|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha wat een slaapverwekkende ellende weer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: En dat jij hoe dan ook niks van Darkthrone moet hebben weten we inmiddels al, bedankt. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Vet nummer! Ik vind Darkthrone eigenlijk pas sinds "The Cult Is Alive" interessant. |
|
Ik heb de Burzum Aske minicd met 3 nrs erop, hier liggen. Nu weet ik dat er wel veel geld is geboden voor dat cdtje. Maar ik wil hem wel te koop aanbieden, voor een goed bod gaat hij weg. Wie o wie...en wie weet. groeten Marcus |
|
10 euro mits je de originele zippo er nog bij hebt zitten, vrind. Jullie zijn allemaal negers! |
|
hahaha sorry, daar gaat ie niet voor weg Burzum "Aske" (mini-cd) 1993 Deathlike Silence Production Tracklist: [Side Hate] Stemmen Fra Tårnet Dominus Sathanas [Side Winter] A Lost Forgotten Sad Spirit Ik weet toevallig dat er voor dat cdtje veel meer is geboden dan die 10 euro!!! Maar goed je had het kunnen proberen.. |
|
Wat is veel geld? Ik heb dat ding nl. hier ook liggen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: In jouw tijd zouden ze er drie geiten en een postkoets voor bieden. |
|
quote: ... Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 01-07-2007 18:23] |
|
quote: 12 euro. Als ik jou was zou ik m verkopen. Subtiel kamerolifantje |
|
Een postkoets. Iets zegt me dat ik hier belachelijk word gemaakt. Bedankt daarvoor. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hahaha dacht het nie, ik weet dat ie bij Ebay over de 120 dollar is gegaan.. Collecters Item. Maar goed, het is net wat er iemand voor bied natuurlijk. Ik probeer het over de grens anders ff... greetz |
|
quote: Ja, ik zou ook over de grens gaan als ik jou was. Denk dat ie dan wel 100 dinar op kan brengen. spelfout weggehaald... |
|
Blijkbaar er geen verstand van... Geeft nie... |
|
Cephalectomy Fuck the world and fuck you |
|
Okeuuj |
|
quote:black/death/ grind band uit canada Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben nog steeds in de ban van Forest Silence. Dromerige ambient/black in 't straatje van oude Burzum. The Philosofy of Winter is echt een must. |
|
Dat nieuwe Darkthrone nummer klinkt weer erg lekker, vooral die geniale zang Doet me erg aan Graveyard Slut denken Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Neuh, totaal niet... spelfout weggehaald... |
|
Ik zat een paar uurtjes geleden in de auto stevig te genieten van Total soul rape van de zweedse band Craft. Uit puur enthousiasme heb ik thuis direkt Terror propaganda en Fuck the universe weer eens opgezet. Ben ik de enige die dit een geweldig band vind of zijn er meer met mij? Muzikaal is Craft overduidelijk Darkthrone worship. Maar dan wel met een geheel eigen draai. Vooral door de dissonante, verwrongen riffs. De sfeer die deze zweden keer op keer neerzetten is ernstig ziek en haatvol. Ik weet dat de term "hateful black metal" vaak nonchelant in het rond wordt gestrooid maar bij Craft is het echt Hateful met een hoofdletter H. Als je in een bui zit waarbij de hele wereld van jou wel mag wegrotten aan een vleesetend virus dan is Craft de perfecte soundtrack. Alsof iemand inktzwarte teer gemixt heeft met puur gif en dat mengsel om heeft gezet naar muziek. Van mij mogen ze wel weer eens met een nieuw album komen. Het laatste nieuws van hun MySpace: We are currently in the process of writing the material for our fourth full-length album. We are not split up as some rumors have indicated. (We might even have seriously considered it ourselves and that's probably the origin of the rumor to begin with.) The problems are all solved, or will be solved, and we will definitely release another album. When exactly is not yet decided, but we know for a fact it won't be until 2008 as there is still a lot of work to be done. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja, gave band is dat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ken alleen de laatste 2 platen. Terror propaganda heb ik helemaal grijs gedraaid toendertijd. Die laatste veel minder, vreemd is dat eigenlijk, maar ik vond 'em minder pakkend. Hoewel het numer fuck the universe een dikke uitschieter was, wát een beginriff! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |