee, jij? (Nee, jij!)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-06-2006 8:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee, maar het was wel gaaf.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-06-2006 8:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Gaaf.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-06-2006 10:54 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 juni 2006 16:51 schreef Tenderstrike het volgende:
Mijn sympathie voor het Portugese elftal is toch wel redelijk tot onder nul gedaald na de wedstrijd van zondag. Die dus liever ook niet.





Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-06-2006 12:40 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Zolang Duitsland, Italie of Portugal het maar niet word, dan vind ik het best. Italie is onverdiend over, net als Portugal die vuile smeerlappen. En Duitsland is Duits, die gun ik het zowiezo niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 29-06-2006 12:41]


Against God and Government


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-06-2006 13:39 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2006 17:26 schreef Smoochy het volgende:
Echt wel alleen zeg ik IK VINDT je een eikel dan geen ik mijn mening en val ik hem niet persoonlijk aan.

Sjeezus, en dan nog "ik vindT" opschrijven??? Murk!



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-06-2006 13:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Engeland heerscht dus dan die maar.

Geen Portugal, Italie, Brazilie en Frankrijk.

Duitsland zou ik niet zo erg vinden, toch een buurland en die overdreven anti-duitse houding in Nederland moet maar een keer afgelopen zijn


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-06-2006 13:44 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Van mij mag Argentinië winnen. Is samen met Mexico het enige team dat zich voldoende bewezen heeft.



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen