|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The swan smile, machtige verandering. |
|
Nocternity - Onyx Shit, dit was bedoeld voor het nowplaying-topic [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 05-01-2007 17:21] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Maakt niet uit, Nocternity is ONTZETTEND gaaf. |
|
quote: Photoshop! |
|
quote: Absoluut! Die riffs in A Fallen Unicorn. Godverdomme wat mooi; elke keer weer kippenvel Ik hoop nu toch echt dat ze eindelijk weer eens met iets nieuws komen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Volgens mij ligt hier ergens een split met Black Witchery. Eens opzoeken. Tegenwoordig Revence als ik mij niet vergis. Revence is gaaf. Verder is Lifelover gaaf. Ik kan niet wachten tot hun tweede CD via THR uitkomt. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 06-01-2007 15:09] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
kheb ooit eens in een interview gelezen dat revenge niet als een voortzetting gezien moet worden maar een andere band. maar één van die lui van conqueror zit ook in revenge en qua muziek zijn er wel stevige poaralellen. ik vind wcs alleen net iets gaver dan wat er allemaal van revenge uit is gekomen Je moeder. |
|
quote:En Zyklon is totaal geen voortzetting van Zyklon-B. Al zitten er dezelfde leden in en is de muziekstijl gewoon verder ge-evalueerd: Van deathie black naar blackie death. Zo kennen we er natuurlijk wel meer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
jep, ik zie het ook allemaal als voortzetting maar de heren zelf schijnbaar niet. nouja, boeiend ook welke naam eraan hangt Je moeder. |
|
quote:Slap gelul achteraf om gepruts goed te praten. Nee, daar trap ik niet in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Het heeft 3 jaar geduurd voordat ik het compleet had, en het zal nog een stuk langer duren voordat ik het weg doe, maar nee, geen photoshop |
|
quote:Lifelover is pure bagger man iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Dát is bagger. |
|
dat drumstokje is overduidelijk gephotoshopped Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb de laatste 'Ruins of Beverast' eventjes van het net geplukt, maar ik snap de hype niet.. exit. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-01-2007 18:09] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
welke hype? dat 2e nummer is vanaf 5 min. echt fantastisch, en 't snelle deel ook. zit meer melodie in dan je aanvankelijk de eerste luisterbeurt hoort. Dus stront uit je oren halen en nog eens luisteren! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-01-2007 18:48] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Als ik het zo lees dan is het nogal een groeiplaat, misschien dus nog een paar kansen geven. Heb hem zelf nog niet gehoord trouwens... |
|
Die eerste heb ik van nuclearwarfare gekocht geloof ik, had ik niet moeten doen (vandaag weer eens geluisterd n.a.v. tipoc, had ik trouwens ook niet moeten doen). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bedoel je dat je Ruins of Beverast niet had moeten aanschaffen? Are you kidding me? Ik vond Unlock the shrine een van de beste dingen die de laatste jaren in black metal muziek is gebeurt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
en die nieuwe overtreft dat nog ff. Vandaag voor het eerst gehoord. Man, wat een brok pure duisternis is dat zeg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik vond het, met uitzondering van het nummer "Euphoria When The Bombs Fell", ook niet al teveel soeps nee. Toch jammer dat 'ie niet bevalt, maar goed, doorverkopen kan altijd. |
|
quote:Ik vind er niets, helemaal niets duisters aan. Het zijn in mijn optiek gewoon middelmatige riffs die je sowieso nauwelijks uit elkaar kunt houden door het barre geluid. Maargoed, ik snap dat sommige mensen een ruisgeluidje als duister beschouwen. Ik ben er gewoon geen liefhebber van, ik ga meer voor muziek. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zet eens een koptelefoon op Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |