|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wellicht omdat het slangetje uit de broek van de Taake-meneer BM in een lullig daglicht heeft gesteld... |
|
muziek klinkt ook gewoon kut (hoewel ik alleen de eerste 2 cd's of demo's ken, weet niet meer wat wat is), en die bepuiste leut0r zou mainstream aantrekken (feit)... hoe populair zijn nudistische bands tegenwoordig in de tienerwereld, zelfs red hot chili peppers worden alom geaccepteerd in de ''gothic wereld'' omdat de bassist zonodig vaak naakt optreedt en zodoende een blauwe eikel krijgt welke telkens tegen zijn basgitaar klettert... negers, allemaal... daarná pas let men op de muziek verder ben ik het niet met de bm-wereld eens in zoverre dat de gehele image-strijd tussen labels, bands en individueën overrated is en niemand er een zinvoller leven door krijgt... ''underground'' is het allemaal niet, maar vanuit de blackmetal ideologie gezien blijft er veel in de schaduwen van de filosofie achter de muziek, waar ten slotte de muziek zélf niks mee te maken heeft... schrijf dan een goed boek en zet een plaat van Pink Floyd op als bm alléén om het idee gaat. buh We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: +1 Taake heersch verdomme!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Waar heb je het allemaal over man? Zo is muziek toch niet leuk meer! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Eh.. |
|
quote: Muziek is ook niet leuk. Muziek is KRIEG ! En panda camo op je kop doen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Wat is dat +1 gedoe? Is dat weer nieuwe forum mode ofzo? Gelegenheids satanist |
|
quote:+666. |
|
Zwaremetalen.com-exclusive ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: welkom in de 21e eeuw P: Je moeder. |
|
quote: *TREKT EEN TAAKE SHIRT AAN EN KNUFFELT EEN BOOM* nee ik heb inderdaad een deels ongefundeerde kankerhekel aan die pleurisband, totaal onserieuze figuren, ik ben benieuwd wanneer ze inhoudelijk eens iets te melden hebben hoewel ik nattestid muzikaal niet eens zo slecht vind Je moeder. |
|
Dan vertel maar eens waarom ze binnen Taake onserieus zijn? Ben wel benieuwd! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
prima muziek btw signature |
|
1 live kwamen ze meer over zoals bijvoorbeeld een vrolijk deathmetal bandje ipv een serieuze bm band 2 als je het inhoudelijk vergelijkt met underground bands heb ik ze nog nooit meer dan loze kreten horen doen ipv even wat inhoudelijke teksten neer te zetten (hoewel 80% van de bands dat wel doen trouwens, maar daar denk ik ook hetzelfde over) 3 en voor de rest is het voor mij onderbuikgevoel wat uiteraard niet 100% waarheid hoeft te zijn maar ik voel hun net zo serieus overkomen als bijvoorbeeld een cradle of filth of een carpatian forest, of ze nu goeie muziek maken of niet en of het serieuze lui zijn of niet (zullen ze ongetwijfeld zijn, dat is het probleem niet voor mij) maar mijn mening dus edit: met die foto heeft het niks mee te maken, ongelukjes gebeuren. tenzij het expres gebeurde, dan val ik terug op punt 1 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-01-2007 18:51] Je moeder. |
|
LOL piemelflashing is DEATH METAL BRUUUTAL signature |
|
quote: Ik hoorde dat hij dat wel vaker doet, maar dat zal wel onzin zijn. |
|
Da's onzin ja. Het gebeurde door een karate trap die hij wel vaker doet op het podium....daardoor is z'n broek gescheurd en hij vind het jammer dat Taake hierdoor als minder serieus of zelfs grappig word bestempeld. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zoals ik al zei, dat is dus niet de reden, tenzij het expres was. maar goed, de rest van mn punten blijft mijn mening natuurlijk en eens worden we het toch nooit Je moeder. |
|
Black metal en karate, weer wat nieuws. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hey! Ik luister naar black metal en beoefen Karate. Niks mis mee, zolang je maar uitkijkt voor je broek |
|
black belt karate metal [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-01-2007 22:04] signature |
|
@zelthor ff gekut op bm wereldje, lost niks op op dit forum maargoed, ei kwijt en geen meter opgeschoten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Daft Punk |
|
quote:dat maakt alles een stuk duidelijker We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |