|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, oversturing Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het is de productie, die als het ware onder een dikke laag stof ligt, dat ervoor zorgt dat het in eerste instantie niet genoeg overtuigd. Na meerdere luisterbeurten ontdek je meerdere lagen en geeft de plaat langzaam zijn schoonheid prijs. Favoriete nummers tot nu toe: Rain Upon The Impure, Blood Vaults (I: Thy Virginal Maladour) en Soliloquy Of The Stigmatised Shepherd. |
|
quote: en overdrive dan? Je moeder. |
|
quote: Jammer is dat. Ik gok dat met een helder geluidje er niets van de "duisternis" overblijft. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zoals met de meeste bm platen Je moeder. |
|
Eigenlijk is black metal maar kut. Eigenlijk is alle metal kut. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
klopt, kutmuziek Je moeder. |
|
boeh! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Black metal is feest! Maar dat Satyricon op 1 staat is natuurlijk onverteerbaar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Misschien is dit wat waar jullie je tanden in kunnen zetten: http://www.myspace.com/zarathustraband Zarathustra. Ik vond hun oudere werk niet zo heel interessant maar hun nieuwe album klinkt erg lekker. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 09-01-2007 18:47] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: klinkt goed! Het is de lichtinval ;') |
|
iemand heeft dringend ses nodig en pizza en bier signature |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 09-01-2007 11:08] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee man! Gorod! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ontopic! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jij bent geen mod! Ik ben niet bang voor jou! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hm klinkt idd een stuk interessanter dan het oudere werk. wel erg die necromorbus sound, wat opzich niet erg is maar ook niet echt origineel meer Je moeder. |
|
Zarathustra is fukking geniaal. |
|
maar jij bent een fanboy edit: het tweede nummer op die myspace is net watain, hm, aardig klonerig edit 2: opzich niet zo erg gezien watain gaaf is maar geen idee of dat aan necromorbus ligt of iets anders, is cxasus luciferi ook daar opgenomen? edit 3: ja dus [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-01-2007 17:31] Je moeder. |
|
quote: Jep, dat wel! |
|
quote: Wat een gave sfeer zit er in dat nummer, jammer van het wat klinische drumgeluid. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
dracena heerst trouwens ook hard, kende het al een tijdje maar een beetje verwaterd onderhand. ben nu een demo uit 2001 aan het luisteren, lekker duistere black met een doomy sausje en lekkere groove. het latere werk ga ik zo eens verder checken, eerst eten hehe oja, staan veel mp3's op de site hm ik moet toch echt eens die telegramstijl van typen afleren [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-01-2007 17:50] Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |