![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eens, maar Henry kon er ook wat van. Mijn voorspelling van finale Brazilie-Argentinie is finaal naar de knoppen nu. Ik ben nu ook dik voor Deutschland! ![]() |
|
Klose ![]() Frings ![]() Lahm ![]() ![]() |
|
Frings heeft het, met zijn vragen om een 2e geel voor iemand van Zweden, bij mij helemaal verpest zal die daar ff wakker liggen ![]() |
|
http://teletekst.nos.nl/gif/images/804-02.gif even knippen en plakken. Het ziet er naar uit dat Frings er toch van wakker zal liggen ![]() |
|
1. Italië 2. Frankrijk 3. Duitsland 4. Portugal Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() Verdiend in de finale! ![]() |
|
WEL GODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVERDEKANKER NOG AAN TOE!! BLAUWE TERINGLIJERS!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
klotezooi idd. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:*hihi* Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hehe, wilde nog wel zo graag feesten in Duitsland op zondag ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: azzurri ![]() La Squadra Azzurra ![]() ![]() ![]() |
|
Wat jij wil. Hoeveel k's gaan er in Klootzakken??? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() |
|
mooi, oprotten met die moffen... gerechtigheid ![]() |
|
Mooie pot, terechte uitslag IMO. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
zo dat wordt volgende week een feestje in italie ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Wat moet jij in Italië kerel? ![]() Maar geweldig!! En op de duitse manier; de laatste minuten ![]() ![]() |
|
Wat een klassegoals ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dat waren zeker mooie goals. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Mooie goals, redelijke wedstrijd. Ik had uiteindelijk voorspeld dat Italië zou winnen, maar Duitsland had ik liever naar de finale zien gaan. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Wat een wedstrijd, wat een goals!!! FORZA ITALIA ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: idem en vette doelpunten plus Cannavaro heerscht! ![]() |
|
Daarbij mag ook wel eens gezegd worden dat Materazzi erg netjes heeft gespeeld! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |