|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zie je nou wel!!!11!! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nee hoor, ik vind het ook een erg vette band. Bovendien heb jij me nu op een idee gebracht welke CD ik samen met de nieuwe Abigor ga bestellen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heeft er iemand wat meer info over de band Strid? Ik heb op mp3 de demo uit 1993, aan de titels te zien een noorse band, maar ik kan er niet meer over vinden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Deze? http://www.metal-archives.com/band.php?id=7507 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Die band is allang dood, volgens Metal-Archives. Demo uit 1993 en EP uit 1994. |
|
Van Metal-Archives: First known as Malfeitor (Nor). After releasing two demos, they changed their name to "Battle", released the "End of Life" demo, soon changed again their name, this time to "Strid", and re-released their "End of Life" demo under the new name. Strid means "Battle" in west-Scandinavian There are bootleg releases on CD (2005 by Ars Mysteriorum) and LP, each featuring both "End of Life" and the 7"EP tracks. Jardar never played in Old Man's Child or Requiem (Nor). He used to have the same nickname but those are different guys. Storm is NOT the same guy who used to play in Gorgoroth. Discography: End of Life Demo, 1993 Strid EP, 1994 come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ok, iedereen is me alweer voor. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Wat zijn jullie allemaal langzaam zeg! (zeg ik terwijl ik voor de verandering eens niet te laat ben... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Oja, metal archives, ja. Ja, dood, ja, maar dat kan toch niet mooier met BM, hehe. Gave demo iig! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Alle nummers van Strid zijn nu verkrijgbaar op een nieuw uitgebrachte mini-CD. Erg gave band...enne, Malfeitor bestaat ondertussen weer met o.a. Fabban in de gelederen, zal wel een andere band zijn dan de oorspronkelijke maar hij had wel Noorse muzikanten om zich heen in het begin. Toch maar eens verder uitzoeken hoe dat zit. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-08-2007 0:54] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
geef eens wat tips, liefst recent, zoals dat mortuus, alle genres, liefst black signature |
|
Avichi - The Divine Tragedy Genocide - Apocalyptic Visions Gloria Diaboli - Gate to Sheol Holmgang - Gebgabgerens Kvad Svartsyn - Timeless Reign Le Grand Guignol - The Grat Maddening Farsot - III Drautran - Throne of Depts La Division Mentale - L'Extase des Fous Finngalkn - Horns Against Heaven Glorior Belli - Manifesting the Raging Beast Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Peste Noire - Folkfuck Folie Furze - UTD Lunar Aurora - Andacht Abigor - Fractal Possession |
|
Weet niet of je Nae'blis al beluisterd heb, Hypnos maar zo nee dan moet je zeker hun laatste "Sketches of Reality" een kans geven. |
|
quote: die heb ik al thanx burzum, is bestelld signature |
|
quote: Is die trouwens van 2007? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Yep. |
|
Ok, ik zag m anders niet zo in lijstjes terugkomen, vandaar mijn twijfel.. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Volledig ten onrechte. |
|
quote: Inderdaad. |
|
De laatste tijd weer veel fijne "nieuwe" black metal gehoord. In de eerste plaats Mortuus en Corpus Christii. Voor de meesten hier vast al wel bekend maar voor mij 2 zeer aangename verrassingen. Potverdomme jongens wat een fijne bands! Vooral Corpus christii speelt hun black metal precies zoals ik die graag hoor. Duister, verwrongen en dus erg sfeervol maar ook vol agressie en haat. De snelheid blijft er altijd lekker in. Mortuus is wat minder recht toe recht aan en haalt de spannings boog wat strakker aan. Het meerendeel van het materiaal is mid-tempo met zo'n heel af en toe een uitbarsting van geweld. Wat mij ook erg beviel was Black dementia. Een band met leden van Horned almighty, Taake en Exmortem in de gelederen. En het mooie is, ze klinken als geen een van die 3 bands. Mij deed het vooral aan een wat agressievere en rauwere Naglfar (dus niet Nagelfar) denken. Agressieve, licht melodieuse en snelle black metal dus. Gaan we verder met Belenos. Een Franse band die mij in het verleden niet echt wist te overtuigen met hun heidense black metal. Maar het nieuwe album brengt daar verandering in. Deze melodieuse black doet mij af en toe zelfs een beetje aan Diabolical masquerade denken. Ok, zo geniaal is het niet maar af en toe komt die naam gewoon bij me op. Belenos bestrijkt het complete spektrum van bloedsnel en agressief tot traag en episch. Locust mortis. Lugubere black uit Italie die een mix brengt tussen Watain en Mayhem ten tijde van DMDS. Ook duikt hier en daar wat Ondskapt op. Obscurus Advocam. Franse black met leden van Glorior belli. Klinkt goed alleen jammer dat het zoveel lijkt op Glorior belli. Al doet dit soms ook een beetje denken aan bands als Nachtmystium. Necronoclast. Een nieuw bandje op Moribund. Deze Brit (eenmansband) zegt beinvloed te zijn door o.a. Katatonia, Mayhem, Watain en My Dying Bride. Ikzelf hoor er een kruising van Xasthur en Leviathan in. Alleen jammer van die drumcomputer. Sjodogg. Dit bevalt mij erg goed! Deze band bestaat uit leden van Enthral (wie kent ze nog?), Crest of darkness en The Legion. Sjodogg klinkt redelijk modern en progressief. 2 hele vieze woorden in de black metal maar ik moet zeggen dat het bij Sjodogg erg goed werkt. Een beetje Deathspell omega, een beetje Mayhem en een beetje Enthrall. Moeilijk uit te leggen, gewoon luisteren. En via Sjodogg kom ik bij de nieuwe Crest of darkness uit. Maar daar ben ik zelf nog niet helemaal over uit. Zo op de oppervlakte klinkt het lekker. Hier en daar doet het me zelfs aan Absu denken. Maar het klinkt tegelijkertijd ook redelijk ondiep. Nog even wat luisterbeurten gunnen dus. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik kan het niet laten: Svartur Heild.... Nederlandse Depressive "Black metal" met invloeden van Sonata Arctica en Manowar.... www.myspace.com/svarturheild Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Sjodogg is erg gaaf ja!!!!!!!!! Heb beide eerste demos en die bevallen me uitstekend!!! Voor een interview met de heren zie www.vampire-magazine.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gaaf interview. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |