|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LOL@tipok Suck my piss |
|
quote:Ancient. |
|
NP: Drudkh - Songs Of Grief And Solitude Argh! Wat zijn die gitaren afschuwelijk vals! Tenenkrommend, niet om aan te horen... En die fluit? Heeft die gast voor het eerst zo'n ding z'n klauwen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Hij gaat verder waar TWWTG ophield, te ver eigenlijk. Goede plaat dat wel, maar niet pakkend genoeg. |
|
Hebben mensen hier de nieuwe Fluisterwoud al gehoord , ik ben erg benieuwd. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Hmmmh die plaat roept bij mij hetzelfde op als een te lang durende vergadering, helaas... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dan kom ik een keer langs bij die heersende vergaderingen van jou Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nou, Bulldozer is niets meer dan een goede Venom kloon met een figuur die Kind Diamond wilt immiteren qua uiterlijk... Ik snap niet de heißa om het 'ze hadden een grote invloed!" |
|
aids. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 13-11-2006 22:36] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Kerel, check je mail eens over die e.w. lp. don't mistake lack of talent for genius |
|
Wat zijn dan WEL goede releases van de afgelopen tijd? Ik ken alleen die van Keep of Kalessin en Ancient Rites, die zijn erg goed. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
De laatste Koldbrann vind ik zelf super ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ok, wat voor BM is dat? (zonder toetsen enzo?) ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Yeah, top tien materiaal. |
|
Ja. Rauwe underground-black uit Noorwegen. In mijn oren heeft het wel wat weg van de oudere Satyricon. Dat was tenminste het 1e wat er bij mij op kwam. Vooral de zang is super; rauw maar wel herkenbaar. 2004 - Nekrotisk Inkvisition 2006 - Moribund www.koldbrann.net Ik vind het in ieder geval een geweldige band ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja, ik had 'm zelf ook al gevonden, klinkt helemaal zoals het hoort, goeie tip dankjewel! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Graag gedaan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Niet echt het nieuwste van het nieuwste maar Taake is ook meer dan het uitzoeken waard. Ook een Noorse band die rauwe black combineert met melodieuze folk. Dit heeft 3 prachtige cd's opgeleverd met als beste Doedskvad; de laatste. In mijn ogen één van de beste blackmetalbands ooit. Telkens als ik die cd's luister zak ik weg in een soort trance; die riffs, die sfeer. Geniaal gewoon ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Yeah, tip van de week! pampadam! |
|
@metalhead: Ja, Taake vind ik ook prachtig, ik heb alles al van hem. (Toch bedankt!) ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Doettu mij maar Ghremdrakk, Urfaust en Paysage d'Hiver als het om black metal gaat. Niets weet mij de laatste tijd méér te boeien dan deze drie bandjes. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: De laatste Anaal-Nathrakh, "Eschaton" heet die. Één van die albums waarvan je kunt zeggen: da's nou VET HARD. Bijzonder aggressief. De laatste van Aborym, "Generator", ook erg goed. Laatste 1349 (is dat al vorig jaar?... hmmm), "Hellfire". Check binnenkort de nieuwe Dodheimsgard en de nieuwe Shining (doe ik wel iig ). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Shining, binnenkort? Heb zo'n vermoeden dat dat nog wel even kan duren. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |