|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nee mental, your ass zeker niet |
|
offtopic, gaylord, Fuck the world and fuck you |
|
gaylord focker signature |
|
quote: Ik heb nog zoveel muziek te ontdekken dat ik niet elke dag/week dezelfde cd opzet. Najah soms een nieuwe om het hele album tot me door te laten dringen. Maar zelfs Filosofem wat een van mijn favorieten is draait zeeer zelden rondjes. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 29-08-2008 20:07] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Hehe ja altijd tijd te kort om al die bandjes te luisteren mee eens! Halmstad is een geweldig album :D hehe shining maakt meester werken (: Hun eerste album Deep within dark chambers vind ik ook geweldig ^^ |
|
Klopt. Maar oprotten met die hippe msn tekentjes. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Is ^^ van msn dan? Ik gebruik het overal regelmatig op het web, maar zou niet weten waar het vandaan komt. On tipoc: Van Shining moet ik zeer rapido ook maar eens het 1 en ander binnen halen, want live beviel het me zeer, alleen had ik geen geld meer voor de merch Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Gewoon bij goede mailorder enorme bak zooi bestellen, (Deaden Productions of Heidens Hart/Wolfsvuur desnoods Dis-order) En dan gewoon maar tijd maken niks geen gezeur bij de weg: heb geen flauw idee wat je zoal nog meer luistert op BM gebied (behalve wat ik op je VF zag staan) dus vertel misschien kan ik je nog wat aanraden (waar jij dan weer braaf tijd voor gaat maken endezo) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
hier suus BM hmm ik luister wat ik mooi vind ook veel andere metal en andere genres dat ik luister Vreid, Burzum, Shining, Immortal, DarkThrone, 1349, Emperor, Gorgoroth, Negura Bunget, Venom hmm en miss een paar bandjes vergeten btw LAME Banners! |
|
Zit goed spul tussen! Probeer Gris ook eens, of ULVER!, Mirrorthrone, Agalloch, Aguynguerran, Keep of Kalessin, Wolves in the Throne Room, Deathspell Omega. En misschien vind je Windir, Falkenbach en Borknagar etc ook wel wat. Opties genoeg iig Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
En geen darkthrone? Schande! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Staat er toch tussen? |
|
quote: Euh... Door al die hoofdletters las ik wat anders, geloof ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Voor de Burzum/Shining liefhebberij is inderdaad eerdergenoemde Gris een echte aanrader Canadese band, prima geluid. Verder zul je de oudere Forgotten Tomb albums wel kunnen waarderen denk ik, maar ook spul zoals Silencer (totaal geschift) en Forteresse is erg leuk. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Forteresse moet ik ook maar eens wat van luisteren, Silencer kon ik niet echt veel mee kan ik me herinneren.. |
|
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar misschien zij wel Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Waarom zie ik Wigrid niet op deze pagina staan, geweldige band www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Die Asche Eines Lebens Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Saol signature |
|
Prima band ja, maar volgens mij een beetje dood momenteel, toen hij net begon pompte hij er nog wekelijks, soms zelf dagelijks nieuwe nummers uit. Volgens mij ligt alles een beetje stil nu. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
wel jammer dat ze maar in 50 exemplaren uitkomen signature |
|
Rottend Graf heeft ze toch nog wel? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
hehe dankje! Ja paar namen die jullie geven ken ik al. Agalloch :D:D hou van hun muziek! misschien wel beste band die ik laatste tijd luister!!! Ulver, Windir, Wolves in the Throne Room (live gezien) die ken ik ook ^^ Leuke bands! verder zal ik die namen es uitchecken op youtube etc ^^ |
|
T is allemaal kut, krijg toch eens smaak, lui. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |