IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Blek metl (Black Metal) tipok Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 25-01-2007 20:37 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Wellicht omdat het slangetje uit de broek van de Taake-meneer BM in een lullig daglicht heeft gesteld...

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-01-2007 21:08 by M. Profiel van M.

Precies, omdat het slecht is voor de scene! Sjonge jonge, sommige mensen moet je ook ALLES uitleggen.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 25-01-2007 21:09]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 26-01-2007 0:23 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

muziek klinkt ook gewoon kut (hoewel ik alleen de eerste 2 cd's of demo's ken, weet niet meer wat wat is), en die bepuiste leut0r zou mainstream aantrekken (feit)... hoe populair zijn nudistische bands tegenwoordig in de tienerwereld, zelfs red hot chili peppers worden alom geaccepteerd in de ''gothic wereld'' omdat de bassist zonodig vaak naakt optreedt en zodoende een blauwe eikel krijgt welke telkens tegen zijn basgitaar klettert...
negers, allemaal... daarná pas let men op de muziek

verder ben ik het niet met de bm-wereld eens in zoverre dat de gehele image-strijd tussen labels, bands en individueën overrated is en niemand er een zinvoller leven door krijgt... ''underground'' is het allemaal niet, maar vanuit de blackmetal ideologie gezien blijft er veel in de schaduwen van de filosofie achter de muziek, waar ten slotte de muziek zélf niks mee te maken heeft... schrijf dan een goed boek en zet een plaat van Pink Floyd op als bm alléén om het idee gaat.

buh

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-01-2007 10:23 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 25 januari 2007 15:58 schreef Metalhead22 het volgende:
"Anti-Taake" godverdomme!?!?
Stel debielen
Krijg duimnagel-lepra

Zo

+1 Taake heersch verdomme!!!!

Member of the iso-betawuste crew!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2007 10:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 januari 2007 0:23 schreef HgarrothwulfF het volgende:
muziek klinkt ook gewoon kut (hoewel ik alleen de eerste 2 cd's of demo's ken, weet niet meer wat wat is), en die bepuiste leut0r zou mainstream aantrekken (feit)... hoe populair zijn nudistische bands tegenwoordig in de tienerwereld, zelfs red hot chili peppers worden alom geaccepteerd in de ''gothic wereld'' omdat de bassist zonodig vaak naakt optreedt en zodoende een blauwe eikel krijgt welke telkens tegen zijn basgitaar klettert...

verder ben ik het niet met de bm-wereld eens in zoverre dat de gehele image-strijd tussen labels, bands en individueën overrated is en niemand er een zinvoller leven door krijgt... ''underground'' is het allemaal niet, maar vanuit de blackmetal ideologie gezien blijft er veel in de schaduwen van de filosofie achter de muziek, waar ten slotte de muziek zélf niks mee te maken heeft... schrijf dan een goed boek en zet een plaat van Pink Floyd op als bm alléén om het idee gaat.

buh

Waar heb je het allemaal over man?

Zo is muziek toch niet leuk meer!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-01-2007 15:08 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 26 januari 2007 0:23 schreef HgarrothwulfF het volgende:

buh

Eh..

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-01-2007 15:23 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 26 januari 2007 10:26 schreef ZelThoR het volgende:
Waar heb je het allemaal over man?

Zo is muziek toch niet leuk meer!

Muziek is ook niet leuk. Muziek is KRIEG !
En panda camo op je kop doen

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Vattakorongok
Usericon van Vattakorongok
Posted 26-01-2007 15:49 by Vattakorongok Profiel van Vattakorongokhttp://myspace.metalfrenkert.com

quote:
Op 26 januari 2007 10:23 schreef Snoodaerdt het volgende:
+1 Taake heersch verdomme!!!!

Wat is dat +1 gedoe? Is dat weer nieuwe forum mode ofzo?

Gelegenheids satanist

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-01-2007 15:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 26 januari 2007 15:49 schreef Vattakorongok het volgende:
+666.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-01-2007 15:55 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Zwaremetalen.com-exclusive

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2007 17:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 januari 2007 15:49 schreef Vattakorongok het volgende:

welkom in de 21e eeuw P:

Je moeder.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2007 17:51 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 januari 2007 16:45 schreef kwelgeest het volgende:
Naja, kijk, een band met mensen van Carpathian Forest erin kan natuurlijk nooit echt 100% serieus genomen worden.

Verder vind ik zelf Taake erg gaaf. De heer Karnivoor heeft hier vast een genuanceerde mening over.

*TREKT EEN TAAKE SHIRT AAN EN KNUFFELT EEN BOOM*

nee ik heb inderdaad een deels ongefundeerde kankerhekel aan die pleurisband, totaal onserieuze figuren, ik ben benieuwd wanneer ze inhoudelijk eens iets te melden hebben

hoewel ik nattestid muzikaal niet eens zo slecht vind

Je moeder.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2007 18:44 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Dan vertel maar eens waarom ze binnen Taake onserieus zijn? Ben wel benieuwd!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2007 18:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

prima muziek btw

signature

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2007 18:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

1 live kwamen ze meer over zoals bijvoorbeeld een vrolijk deathmetal bandje ipv een serieuze bm band
2 als je het inhoudelijk vergelijkt met underground bands heb ik ze nog nooit meer dan loze kreten horen doen ipv even wat inhoudelijke teksten neer te zetten (hoewel 80% van de bands dat wel doen trouwens, maar daar denk ik ook hetzelfde over)
3 en voor de rest is het voor mij onderbuikgevoel wat uiteraard niet 100% waarheid hoeft te zijn maar ik voel hun net zo serieus overkomen als bijvoorbeeld een cradle of filth of een carpatian forest, of ze nu goeie muziek maken of niet en of het serieuze lui zijn of niet (zullen ze ongetwijfeld zijn, dat is het probleem niet voor mij)

maar mijn mening dus

edit: met die foto heeft het niks mee te maken, ongelukjes gebeuren. tenzij het expres gebeurde, dan val ik terug op punt 1

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-01-2007 18:51]

Je moeder.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2007 18:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

LOL piemelflashing is DEATH METAL

BRUUUTAL

signature

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-01-2007 19:35 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 26 januari 2007 18:50 schreef karnivoor het volgende:
1 live kwamen ze meer over zoals bijvoorbeeld een vrolijk deathmetal bandje ipv een serieuze bm band
2 als je het inhoudelijk vergelijkt met underground bands heb ik ze nog nooit meer dan loze kreten horen doen ipv even wat inhoudelijke teksten neer te zetten (hoewel 80% van de bands dat wel doen trouwens, maar daar denk ik ook hetzelfde over)
3 en voor de rest is het voor mij onderbuikgevoel wat uiteraard niet 100% waarheid hoeft te zijn maar ik voel hun net zo serieus overkomen als bijvoorbeeld een cradle of filth of een carpatian forest, of ze nu goeie muziek maken of niet en of het serieuze lui zijn of niet (zullen ze ongetwijfeld zijn, dat is het probleem niet voor mij)

maar mijn mening dus

edit: met die foto heeft het niks mee te maken, ongelukjes gebeuren. tenzij het expres gebeurde, dan val ik terug op punt 1

Ik hoorde dat hij dat wel vaker doet, maar dat zal wel onzin zijn.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2007 19:40 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Da's onzin ja. Het gebeurde door een karate trap die hij wel vaker doet op het podium....daardoor is z'n broek gescheurd en hij vind het jammer dat Taake hierdoor als minder serieus of zelfs grappig word bestempeld.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-01-2007 20:54 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

zoals ik al zei, dat is dus niet de reden, tenzij het expres was. maar goed, de rest van mn punten blijft mijn mening natuurlijk en eens worden we het toch nooit

Je moeder.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 26-01-2007 20:58 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Black metal en karate, weer wat nieuws.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 26-01-2007 22:02 by istharol Profiel van istharol

hey! Ik luister naar black metal en beoefen Karate. Niks mis mee, zolang je maar uitkijkt voor je broek

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2007 22:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

black belt karate metal

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-01-2007 22:04]

signature

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 26-01-2007 23:42 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

@zelthor

ff gekut op bm wereldje, lost niks op op dit forum maargoed, ei kwijt en geen meter opgeschoten

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

R.
Usericon van R.
Posted 26-01-2007 23:43 by R. Profiel van R.

Daft Punk

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 26-01-2007 23:48 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 26 januari 2007 23:43 schreef R. het volgende:
Daft Punk
dat maakt alles een stuk duidelijker

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com