|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op 24 December komt eindelijk de opvolger van Unlock the Shrine van TROB uit, genaamd 'Rain Upon The Impure'. |
|
Zo, ik ben bezig met Nokturnal Mortum - Lunar Poetry bestellen via Blazing. Deze CD móet ik gewoon hebben, net als elke andere zelfrespecterende BM'er. De sfeer is geweldig. |
|
Die cd hierboven is erg goed idd. De nieuwe Rotting Christ cd is ook te downloaden op een bepaalde maar doch bekende torrent site. |
|
quote: kicke [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-12-2006 20:37] |
|
quote: De hel, dat is over drie dagen al, waarom horen we dat nu pas? Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ach, ik ben toch op dreef, dus ik heb vandaag ook maar de nieuwe schijf van Ancient Rites gehaald voor minder dan een tientje. Heel aardige folkisch ende symphonische black. Het enige minpunt vind ik nog immer het gebrek aan duidelijke vocalen. Maar dat maakt de sfeervolle muziek meer dan goed! |
|
quote: Omdat ze heel erg ondergronds zijn. |
|
quote: Lame. Not cool. Lame. Not cool. Lame. Not cool. Lame. Not cool. Lame. Not cool. Lame. Not cool. Lame. Not cool. Lame. Not cool. Lame. Not cool. Lame. Not cool. NEXT! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Voor zover ik werk van Rvbicon heb gehoord ben ik er ook niet over te spreken. Terwijl ik over Dim Cargosa vrij lyrisch ben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dim Carcosa in 't Romaans. |
|
2 Live filmpjes van Anaal Nathrakh! The supreme necrotic audiance : http://www.youtube.com/watch?v=Jz6EbvBl3T4 Submission is for the weak : http://www.youtube.com/watch?v=Kete_pF4Juo&mode=related&search= Met Shane Embury en Danny Herrera op bas en drums Dit was toch het enige echte concert dat ze tot nu toe hebben gedaan of niet? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Deze LP moet je hebben als je "Fallen Angel of Doom" kunt waarderen. Gister gekocht, zit 'm al een poos te luisteren nu, geweldig spul. |
|
Bij Burzum thuis Grand Belial's Key gehoord. damn, wat een vette band !!! Fuck the world and fuck you |
|
Goh! R.a.c. meets black metal kan natuurlijk nooit mis gaan! Heel erg zonde dat ze zijn gestopt na de moord om Grimnir Wotansvolk, deze band mocht van mij nog flink wat cd's maken! |
|
Afgelopen dagen enkele malen Lifelover - Pulver geluisterd, erg goed, als je een beetje van Lik (eerste plaat) en Woods of Infinity houdt. NP: Lik - Hate To Be Human Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:ehhhrm, rustig knul. ik had nog nooit wat gehoord van deze band en u komt met de term rac aanzetten ? t was toch echt black/death wat ik hoorde. Fuck the world and fuck you |
|
Ik vind Rubicon anders een machtige cd (zeker de folkinvloeden ervan). Heb nog een vraagje, aangezien ik de laatste maanden black enorm begin te waarderen. Kent er iemand nog blackmetalgroepen in de stijl van (oude) Dimmu, Emperor, (oude) Satyricon, Windir? Dus voornamelijk de iets melodischere varianten. |
|
quote: Dan zou ik zeker eens naar de eerste cd van Borknagar luisteren, eerste Old Man's Child materiaal, oude Malignant Eternal, eerste Setherial... don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Probeer Taake eens. Verschrikkelijk mooie, melodische, folk/blackmetal maar toch met een rauw randje en één van de beste blackmetalstrotten ooit, vind ik dan. Geniaal, maar dat heb ik vast wel een paar keer vaker hier gezegd ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Avathar en Graveland Faustian Spirit of the Earth |
|
Ok zal er eens wat van opzoeken; Taake en Borknagar ken ik wel al een hele tijd. Taake is best vet(zeker'trolldom') en Borknagar heeft mij ook altijd kunnen bekoren,behalve de laatste cd. |
|
quote: Cor Scorpii (nieuwe band met 2 ex-windir leden) www.myspace.com/corscorpii Gorath www.myspace.com/gorathblackmetal |
|
quote: Kvist? |
|
Die cd moet ik weer eens zoeken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |