|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat klinkt dat toch weer lekker, die Polen kunnen er wat van. |
|
homo No meat is sweater |
|
verveel je je weer? pieter? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-02-2007 2:33] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
, [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-02-2007 2:36] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: De vocalen (gedaan door hun drummer geloof ik, bij gebrek aan een vocalist) zijn behoorlijk ruk. Niet echt beroerd ofzo, het kan erger, maar toch wel kut in vergelijking met ouder Cirith Gorgor spul. |
|
quote:Ik dacht dat die al te bestellen was. Maar beter dan 'Firestorm Apocalypse'? Die kon mij nmlk niet bekoren. Terwijl ik de eerste twee eigenlijk best gaaf vind. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je kunt hem al bestellen idd, officiële releasedate is 26 februari. Firestorm Apocalypse vond ik zelf best een puike plaat alleen het geluid ja, dat was een beetje dunnetjes. Op de nieuwe is de productie weer gedaan door Erwin Hermsen, die ook het debuutalbum van een knallend geluid heeft voorzien dus dat zit wel goed. Qua zang geef ik toch de voorkeur aan Nimroth maar ik vind de vocals van Levithmong zeker niet verkeerd... De muziek zelf moet ik nog even op me laten inwerken, aangezien Cirith best drukke composities heeft. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 22-02-2007 22:35] don't mistake lack of talent for genius |
|
brocken moon burzum-alike maar creepy signature |
|
oja, kben op zoek naar de naam van een black band heb alleen de titels van de liedjes 01 - dystert sind 02 - den sidste nat 03 - intet lys i livet 04 - i morket signature |
|
quote:Brocken Moon; Ik heb er een (demo) tape van. Kil, sfeervol en zeer gaaf. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: dit klinkt best pissig. goedzo. Suck my piss |
|
quote: Dat is Nortt. En de demo waar deze nummers op staan heet "Nattetale" don't mistake lack of talent for genius |
|
thanx! signature |
|
quote: Tip voor de volgende keer: Bij Metal Archives kun je ook op namen van nummers zoeken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jaoh. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: echt? dzamn, wist ik niet signature |
|
Help es, ik ben aan het bestellen bij perverted en ik heb nieuwe black nodig zoals Furze en zo HELP! signature |
|
Panzerfrost iets? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
panzerfrost??? niet panzerchrist? signature |
|
oja, die vriendjes van Cryfemal signature |
|
http://www.metal-archives.com/band.php?id=15684 Mocht je die nog niet hebben gevonden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Lunar Aurora natuurlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nieuwe LIFELOVER is geniaal! Darkwave/Post-rock/Black metal met geniale wendingen, zoals rythmisch geklap. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |