|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote:Idd geen schijf die je in een keer grijpt. Bij mij duurde het meerdere luisterbeurten voordat ik doorhad wat ik nou eigenlijk tof vond aan die schijf. De vocalen zijn schel en afentoe hoog; Heerlijke krijsen zitten erin. De muziek is gewoon goede gore black met een heerlijke black productie. En dat dan afgewisseld met echt geniale sfeerintermezzo's maakt die plaat top. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
*wank* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Best een aardig schijfje, maar toch ben ik er een stukkie minder over te spreken dan jij denk ik. En ik probeer nog steeds af te kicken van die nieuwe Dornenreich, dat vind ik nou geniaal. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Wat is dat Lifelover voor iets? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Zit exact tussen Woods of Infinity en Joyless is. Niet echt een zelf ontwikkeld geluid dus maar ze combineren twee compleet verschillende bands perfect. (Underground) black productie en hier en daar 'poppy' lijntjes. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
COMING SOON: Interview met Lifelover. |
|
quote: She Said Destroy in Black New York |
|
Nasheim signature |
|
Kan iemand mij hier vertellen hoe groot de oplage is van de One Man's Fate demo van Thronar (toen Cerberus). Zo'n gozer wil er ook een hebben, maar kan hem niet vinden, dus even uitzoeken hoe groot zijn kansen zijn. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik heb hem nog liggen. Mail me maar als je hij hem nog wil hebben. [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 14-01-2007 21:57] |
|
Gezocht: Alles Van Nargaroth !! Cd's,Vinyl,Video/dvd Opnames,Bootlegs,Shirts en al het andere wat je kan bedenken... we komen vast wel uit op een goede trade of prijs.. reacties mailen naar Grindleech[AT]hotmail[Dot]com Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Wat is er/vind jij zo geweldig aan Nargaroth? Ik heb het nooit zo begrepen. 'Black Metal ist Krieg' draagt een zeer sneue en puberale 'ideologie' uit maar bevat twee zeer aardige tracks. 'Herbstleyd' is zeer sfeervol maar een tikje een eenheidsworst. Met de rest van de beste man ben ik minder bekend. Maar goed.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik vindt het goede BM...heb het niet zo op ideologie.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Nargaroth is een prima band Herbstleyd is super Die laatste is ook zeker goed, ondanks de belabberde productie [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-01-2007 16:21] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
vondt de nieuwe juist minder...alles daarvoor is puik,vooral de nieuwe plaat sempir fidelis(waar ik net de box van binnen heb ! gelimiteerd tot 99 stuks!!) Expired,Erased and Forgotten |
|
Gelimiteerd is vet trui Nee gekheid, die moet ik ook nog eens ergens proberen op te snorren. Hoop dat ik hem nog ergens kan krijgen. Bedankt voor de reminder [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-01-2007 17:23] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mmmhhh... het nargaroth gebeuren gaat ook een beetje aan mij voorbij. "Black metal ist krieg" kan ik wel om lachen, maar echt gaaf vinden... Wat het de ruins of beverast aangaat weet ik het ook nog niet... voorzover ik op mijn gedachten kan vertrouwen is het oude werk (Nagelfar) vele malen beter. Ik zal het weer eens opzetten... Het sfeertje wat wordt neergezet op RutI is trouwens wel geweldig. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Geen idee trouwens waar ik die naam van ken Doet me wel een belletje rinkelen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:hij is de moeite !! Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Zo man!! Jij wel hoor! Poeh! |
|
ben er erg blij mee hoor Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: +1 Ik wist niet dat Nargaroth nog salonfähig was eigenlijk, allang passé toch met al die bands van tegenwoordig die wél weten hoe ze hun gitaar moeten stemmen? [Dit bericht is gewijzigd door M. op 15-01-2007 19:41] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |