IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic II Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-07-2006 21:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hehehe staat Rob Halford trouwens weer bij de Fransen tussen de palen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 05-07-2006 21:40 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 21:27 schreef scotfan het volgende:
Wordt die C. Ronaldo uitgefloten zeg!!!!


zo, niet normaal man! hij hoeft maar naar de bal te kijken is het is raak. kom op, dat heeft ie nou ook weer niet verdiend.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-07-2006 22:55 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Dat ik dit ooit nog ga zeggen :

Vive la France!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-07-2006 22:58 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik ben ook wel blij dat Frankrijk van Portugal gewonnen heeft. Als Italië de finale maar wint!


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 05-07-2006 23:03 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 5 juli 2006 22:55 schreef Iskariot het volgende:
Dat ik dit ooit nog ga zeggen :

Vive la France!

VIVE LA FRANCE!!!!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-07-2006 23:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 21:40 schreef BitchSlap het volgende:
kom op, dat heeft ie nou ook weer niet verdiend.

Zeker wel, hij moet branden in de hel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2006 23:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 21:34 schreef Jebes het volgende:
Hmm, een beetje een onterechte penalty. Maar aangezien Portugal benadeeld wordt vind ik het niet zo erg.


hèhè


signature


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 06-07-2006 1:02 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 5 juli 2006 21:34 schreef Jebes het volgende:
Hmm, een beetje een onterechte penalty. Maar aangezien Portugal benadeeld wordt vind ik het niet zo erg.


Niet mee eens, je ziet toch duidelijk dat die Portugees hem 'haakt' met zijn been. Goed trouwens dat de scheidsrechter niet in die schwalbe's van Ronaldo stonk. Hij verdient een standbeeld, aangezien hij de enige was dit wk.

En voor de finale:
Aller le bleux!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 06-07-2006 1:06 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik ben en was zwaar vóór Frankrijk, maar toch moet ik toegeven, die Porto's hadden best een overwinning verdiend. Hoe aanstellerig ze ook mogen zijn.
2e helft was ook erg saai trouwens.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-07-2006 2:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

en waarom had Portugal het dan wel verdiend? hebben ze 1 echt uitgespeelde kans gehad dan?




Faustian Spirit of the Earth


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-07-2006 7:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2006 1:02 schreef Y Draig Goch het volgende:
En voor de finale:
Aller le bleux!

Dat zullen we maar vergeten, het is "Allez les bleus" .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-07-2006 7:26 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Verder heeft ie wel gelijk gelukkig

Ik vond het wel een aardige wedstrijd. De penalty voor Frankrijk werd misschien wel redelijk makkelijk gegeven, maar vanuit 1 hoek was toch wel duidelijk te zien dat hij geraakt werd. Ronaldo was weer ouderwets irritant bezig met z'n schwalbes. Toen de commentator beweerde dat hij een penalty verdiende, heb ik de rest van de wedstrijd maar bij de BBC gekeken. Man van de wedstrijd was, imo, de scheidsrechter. Hij zag (bijna) alles perfect. Jammer dat de Nederlandse commentator het juist niet met zijn beslissingen eens was. Verder vond ik Ribery erg sterk spelen, veel beter dan in de poulefase in ieder geval.
Ik weet nu alleen niet zo goed meer wat ik voor de finale moet voorspellen. Misschien toch een kleine overwinning voor Italië.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-07-2006 7:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

LOL, ja die Evert ten Napel, om je werkelijk groen en geel aan te ergeren. Die gast zit er gewoon bijna altijd naast .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-07-2006 8:15 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben allang blij dat hij de finale niet doet. Niet dat Frank Snoeks veel beter is, maar het is in ieder geval geen Evert Ten Napel. BBC is wat dat betreft een stuk beter (alleen al vanwege de FIFA99-nostalgie ), maar dan zit je weer met die zwarte balken (afwezigheid van breedbeeldtv enzo)



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-07-2006 10:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja Evert ten Napel is om te huilen. De momenten dat ik mezelf voor m'n kop gestoten heb, was niet om de gemiste kansen van de spelers, maar om de opmerkingen van die verschrikkelijk eigenwijze commentator. Hij zal nooit zijn mening bijstellen na het zien van de herhaling. Erg goed voorbeeld idd de duikelpartij van Ronaldo. "Da's ook een penaly scheidsrechter! Als je voor die van Henry fluit, moet je hier ook voor fluiten!" Na de herhaling: "Jaaa scheids, dit is duidelijk een overtreding! Hij wordt daar OMVERGEBEUKT door Sagnol" Hou op! Hou op!
En dat Scolari maar een keer naar de tribune moet omdat ie teveel meeleeft langs de kant...ERGERLIJK!

Maar goed. Terechte finale: Italie - Frankrijk. Ik ga voor Italie!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2006 1:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nesta geraakt dus toch niet fit voor de finale

op zich niet zo'n probleem als je Cannavaro hebt


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-07-2006 7:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En anders snijdt Materazzi nog wel een paar plakjes Fransen



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-07-2006 8:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 juli 2006 10:09 schreef NecRobert het volgende:
daar OMVERGEBEUKT door Sagnol" Hou op! Hou op!
En dat Scolari maar een keer naar de tribune moet omdat ie teveel meeleeft langs de kant...ERGERLIJK!




Daar had hij gewoon gelijk in. Meeleven? bij elke beslissing die tegen portugal was stond hij tegen de scheidsrechter te bleren als een viswijf.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-07-2006 10:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 8:21 schreef Burzum het volgende:
Daar had hij gewoon gelijk in. Meeleven? bij elke beslissing die tegen portugal was stond hij tegen de scheidsrechter te bleren als een viswijf.

Ach ja. Tuurlijk is dat wel irritant, hij overdrijft het ook nogal. De enige die Scolari voor lul zet is zichzelf. Maar wij hebben Van Basten die stilzwijgend op de bank zit toe te kijken en die eigenlijk evengoed op de tribune had kunnen zitten. Het een beetje opnemen voor je spelers kan nooit kwaad denk ik.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


acid
Usericon van acid
Posted 07-07-2006 14:36 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht



"Jullie stemmen Pechtold!!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-07-2006 14:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hehe geweldig


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 07-07-2006 20:33 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Forza Italia! Weg met die oude klote-Fransen... Ik gun het Rob Halford gewoon niet


no text supplied


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2006 1:56 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Podolski verkozen tot beste jongere voor C. Ronaldo


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2006 21:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol Ronaldo,

net voor de rust tegen tegen Duitsland, die Schwalbe hij was nog niet gevallen en keek al smekerig naar de scheids


signature


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-07-2006 22:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Maar goed dat Portugal nu met 2-0 achter staat



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen