![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dus... [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 27-01-2007 0:15] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Snel aanpassen hè.. jj duiven-etende boefboef. ![]() |
|
Wat een ophef over een piemel,of zouden ze die 2e bal willen zien? en zijn ze daarom kwaad? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... ![]() |
|
Volgens mij had hij zijn zak ook geschoren,maar ik heb liever dat hij voortaan zn oksels ook meeneemt , nne dit kan echt niet.een schande voor de BM scene!! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... ![]() |
|
quote: Ja, je moet het allemaal zelf weten hoor ![]() Het eerste deel kon ik niet echt volgen en kwam niet echt relevant over. Het tweede deel deed het op beide punten beter, maar uiteindelijk kan ik me over 'image-battles' toch niet echt druk maken. Dan hou ik geen tijd over om muziek te luisteren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: heeft er maar 1 exxxxtreme Hitler fan als hij is signature ![]() |
|
quote: Euronymous heeft gesproken. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote:Geen onderbroek aandoen is Black Metal! ![]() ![]() |
|
Zit Lifelover nog eens te luisteren. Die plaat wordt met de keer beter ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Je hebt Darkthrone en GBK..waarom zou je in godsnaam nog naar die andere infantiele zooi luisteren ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Darkthrone en GBK zijn beiden bands waar ik zelden naar luister ![]() Al luister ik de laatste tijd sowieso niet superveel black metal meer. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote:Goed zo. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Precies, mooi houden zo ![]() ![]() |
|
quote: Post dan niets ![]() ![]() |
|
quote: quote: quote: quote: Jezus man, ontwikkel jij nou eens een of andere vorm van humor, of lepra of zo. Oh ja, Taake is gaaf. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
quote:sorry. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Wat een stel rel nichten zijn jullie hier. ![]() Ik heb veel te lang op amerikaanse forums gezeten ![]() ![]() |
|
Jij bent gaaf! ![]() |
|
Wanneer ga jij gaaf worden dan? ![]() |
|
In de jaren '80, toen waren dingen gaaf. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Daar neemt iedereen zichzelf heel serieus zeker? Stelletje auto-sodomieten... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nah het is allemaal gewoon heel afgedempt, Alles is veel meer in hokjes gestopt. Ik heb er wel lekker veel USBM weg kunnen halen. 1 van die gasten kent Leviathan en xasthur persoonelijk geloof ik. Hier neemt niemand een blad voor de mond en zo hoord het ook ![]() ![]() |
|
fmp of krieg? Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |