|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
happy days is niet zo erg goed nochtans http://www.myspace.com/korium deze zijn fijn trouwens bericht gekregen dat Sepulchral recordsings van S.F. en Fortresse en Gris interviews wil doen als je vragen hebt signature |
|
Oeh, dat is mooi! Over 10 dagen heb ik mijn loon binnen... Ik MOET die Gris en Sombres Forets hebben [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-10-2008 22:50] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
zal ik ze meebestellen? kheb gevraagd naar textiel ook signature |
|
Helemaal niet zo duur ook trouwens he, cd'tje 13 euro inclusief verzendkosten. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
TSJING!!!! signature |
|
quote: Mooi spul zo te horen, hulde voor de tip! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Moet zeggen dat ik de muziek erg tof vond (Heb die split met Trist, verder niks) Maar die zang verpest het nogal [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 14-10-2008 8:37] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
beetje ma is qweepie Elysian Blaze al gehoord? signature |
|
tuurlijk Levitating The Carnal ligt hier. Best sfeervolle cd. Alleen je hoort qua drums alleen de hi-hat... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
kheb er hier ook twee ze zijn gerereleased signature |
|
signature |
|
XeriOn Luisteren die band. |
|
Is er iemand bekend met de Anti-Geldof compilation, kwam het tegen op een weblog en de naam sprak wel tot de verbeelding. |
|
ja, staan goeie nummers op Bloodoline en zo signature |
|
Ah, net een review gevonden en die was minder te spreken http://www.globaldomination.se/reviews/anti-geldof-compilation Zit nu te luisteren naar Grand Belial's Key - On A Mule Rides A Swindler Hypnos check Arghoslent topic. |
|
GBK met cazz grant, aka the lourde, is imo stukken beter.. maar eens mocking aanzetten! |
|
Ik vind Kosherat en Judeobeast Assassination toch het best. |
|
Judeobeast Assassination is zeker een gave plaat, met Cazz Grant als vocalist natuurlijk. Die Grimnir gast is gelukkig afgeknalt en heeft GBK niet verder kunnen verneuken. |
|
quote: check jij dan Contra ingem fatuum topic signature |
|
quote: Bagger compilatie. Stuk voor stuk slechte nummers, op enkele uitzonderingen na zoals Forefather, WoI en Fanisk. |
|
een een nummertje thesyre las ik, vette band! Je moeder. |
|
quote: Gedaan en ook bedankt voor de tip Northward en Kwelgeest zeggen daar eigenlijk al hetzelfde. Maar waar ik eigenlijk op doelde met de Arghoslent topic, zoek je de Lorraine Rehearsel van Peste Noire nog? dacht een keer te zien via een programma dat je die zocht.... |
|
.................. |
|
Tijd om een band aan te stippen waar ik nog maar weinig mensen over heb gehoord: Locus mortis Een Italiaanse band die vorig jaar dus met het album Voust kwam. Wat mij betreft een van de beste black metal albums van vorig jaar terwijl ik er maar weinig mensen over hoor. Locus mortis bedient zich van een verwrongen, dissonant geluid dat in de verte wat doet denken aan Deathspell omega of Watain. Deze wervelwind van gitaargeweld wordt kracht bij gezet door bijna onaflatende blast-salvo's. En toch vervalt men nooit in chaos omdat deze Italianen perfect weten hoe men met melodie om moet gaan. http://www.myspace.com/locusmortis13 Ps. Nog even bedankt aan Necrobert voor het introduceren van het geweldige Animus mortis I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |