![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is te verwachten van die gladjakkers ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: hey, wie had hier gelijk ![]() signature ![]() |
|
quote: Maar toch blijf je een Belg. Lekker pûh! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: +1! wat een onterechte penalty zeg ![]() signature ![]() |
|
quote: hêhê voor iedere hollander een stuk gele kaas ![]() signature ![]() |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Yessss, Italië is door naar de kwartfinale (hoewel de strafschop onterecht was, ik ben er niet minder blij om) ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Tjonge jonge is dit nog voetbal? Het begint op een toneelacedemie te lijken daar. Die kut gladjakkers van Italië, je zag 'm gewoon op de grond juichen dat die een penalty kreeg. ![]() ![]() |
|
Ehm, dat gebeurt regelmatig, en zeker niet alleen bij spelers van het Italiaanse elftal. ![]() |
|
quote: Rukker!! Against God and Government ![]() |
|
quote: idd, ook bij Portugezen ![]() signature ![]() |
|
Nou de hoop ligt bij Engeland, mogen zij Figo en consorten maar even een mooi potje smeer geven ![]() Against God and Government ![]() |
|
Vader Ivanov trots op fluitende zoon Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: FCupdate.nl Gepubliceerd: maandag 26 juni 2006 @ 19:09 Icoon WK 2006Dat er een beroerde scheidsrechter op het veld stond bij het WK-duel tussen Portugal en Nederland zal nu wel een keer duidelijk zijn. Toch heeft de Russische scheidsrechter in ieder geval nog één fan, zijn vader. Zelfs FIFA-president Sepp Blatter sprak zijn onvrede uit over het optreden van Ivanov. "Ik heb gehoord dat Blatter kritiek had op mijn zoon", aldus Valentin Ivanov Sr., die zelf speelde op de WK's van 1958 en 1962. "Maar hij moet de hand in eigen boezem steken want de FIFA heeft zelf van de scheidsrechters geëist hard op te treden tegen overtredingen. De scheidsrechter probeerde de zaak vanaf het begin onder controle te houden met kaarten. Als hij dat niet had gedaan, dan was het uitgelopen op een massale vechtpartij." ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() quote: Van Engeland hoef je helemaal niks te verwachten dit toernooi. Wat spelen die lui dramatisch slecht. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Nou en, zolang zie Figo maar een doodschop geven vind ik alles batje. Against God and Government ![]() |
|
Wat een domper, dat hele WK. Weinig echt leuke wedstrijden of verrassingen en scheidsrechters die teveel een stempel drukken op wedstrijden. En dan ook nog eens die kutitalianen door met dat laffe voetbal van ze. Damn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Sonnet van Driek van Wissen, dichter des vaderlands voor de periode 2005-2008: quote: Dit bood een beetje troost ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Er is momenteel één persoon die gewoon echt een wedstrijd fatsoenlijk kan fluiten en dat is Colina, helaas is deze beste man er mee gestopt. Against God and Government ![]() |
|
quote: Zei ik gister idd ook ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Colina met zn lekkere kale klats ![]() ![]() |
|
Zelfs mij valt het op.. Ik als voetbaln00b.. Wat een stelletje rukkers hebben ze dit jaar als scheidsrechters aangesteld zeg!! Ongelofelijk... ![]() Echt zwaar jammer voor Australië, was echt een stunt geweest als ze Italië eruit hadden geknikkerd.. ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Italië volledig onterecht gewonnen ... Zat naast 3 Australiërs in de bar, wisten niet waar ze het hadden ![]() 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
wat een kutwedstrijd...hopenlijk maken de penalties het goed ![]() |
|
Nou, de Zwitsers kunnen in de leer bij de familie Huntelaar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |