|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
right, die incapabele borderline mongool van een christian vikerness was zo wispelturig als de pest Je moeder. |
|
je hebt het over de redder van het blanke ras hoor karnivoor !!! Fuck the world and fuck you |
|
wat ben jij een grootbek zeg. Fuck the world and fuck you |
|
Een schaap in wolfskleding. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: right, hij werd toch opeens ook al niet meer serieus genomen door uhm, tsja, even de naam kwijt, één van die grote white poower bewegingen? volgens mij neemt zowiezo geeneen wp figuur hem meer serieus. en hij vond metal iets voor negers en opeens liet hij doorschemeren van toch weer niet... pfff wispelturig ventje Je moeder. |
|
quote:Voor de Belgen onder ons, misschien zat er sarcasme in zijn post. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:voor jouw. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik doelde niet op jouw reactie maar op die van varg... |
|
quote:oeps. Fuck the world and fuck you |
|
quote: geen probleem proost! |
|
quote: de stiekeme essentie van veel Bm bands. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote:Anaal dan misschien? Wie neemt 'm nog serieus anno 07-12-1984 -Mental? |
|
quote: Meeste Belgen hadden dat wel door hoor Oja, en Varg is een fagg0t!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ha ha dat jullie dat kereltje überhaupt nog serieus nemen. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Mensen die black metal serieus nemen zijn uberhaupt al Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: en hop... mijn dag is weer goed, heerlijk zulke dingen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: 100% anal. Suck my piss |
|
quote: De post voor die 1e van onze grote Varg-worshipper... Iemand bekend met deze band? [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 07-12-2006 13:50] |
|
quote: Vind jij. Ga jij maar lekker met je speelgoed-robotjes spelen. @ Skygge; heh wel gehoord van een Black Omen, maar geen "Turkistaanse". Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Nee, dat is gewoon zo. Ik ga toch ook niet met een zwaard naar draken zoeken als ik een powermetal plaat op gehad heb Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik bedoel natuurlijk Turkije... Maar in elk geval, tsjek het eens uit endezo! |
|
Nee, dat doen wij niet. |
|
Suit yourself |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |