|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat gul van je. |
|
quote: Ja, ik ben geen aidz0r. |
|
quote: -> gaat vandaag of morgen even langs de betere cd-winkel! Heel mooi, bedankt! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: uhuhuhuh! |
|
Ok man, bedankt. Ik vind het persoonlijk niet erg om te wachten op spullen, zolang ik maar weet dat degene die het moet versturen er aan denkt. Ik zie het wel verschijnen dan. don't mistake lack of talent for genius |
|
[quote]Op 14 november 2006 21:52 schreef M. het volgende: 1349 (is dat al vorig jaar?... hmmm), "Hellfire". quote] Liberation schopt ook aars. Gitaargeluid ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Op de myspace van Ludwig Witt (drummer) stond dat ie in December uit zo komen (dit staat er echter nu niet meer) hm, verder stonden er op de Shining myspace een aantal comments over Kvarfort waar ie op dit moment zou uithangen en wat flameposts, maar deze zijn inmiddels verwijderd [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-11-2006 17:06] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
werkelijkwaar nog nooit gezien Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Het mooie is dat ie precies gelijk met mijn muziek gaat en bij elke stilstaande positie in harmonie een splash te horne is. |
|
quote: Ha lachwekkend gewoon Ga eens naar de site van Heidens Hart, en luister en huiver naar Cultus met Nachtdwaler |
|
Heeft iemand hier die DVD van Tjsuder al en hoe is die? Ben van plan die te bestellen, maar er zijn geen reacties over in het Tsjuder forum dus. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Tsjuder doodt dan ook zaad. Geen wonder dat er niemand op hun forum post. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hm...indien u belangstelling heeft voor "nieuwe" nederlandse bandjes moet u Brandhaard eens proberen. Beetje oude stijl Immortal. Een paar nummers zijn te downloaden via www.brandhaard.nl of via my space |
|
Best gave tweemansband inderdaad! Heb ze eens samen met hailstorm en nog een andere band gezien in de electra in sliedrecht "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Iemand hier bekend met Puritas Virginum ? ziek spul wel. Hebben eerder ook een split met Cantus Bestiae uitgebracht glaub ich. "Decennies de souffrance" aangeschaft, en is naar mijn mening het waard. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Da's een tijdje geleden want ze hebben er inmiddels een bassist bij. En een goeie ook. |
|
Black metal is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: En Duisternis dan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dat is al hélemaal übergay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heeft iemand de nieuwe Archgoat cd al gehoord? En kan die iemand mij ook vertellen hoe deze is geworden aub? |
|
dat is een zeer fijne plaat geworden! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ah bedankt, Binnenkort maar bestellen |
|
quote: GD@#V%^DMM$#!! Wat een enorm lekkere vieze, ranzige plaat is dat zeg! Ik wil dit live zien, helaas geen nieuwe data op de site... Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |