![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is wel een beetje een antixclimax, ja. Jammer van Argentinië ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: idd , Zizou was geniaal Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Wat een kutelftallen in de halve finales. Ik gun het ze allemaal niet. Ben wel wat meer voor Duitsland en Frankrijk. Portugal en Italië gun ik het namelijk nog heel veel minder, maar dat komt ook misschien omdat ik helemaal niet van zuid-europeanen hou met hun slappe voetbal. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Ik vond de tweede helft toch vrij aardig om naar te kijken. Ik ben nooit een groot fan van de Brazilianen maar gister hadden ze van mij mogen winnen ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Omdat? ![]() |
|
quote: Omdat ze niet Frans zijn vind ik persoonlijk wel een erg goede reden eigenlijk.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Idd ik laat het nu wel links liggen het WK geen land wat me aantrekt qua voetbal om nog te gaan kijken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Italië Frankrijk Portugal Duitsland Italië zijn naaiers, vallen af. Frankrijk... tjsa, Frankrijk.... Wat moeten we daar nog over zeggen? ![]() Portugal lijkt me een duidelijke zaak ![]() ![]() ![]() ![]() Dus de keuze iz snel gemaakt ![]() DEUTSCHLAND Bruce Banner ![]() |
|
quote: Idd...maar duitsland dan moeten we dat jaren aanhoren...ik ga voor italie dan maar...hehe sorry GUS SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() tornooi is geslaagd ![]() signature ![]() |
|
quote: Juistem ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Ik moet eerlijk zeggen dat ik Miguel wel een sympathieke speler vind. De enige eigenlijk ook van het hele Portugese elftal. Bij Frankrijk vond ik vooral Zidane, Vieira en Malouda goed spelen. Brazilië heeft gewoon terecht verloren. De ontknoping van Portugal - Engeland heb ik gemist omdat ik in slaap was gevallen ![]() ![]() |
|
Kijk, Ricardo is een verdomd goede penaltykiller. Dat is een sterk punt van Portugal. Wat me echter van ze tegenvalt (en dat is EXTREEM netjes uitgedrukt... ) is dat ze, wanneer ze de bal ook maar even kwijtraken, dat die handjes meteen de lucht in gaan van "HEY OVERTREDING!!" en dat ze na ELK duel gaan liggen huilen om zo die knikker terug te krijgen. Dat is wel ZO irritant... gadverdamme, stelletje heaumeaux ook! ![]() (en dan heb ik het nog niet eens over die mongool van een Figo ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Toch zie ik ze niet het WK winnen. Duitsland heeft altijd meer mazzel ![]() |
|
quote: Dat is geen mazzel. Wanneer je voor het laatste fluitsignaal denkt dat je van Duitsland gewonnen hebt, dan heb je een enorm probleem. It isn't over until the fat Helmut sings!!! Als je structureel in de laatste minuten wedstrijden wint, dan is dat simpelweg pure klasse + wilskracht. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Bron: http://sport.fok.nl/sport/nieuws/26459 Mooi zo!! ![]() |
|
![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() Zelf gemaakt? ![]() |
|
haha nee, kwam ik elders tegen... ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hopelijk: 1. Italie 2. Frankrijk 3. Duitsland 4. Portugal Wél vind ik het leuk dat we er naast Duitsland een nieuwe aartsrivaal bij hebben: Portugal. Ik hoop dat we ze op het EK in 2008 weer treffen! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik zeg: 1. Duitsland 2. Frankrijk (Fransen!!) 3. Portugal (gluiperige flikkers) 4. Italië (gluiperige flikkers) Bruce Banner ![]() |
|
Wat heeft iedereen nou weer tegen Italie? Okee, ze spelen nou niet bepaald het meest florissante voetbal, maar dat geldt voor alle vier overgebleven ploegen. En dat ze tegen Australie een lucky penalty kregen was inderdaad jammer. Maar van de ploegen die nog over zijn gun ik Italie het het meest. Forza Italia! En als Zidane zo door blijft schitteren als gister dan mag Frankrijk het ook wel worden. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Net als Portugal gooien ze bij bijna elk balverlies de armen in de lucht "NOOOOooooooooo".... =. Gluiperige Flikkers. Overigens, wat heeft iedereen toch tegen Duitsland? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
1. Duitsland 2. Frankrijk 3. Italië 4. Portugal ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |