![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zo, niet normaal man! hij hoeft maar naar de bal te kijken is het is raak. kom op, dat heeft ie nou ook weer niet verdiend. ![]() |
|
Dat ik dit ooit nog ga zeggen ![]() Vive la France! ![]() |
|
Ik ben ook wel blij dat Frankrijk van Portugal gewonnen heeft. Als Italië de finale maar wint! ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: VIVE LA FRANCE!!!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: Zeker wel, hij moet branden in de hel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: hèhè ![]() signature ![]() |
|
quote: Niet mee eens, je ziet toch duidelijk dat die Portugees hem 'haakt' met zijn been. Goed trouwens dat de scheidsrechter niet in die schwalbe's van Ronaldo stonk. Hij verdient een standbeeld, aangezien hij de enige was dit wk. En voor de finale: Aller le bleux! ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Ik ben en was zwaar vóór Frankrijk, maar toch moet ik toegeven, die Porto's hadden best een overwinning verdiend. Hoe aanstellerig ze ook mogen zijn. 2e helft was ook erg saai trouwens. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
en waarom had Portugal het dan wel verdiend? hebben ze 1 echt uitgespeelde kans gehad dan? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Dat zullen we maar vergeten, het is "Allez les bleus" ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Verder heeft ie wel gelijk gelukkig ![]() Ik vond het wel een aardige wedstrijd. De penalty voor Frankrijk werd misschien wel redelijk makkelijk gegeven, maar vanuit 1 hoek was toch wel duidelijk te zien dat hij geraakt werd. Ronaldo was weer ouderwets irritant bezig met z'n schwalbes. Toen de commentator beweerde dat hij een penalty verdiende, heb ik de rest van de wedstrijd maar bij de BBC gekeken. Man van de wedstrijd was, imo, de scheidsrechter. Hij zag (bijna) alles perfect. Jammer dat de Nederlandse commentator het juist niet met zijn beslissingen eens was. Verder vond ik Ribery erg sterk spelen, veel beter dan in de poulefase in ieder geval. Ik weet nu alleen niet zo goed meer wat ik voor de finale moet voorspellen. Misschien toch een kleine overwinning voor Italië. ![]() |
|
LOL, ja die Evert ten Napel, om je werkelijk groen en geel aan te ergeren. Die gast zit er gewoon bijna altijd naast ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik ben allang blij dat hij de finale niet doet. Niet dat Frank Snoeks veel beter is, maar het is in ieder geval geen Evert Ten Napel. BBC is wat dat betreft een stuk beter (alleen al vanwege de FIFA99-nostalgie ![]() ![]() |
|
Ja Evert ten Napel is om te huilen. De momenten dat ik mezelf voor m'n kop gestoten heb, was niet om de gemiste kansen van de spelers, maar om de opmerkingen van die verschrikkelijk eigenwijze commentator. Hij zal nooit zijn mening bijstellen na het zien van de herhaling. Erg goed voorbeeld idd de duikelpartij van Ronaldo. "Da's ook een penaly scheidsrechter! Als je voor die van Henry fluit, moet je hier ook voor fluiten!" Na de herhaling: "Jaaa scheids, dit is duidelijk een overtreding! Hij wordt daar OMVERGEBEUKT door Sagnol" Hou op! Hou op! ![]() ![]() En dat Scolari maar een keer naar de tribune moet omdat ie teveel meeleeft langs de kant...ERGERLIJK! Maar goed. Terechte finale: Italie - Frankrijk. Ik ga voor Italie!! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Nesta geraakt dus toch niet fit voor de finale op zich niet zo'n probleem als je Cannavaro hebt ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
En anders snijdt Materazzi nog wel een paar plakjes Fransen ![]() ![]() |
|
quote: Daar had hij gewoon gelijk in. Meeleven? bij elke beslissing die tegen portugal was stond hij tegen de scheidsrechter te bleren als een viswijf. ![]() |
|
quote:Ach ja. Tuurlijk is dat wel irritant, hij overdrijft het ook nogal. De enige die Scolari voor lul zet is zichzelf. Maar wij hebben Van Basten die stilzwijgend op de bank zit toe te kijken en die eigenlijk evengoed op de tribune had kunnen zitten. Het een beetje opnemen voor je spelers kan nooit kwaad denk ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
"Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
hehe geweldig ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Forza Italia! Weg met die oude klote-Fransen... Ik gun het Rob Halford gewoon niet ![]() no text supplied ![]() |
|
Podolski verkozen tot beste jongere voor C. Ronaldo Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
lol Ronaldo, net voor de rust tegen tegen Duitsland, die Schwalbe ![]() ![]() signature ![]() |
|
Maar goed dat Portugal nu met 2-0 achter staat ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |