|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja, typisch van Debementur dinges signature |
|
Hoe is Sibbevader van Heimat? |
|
ik vinnem echt degelijk, deed me soms aan oude ^Forefather denken signature |
|
signature |
|
Ik houd normaal gesproken niet eens van black, maar warempel kwam ik op myspace een goede tegen Iemand bekend met Skendöd? www.myspace.com/skendod erg fraai "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Nee, AR is kut. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Omdat de antifa dat zegt? |
|
Weet ik veel wat de Antifa zegt Nee, AR is gewoon kut. Saai en overbodig. Ik heb het überhaupt niet op dat genre en dat komt in principe door bands als AR. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Van die folk/viking/pagan/piraten-yo-ho-ho-and-bottle-of-rum black? [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 11-02-2009 18:24] |
|
quote: Ja. Sommige dingen zijn wel gaaf, maar in principe ga ik het bij voorbaat niet luisteren totdat iemand die normaal dat soort dingen niet luistert het aanraadt Dat ging dus ook met AR mis... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou ik luister normaal ook niet dat soort dingen, dus nu raad ik jou Heimat aan. |
|
quote: Fatherland is zalig signature |
|
Nee. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hehehe, dank je Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:+10 [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-02-2009 19:30] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
op cd weet niet live +1... saaie boel "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: man! de rest vinnek ook niet super hoor Fatherland heeft sterke nummers signature |
|
quote: dan heb jij wellicht een speciale editie met bonusnummers die de rest niet heeft. Ik heb best respect voor AR voor de inzet en het stug door blijven gaan, maar naar mijn mening hebben ze nog geen een goed nummer geschreven |
|
zo! de leeuwen dansen? signature |
|
Hoe graag ik ook de belgische metalscene steun en bejubel, ik moet een hard "neen"zeggen wat betreft AR. maar ik zal zo meteen extra hard Channel zero, Cyclone, Ostrogoth en Target draaien. Die bands heersen (heersten eigenlijk) wel! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-02-2009 20:30] |
|
Channel Zero inderdaad, voor de rest moet ik ook hard nadenken Enthroned misschien? signature |
|
quote: Wat je vind moet je naar de... Laat ook maar, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Vind ik ook niks. Op black metalgebied scoort Belgie (helaas) matig. Op thrash des te beter(probeer cyclone zeker eens, net zo goed als het beter US-werk) |
|
Gorath? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |