|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dus... [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 27-01-2007 0:15] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Snel aanpassen hè.. jj duiven-etende boefboef. |
|
Wat een ophef over een piemel,of zouden ze die 2e bal willen zien? en zijn ze daarom kwaad? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Volgens mij had hij zijn zak ook geschoren,maar ik heb liever dat hij voortaan zn oksels ook meeneemt , nne dit kan echt niet.een schande voor de BM scene!! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Ja, je moet het allemaal zelf weten hoor Het eerste deel kon ik niet echt volgen en kwam niet echt relevant over. Het tweede deel deed het op beide punten beter, maar uiteindelijk kan ik me over 'image-battles' toch niet echt druk maken. Dan hou ik geen tijd over om muziek te luisteren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: heeft er maar 1 exxxxtreme Hitler fan als hij is signature |
|
quote: Euronymous heeft gesproken. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Geen onderbroek aandoen is Black Metal! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zit Lifelover nog eens te luisteren. Die plaat wordt met de keer beter "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Je hebt Darkthrone en GBK..waarom zou je in godsnaam nog naar die andere infantiele zooi luisteren ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Darkthrone en GBK zijn beiden bands waar ik zelden naar luister Al luister ik de laatste tijd sowieso niet superveel black metal meer. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Goed zo. Die herrie van Satan beinvloed je meer dan je zou denken, jongeman. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Precies, mooi houden zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Post dan niets |
|
quote: quote: quote: quote: Jezus man, ontwikkel jij nou eens een of andere vorm van humor, of lepra of zo. Oh ja, Taake is gaaf. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:sorry. Fuck the world and fuck you |
|
Wat een stel rel nichten zijn jullie hier. Ik heb veel te lang op amerikaanse forums gezeten |
|
Jij bent gaaf! |
|
Wanneer ga jij gaaf worden dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In de jaren '80, toen waren dingen gaaf. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Daar neemt iedereen zichzelf heel serieus zeker? Stelletje auto-sodomieten... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nah het is allemaal gewoon heel afgedempt, Alles is veel meer in hokjes gestopt. Ik heb er wel lekker veel USBM weg kunnen halen. 1 van die gasten kent Leviathan en xasthur persoonelijk geloof ik. Hier neemt niemand een blad voor de mond en zo hoord het ook |
|
fmp of krieg? Je moeder. |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |