|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb locus mortis - voust prima album idd signature |
|
quote: Hmm, lijkt me wel wat. Zal eens op zoek gaan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik luister bijna elke dag naar Lammendam van Carach Angren en vind het nog steeds een super cd! see you at occultfest! |
|
quote:Bedank mij maar niet hoor. Krijg ook alleen maar de promo toegestuurd Locus Mortis is idd ook een aanrader. Vergelijkingen zijn juist en ik zou daar nog Lunar Aurora aan willen toevoegen. Drums zijn wel wat over-the-top imo, maar verder klasse! Nog een tip: de nieuwe Ofermod. Heb 'm nog maar één keer beluisterd, maar hij bevalt me al uitstekend! Beetje richting Marduk's Rom 512 en Funeral Mist. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Die verveelt niet snel idd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: +1 Heb zin in BTO! |
|
Een transformatie heb je nooit op het moment zelf door.. daarom ben ik er op dit moment achtergekomen dat ik de laatste 4 maanden amper black metal heb opgezet.. zelfs geen Master's Hammer. Verdomde Dead Can Dance en Black Sabbath geven al het andere blijkbaar geen kans meer! |
|
signature |
|
Mijn black metal jaarlijst: 1 Coldworld - Melancholie2 2 Darkspace - Darkspace III 3 Abigail williams - In the shadow of a thousand suns 4 Gorath - Misotheism 5 Leviathan - Massive conspiracy against all live 6 Averse sefira - Advent parallax 7 Taake - Taake 8 Animus mortis - Atrabilis I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Goeie tip! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote: En waarom dan wel? Het klinkt iig zwaar kut Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: zeker weten... tnx! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: nou, dan blijkt maar weer dat hier ook mensen zonder smaak zitten.... |
|
quote: Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: +1 Leuk idee, maar bijzonder slecht uitgewerkt. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
volgens mij zitten jullie het verkeerde te luisteren... |
|
Vette blek: -"Into the coven" in de Notre Dame-uitvoering. -De eerste full length van Notre Dame. -Ugra Karma van Impaled Nazarene. -Master's Hammer. -Abruptum. -Bathory. -The Covenant. Eigenlijk alle blek mettol van voor de Noorse toestanden en daarna vooral die blek die zichzelf niet zo serieus neemt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zat ik net ook over jou te denken.... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Dat maakt me op zich geen reet uit, hoewel het wel veel vaak betekent dat ze daardoor kutmuziek maken. Maar lui als die van Abigor nemen zichzelf volgens mij ook veel te serieus en daar komt toch echt geweldige muziek uit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ars Diavoli, Portugal http://www.metal-archives.com/band.php?id=60120 www.myspace.com/arsdiavolibm fijne schijf [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-01-2009 20:00] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die nummers op die myspace klinken idd erg lekker. Beetje burzum-achtig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klopt. Heerlijk slepende cd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |